Igranje z drugačnimi notami
Pri japonski Hondi so rahlo prenovili model Jazz, ki je odslej lahko tudi hibrid.
Nikoli ni dovolj dobro, da ne bi moglo biti še bolje, so si najbrž rekli pri japonski Hondi, ob manjših kozmetičnih in tehničnih popravkih modela Jazz, ki je v sedanji generacijski podobi še daleč od polovice svojega avtomobilskega življenja, saj so ga premierno predstavili šele lansko jesen. Zato je razumljivo, da so spremembe le majhne oziroma komaj zaznavne. Pravzaprav se jih najbolj opazi na novi hibridni različici, saj ima odslej Jazz pod motornim pokrovom lahko kombinacijo 1,3-litrskega bencinskega štirivaljnika in podpornega elektromotorja. Sistem deluje tako, da voznik tega skoraj ne zazna, razen v izjemno omejenih razmerah, ko avtomobil lahko krajšo razdaljo pod določenimi pogoji prevozi samo z električnim pogonom. Pogonska sila se pri hibridnem Jazzu na pogonski kolesi prenaša s pomočjo samodejnega brezstopenjskega menjalnika. Poleg hibridne različice, ki so ji pri Hondi namenili posebno zeleno barvo karoserije, je Jazz na voljo še z 1,2- litrskim bencinskim štirivaljnikom s 66 kilovati (90 KM) in 1,4-litrskim prav tako bencinskim motorjem, ki iztisne iz sebe 74 kilovatov (100 KM). O dizelskem motorju pri Hondi za zdaj še ne razmišljajo. Vidne oblikovne spremembe so na zunanjosti vezane predvsem na sprednji del z rahlo preoblikovanimi žarometi, odbijačem in masko hladilnika, medtem ko je zadaj opazen zlasti jasnejši videz luči. Oblikovalci so posegli tudi v notranjost, kjer so spremenili podobo armaturne plošče, izboljšali materiale sedežnih prevlek in oblog, dodana vrednost pa je tudi v prilagodljivem zlaganju zadnje sedežne klopi. Jazz je sicer na voljo v treh nivojih opreme, najcenejši stane 13.290, hibridni pa 19.490 evrov.