Rezervirano za neodločne
Test: Hyundai ix35 1.6 GDI Style
Hyundai se je pred leti pogumno podal tudi v razred manjših športnih terencev in požel morda celo več uspeha, kot so si ga pri južnokorejskem avtomobilskem tigru obetali. Že nekaj časa jih na tej sceni zastopa ix35, ki je v vseh pogledih precej drugačen avtomobil, kot je bil njegov predhodnik. Namesto oglatih karoserijskih potez so evropski oblikovalci, ki so jim pod prste gledali poševnooki nadzorniki, ukrojili športno dinamično zunanjost. Kot je pri Hyundaijevih terencih že v navadi, ima tudi ix35 visoko privzdignjen nos in veliko masko hladilnika, ki so jo tokrat razdelili v dva dela. Dokončen pečat sprednjemu delu vtisneta še poševna žarometa, nato pa se silhueta nadaljuje z mišičastimi boki in konča s kupejevsko prirezanim zadkom.
Z najšibkejšim bencinskim motorjem ix35 ponuja nekakšno alternativo tistim, ki pravzaprav nočejo imeti terenskega avtomobila, ki se ne nameravajo voziti po brezpotjih, a bi kljub temu radi sedeli visoko in imeli okoli sebe še precej prostora. Ta 1,6-litrski bencinski štirivaljnik namreč žene samo sprednji kolesni par, sicer pa je vprašanje, ali bi bile njegove zmogljivosti dovolj za pogon z vsemi štirimi. V spodnjem območju se zdi namreč nekoliko zaspan, v srednjem se zdrami in je prijetno prožen, proti priganjanju v visoko delovno območje pa se upira z nekaj več hrupa. Šeststopenjski menjalnik korektno opravlja svoje delo in skrbi, da se poraba bencina ne dvigne nad razumno mejo, bolj natančnim voznikom pa se zdi, da je podvozje tega avtomobila nekoliko negotovo.
Čeprav notranji arhitekti niso bili pretirano izvirni, je treba njihovo delo pohvaliti. V voznika zreta dva velika merilnika s pregledno grafiko, stikala na sredinski konzoli niso niti malo dolgočasna, voznik z radijskim sprejemnikom lahko upravlja tudi s pomočjo volanskih stikal in kokpit ima vse tisto, kar je potrebno za nezahtevno vožnjo. Sedi se dovolj razkošno in tudi na zadnji klopi ni čutiti utesnjenosti. Prtljažni prostor je z velikostjo nad razrednim povprečjem, zato težav z družinsko prtljago skoraj ne sme biti. Vsekakor pa ostaja razmislek, ali sta takšna motorna in pogonska izbira pri tem avtomobilu res smiselni.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1591 ccm
Največja moč pri v/min: 99 kW/135 KM pri 6300
Najvišja hitrost: 178 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 8,2/ 6,0/ 6,8l/100 km
Maloprodajna cena: 22.490 EUR
Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana