Ponoven poskus vrnitve
Renault se z novo limuzino Latitude vrača v višji razred.
Francoski Renault v zadnjih letih v višjem avtomobilskem razredu kljub tradiciji ni imel pretirane sreče. Po Renaultu 30, uspešnem modelu 25, solidnem Safranu in precej ekstravagantnem Vel Satisu tokrat v visoko družbo vstopajo s štirivratnim limuzinskim Latitudom.
Latitude ima pravzaprav že znano tehnično in oblikovno zasnovo, ki je sposojena pri Samsungovi limuzini SM7, seveda pa so jo ustrezno prilagodili evropskim standardom. To pomeni, da ima podvozje tudi nekaj Nissanovih sestavnih delov, sicer pa je limuzina končni rezultat razvojnega dela, opravljenega v Južni Koreji, na Japonskem in v Franciji.
Avtomobil meri v dolžino 4,90 metra, zunanjost pa obeta prostorno notranjost, ki je po prvem občutku nekoliko skromnejša, kot obetajo številke. To velja tudi za prtljažnik s 477 litri prostornine, ki ima pod dnom rezervno kolo običajnih mer. V potniški kabini je vsaj pri najvišjem nivoju opreme poskrbljeno za ločeno nastavitev klimatske naprave, glasbo iz kakovostnega radijskega sistema, ionizator zraka z dvema različnima vonjavama, ki prodirata iz zračnih rež. Voznikovo delovno mesto je precej podobno kot v drugih Renaultovih avtomobilih, vključno s pametno kartico, s katero se uravnavata osrednje zaklepanje in zagon motorja. Motorna ponudba se začenja z edinim bencinskim motorjem; 2,0-litrski štirivaljnik s šeststopenjskim menjalnikom razvije 103 kilovate (140 KM). Sledi 2,0-litrski turbodizel s 110 kilovati (150 KM) in njegova močnejša različica s 127 kilovatov (175 KM), ki je na voljo tudi s samodejnim menjalnikom. Vrh motorne ponudbe predstavlja 3,0-litrski turbodizelski šestvaljnik s 177 kilovati (240 KM). Cene se pričenjajo pri 21.900 evrih, najdražja izvedba pa stane 39.900 evrov.