![](/images/20110320/303209998-AR_1.jpg?Size=main_picture&ImageVersion=online_l1)
Policisti že ogrevajo motorje
Pred začetkom sezone še testiranje na poligonu in kondicijska vožnja.
Kranj - Čeprav vreme še ni pomladansko, se bodo kranjski prometni policisti v prihodnjih dneh začeli pripravljati na začetek sezone nadzora prometa na motornih kolesih. Letos bo na gorenjskih cestah 21 policistov motoristov, trije člani ekipe so novi, drugi so že prekaljeni, kljub temu pa bodo morali pred sezono opraviti še preizkus na poligonu in kondicijsko vožnjo. Na policijskih motorjih naj bi se kmalu preizkusili tudi dve policistki.
Kot je povedal pomočnik komandirja Postaje prometne policije Kranj Matjaž Lauseger, ki je tudi vodja inštruktorjev, je pomembno, da policisti na motorjih tudi v zimskem času skrbijo za dobro telesno kondicijo. »Vsako leto pred sezono opravimo enodnevno usposabljanje na poligonu na Hrušici, kjer ugotovimo, ali so policisti psihofizično dovolj usposobljeni za delo na motorjih. To namreč zahteva veliko psihofizične kondicije in koordinacije. Letos smo uvedli novost in smo na preizkusu z različnimi ovirami simulirali situacije, ki policista na motorju čakajo v realnem prometu. Po poligonu nas čaka še pripravljalna kondicijska vožnja v dolžini od 250 do 350 kilometrov po različnih cestah.«
Kranjski policisti, ki delo z motorji opravljajo po vseh gorenjskih cestah, imajo v garaži devet motociklov, dva med njimi sta stara že trinajst let, dva sedem, drugi so novejši, povprečna starost je šest let. Zaradi dobrega vzdrževanja so motocikli večinoma v dobrem stanju, nekateri pa imajo prevoženih že tudi po 120 tisoč kilometrov. Izkušeni policisti so večinoma na motociklih znamke BMW, ki so nekoliko bolj zahtevni za vožnjo, tisti z manj kilometrine pa uporabljajo Hondine in Yamahine. Vsi motorji skupaj v sezoni, ki glede na vremenske razmere traja od začetka aprila do sredine oktobra, prevozijo okoli sedemdeset tisoč kilometrov.
Operativno delo policistov na motorjih bo tudi letošnje poletje usmerjeno predvsem na ozko grlo na gorenjski avtocesti, kjer zaradi gradnje viadukta Peračica nastajajo zastoji, policisti pa bodo nadzirali tudi motocikliste, zlasti na cesti proti Ljubelju, Jezerskemu in na škofjeloškem območju, kjer je doslej najpogosteje prihajalo do nesreč.