S treznostjo do končnega cilja

Test: Mazda6 Sport Combi CD163 GTA

Približno tri leta se pri japonski Mazdi niso dotaknili podobe in tehnike svojega paradnega modela v srednjem razredu. In še potem je lani Mazda6 dobila le nekaj manjših lepotnih popravkov, medtem ko je omembe vreden predvsem novi 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik.

Motorna paleta je zlasti v dizelskem delu res že klicala po osvežitvi in novi pogonski stroj tudi v kombijevski šestici zelo vzorno opravlja svoje delo. Očitno je Mazdinim inženirjem uspelo dobro prenesti teorijo v prakso in 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik, podprt z vso sodobno krmilno in vbrizgovalno elektroniko, ki razvije 120 kilovatov (163 KM), zelo suvereno opravlja svoje delo. Navorna krivulja se dviga zelo hitro in 360 Nm navora doseže že pri 1800 vrtljajih. Voznik zato nima veliko dela z ročico natančnega šeststopenjskega menjalnika in se lahko uživaško prepušča motornim zmogljivostim. Poleg tega je motorju treba priznati vzdržnost pri porabi goriva, saj je za tolikšno prostornino in moč skoraj vzorno varčen.

In čeprav je po tovarniških navedbah v Mazdi6 najnovejše izdaje kar okoli štiristo sprememb, so te na zunaj komaj opazne in hitro jih razločijo samo dobri poznavalci. Še najlažje se opazita preoblikovan sprednji odbijač in izrazitejša podoba žarometov, komaj zaznavne razlike so tudi na zadku.

Nekoliko lažje gre z zaznavanjem sprememb oziroma izboljšav v notranjosti, kjer se opazi rahlo popravljena armaturna plošča, ki je še bolje prilagojena voznikovemu delu, poleg tega pa so notranji arhitekti poskrbeli še za boljše materiale notranjih oblog in učinkovitejšo protihrupno zaščito. Odobravanja vredni v avtomobilu s skoraj najvišjim nivojem opreme so tudi dodatki za varnost in udobje, med drugim kakovostne radijski sistem.

A tudi že znani aduti Mazde6 Sport Combi štejejo veliko, na primer prostoren prtljažnik, ki se z osnovnih 519 poveča na 1751 litrov, udobna potniška kabina, dodelano in dobro uglašeno podvozje in tako naprej. Tudi zaradi naštetega so Mazdini strategi prepričani, da lahko vozijo vštric z azijsko in evropsko konkurenco in to zabelijo tudi s cenovno politiko.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2184 ccm

Največja moč pri v/min: 120 kW/163 KM

Najvišja hitrost: 210 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,0/ 4,8/ 5,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 32.590 EUR

Uvoznik: MMS, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / sreda, 7. oktober 2020 / 08:22

V soboto spet podiralo drevje

Kranj – V sobotnem neurju je po Gorenjskem največ težav povzročalo podrto drevje, predvsem na Korenskem sedlu, Pokljuki, Javorniku in Vršiču, kjer so podrta drevesa padla na ceste. V Tržiču je drev...

Objavljeno na isti dan


Kranjska Gora / petek, 27. marec 2015 / 07:00

Delajo dobro za kraj

Skupina krajanov se je pod imenom Dovje-Mojstrana: zelena prihodnost zbrala v pobudi, ki skuša po zgledu dobrih praks ustvariti nekaj novega za kraj.

Kamnik / petek, 27. marec 2015 / 07:00

Mladi o svoji domovini

V prostorih Občine Kamnik je do konca marca na ogled razstava 42 likovnih in literarnih del – pogledov in razmišljanj mladih o pomenu samostojnosti in neodvisnosti Slovenije.

Razvedrilo / petek, 27. marec 2015 / 07:00

Povezane v plesu in prijateljstvu

Prvega aprila bo leto dni, kar je v Kranju začela delovati skupina Cowboy ritem, ki se je zaljubila v t. i. country line dance plese, ki postajajo vse bolj popularni tudi v Sloveniji.

Gospodarstvo / petek, 27. marec 2015 / 11:07

Predavanji o novostih pri dopolnilnih dejavnostih

Križe, Koroška Bela – Kmetijsko gozdarski zavod (KGZ) Kranj in Društvo podeželskih žena Svit iz Tržiča vabita danes, v petek, ob 19. uri v sejno sobo Kmetijske zadruge Križe na predavanje o novosti...

GG Plus / petek, 27. marec 2015 / 17:18

V diplomaciji se tudi z molkom govori

V začetku devetdesetih let je imel LDS-ovski politik Franco Juri že pripravljene kovčke za svoj odhod v Argentino, kjer naj bi na naši ambasadi v Buenos Airesu nastopil mesto veleposlanika. Imel je...