Ladja Kamnik končala v starem železu
Kamnik - Motorna ladja Kamnik, ki je bila kot zadnja v seriji petih sestrskih ladij (Velenje, Celje, Maribor, Kranj in Kamnik) zgrajena leta 1977 na Japonskem, je 8. marca končala svojo skoraj 34 let dolgo življenjsko pot. Podjetje Splošna plovba, ki bo ladjo v svojo zgodovino zapisalo z zlatimi črkami kot tisto z najdaljšim stažem, jo je namreč prodalo v razrez v indijsko pristanišče Alang. Kot so sporočili z Občine Kamnik in Splošne plovbe, je bila ladja večnamenska, prevažala pa je razsute in druge tovore do največ 232 kontejnerjev. Plula je po celem svetu, na njej je bilo zaposlenih večinoma okoli dvajset članov posadke, za takratne razmere pa je bila zelo sodobno opremljena in ena prvih pri nas s satelitsko navigacijo, centralnim avtomatskim kontrolnim sistemom v strojnici, s popolnoma klimatiziranimi bivalnimi prostori in sofisticirano tovorno opremo, katere dvigala so lahko posamično in na mah dvignila do 120 ton teže. Premer ladijskega vijaka je bil 5,1 metra, teža enega sidra pa 5,25 tone. Splošna plovba, d. o. o., bo občini Kamnik kot spomin na »njeno« ladjo podarila tablo z imenom ladje.