Preboj v avtomobilski svet
Na Ptuju naj bi stekla proizvodnja prvega čistokrvnega športnega avtomobila.
Skupina zanesenjakov s Štajerskega se je leta 2005 pod vodstvom nekdanjega dirkača in oblikovalca Aljoša Tuška lotila razvoja prvega slovenskega superšportnega avtomobila. Za osnovo so si s Slovaškega pripeljali tam narejeni avtomobil z oznako K1 Attack, a ker z njim niso bili zadovoljni, so ga temeljito spremenili, iz njega iztisnili 263 konjskih moči, ter dosegli najvišjo hitrost 266 kilometrov na uro in pospešek z mesta do 100 kilometrov v 4,8 sekunde. Tri leta kasneje je na Ptuju nastal drugi avtomobil na enaki osnovi, vendar s še več sprememb, med katerimi je bila tudi vgradnja Audijevega 4,2-litrskega bencinskega osemvaljnika s 450 konjskimi moči. Z njim Renovatio potegne do najvišje hitrosti 320 kilometrov na uro, do hitrosti 100 kilometrov na uro pa se izstreli v 3,7 sekunde. A ker adrenalinsko zastrupljenim Štajercem tudi to ni bilo dovolj, so začeli načrtovati Renovatio 2, avtomobil, ki bo v celoti razvit s slovenskim znanjem in sestavljen v Sloveniji. Poganjal ga bo bencinski osemvaljnik, razmišljajo pa tudi o električni različici. Z ustanovitvijo podjetja Maromi Car so se sodelujoči pogumno odločili tudi za proizvodnjo, ki bo potekala na Ptuju; na leto naj bi izdelali od 20 do 30 avtomobilov, za katere se menda zanimajo bogataši s Kitajskega, iz Rusije, arabskih ter južnoameriških držav. Recesija teh kupcev menda ni udarila po žepu in tako si v Maromi Car obetajo, da bodo lahko dosegali visoko dodano vrednost, ki jo obljubljajo tudi morebitnim vlagateljem. Njim so namreč pripravljeni prodati do petine podjetja, cena njihovih avtomobilov pa bi se morda nekoč lahko približala tudi polovici milijona. Ali se vse skupaj sliši kot pravljica ali je podjetniški model morda uresničljiv, pa bo pokazal čas. Razmišljanja o tovrstnem slovenskem preboju pa so vsekakor vredna odobravanja.