Lepe pozdrave z druge strani
Prva letošnja Volkswagnova novost je limuzinska Jetta šeste generacije.
Nova Jetta je logično nadaljevanje prve generacije iz leta 1979, ki ji je leta 1984 sledila druga, osem let kasneje tretja, pred trinajstimi leti četrta in leta 2005 peta. Vmes se je avtomobil imenoval tudi Vento in Bora, ideja o limuzini, ki bi jo uvrstili med Golfa in Passata, pa je ostala nespremenjena. Vendar v tokratni, šesti generaciji z očitno razliko, saj so krojači avtomobilske pločevine poskrbeli za precej bolj dinamično zunanjost, ki se spogleduje tudi s športnostjo. Limuzina, ki v dolžino meri 4,64 metra oziroma devet centimetrov več od predhodnice, obeta prostorno notranjost in temeljito obdelan 510-litrski prtljažnik.
Voznikov delovni prostor je do potankosti enak kot v drugih novejših volkswagnih, kar pomeni germansko urejenost armaturne plošče s preglednimi merilniki ter dostopnimi in logično razvrščenimi stikali, dobro oprijemljivim volanom in sredinsko konzolo, na kateri je zaslon na dotik.
Bencinski del motorne ponudbe se začenja z 1,2-litrskim motorjem, ki razvije 77 kilovatov (105 KM), drugi je 1,4-litrski, ki je na voljo s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom DSG. Šibkejši dizelski motor ima 1,6 litra gibne prostornine, razvije pa enako moč kot njegov bencinski sorodnik, torej 77 kilovatov (105 KM). V osnovi se njegova moč na pogonski kolesi prenaša s pomočjo petstopenjskega ročnega menjalnika, na voljo je tudi sedemstopenjski DSG. Podobno velja za 2,0-litrski dizel s 103 kilovati (140 KM), poleg šeststopenjskega ročnega je na voljo še šeststopenjski DSG. Cene se začenjajo pri 16.376 evrih, najdražja Jetta stane 23.469 evrov.