Prerivanje za prostor
Chevroletova samozavest se krepi s prihodom novega orlanda.
Chevrolet se bo po dolgih letih z novim orlandom znova pomeril v razredu srednje velikih enoprostorskih avtomobilov. Novinec zaradi nekoliko svojske oblike pa ne bo težko prepoznaven, spredaj ga v največji meri zaznamuje visok nos z velikim Chevroletovim logotipom, ki se nadaljuje v tekoč prehod med motornim pokrovom in vetrobranskim steklom. Streha je ravna vse do precej navpično prirezanega zadka, na katerem kraljujejo velika svetlobna telesa.
Orlando ima vedno sedem sedežev, zadnja dva sedeža, ki sta sicer pogreznjena v karoserijsko dno, prtljažniku odvzameta del prostora, ki ga je tako sorazmerno skromnih 454 litrov in le 89 litrov, kadar se z avtomobilom pelje sedmerica.
Armaturna plošča je zgledno urejena in dobro pregledna, posebnost pa je vsekakor odlagalni prostorček, ki ga zapira plošča radijskega sprejemnika.
Motorna paleta je omejena na osnovni 1,8-litrski bencinski štirivaljnik (104 kW/141 KM), ter na dva 2,0-litrska turbodizla (96 kW/130 KM in 120 kW/163 KM), močnejšega ponujajo tudi s samodejnim petstopenjskim menjalnikom. Poleg tega bodo kupci lahko izbirali med tremi osnovnimi in dvema dopolnilnima nivojema opreme, vsak orlando pa ima med drugim najmanj elektronski sistem stabilnosti, šest varnostnih blazin, klimatsko napravo in še vrsto drugih dodatkov. Cene, v katere so že vračunali popust, se začenjajo pri 16.571 evrov za osnovno bencinsko izvedbo, najdražji orlando z močnejšim turbodizelskim motorjem, samodejnim menjalnikom in najvišjim nivojem opreme pa stane 24.209 evrov.