Mlačen tuš za športnike
Test: Renault Laguna Coupe 2.0 dCi 150
S kupejevskim modelom Lagune so pri Renaultu pokazali, da je bilo oblikovalcem dovoljeno izživeti svojo domišljijo v precej večji meri, kot smo bili pri tej francoski znamki vajeni doslej. Zato je Laguna s tremi vrati med avtomobili, ki vzbujajo pozornost že ob prvem pogledu, ima tudi nekaj športnih lastnosti, vseeno pa ne gre za čistokrvnega športnika, še posebej če je v nosu šibkejši od obeh turbodizelskih motorjev.
Pri kreiranju zunanjih potez krojači avtomobilske pločevine zagotovo niso imeli v mislih starejše generacije, čeprav s svojo elegantno zunanjostjo za svoj volan vabi tudi voznike v zrelejših letih. Vsekakor pa zunanjosti manjka ščepec športne agresivnosti.
Tudi notranja arhitektura je dokaj umirjena. Armaturna plošča ni nič ekstravagantna in je zato uporabniško bolj prijazna, vendar še vedno manjka pika na i, ki bi ta elegantni kupe v večji meri ločila od običajnih različic. Kot bolj ali manj velja za vse kupeje, je za dostop do zadnjih sedežev treba pokazati precej gibčnosti, vzdolžnih centimetrov primanjkuje in tudi glave potnikov so blizu strehe. Nekako v tolažbo sta le električno pomična sprednja sedeža.
Verjetno bi si večina voznikov pod motornim pokrovom bolj želela energijsko nabiti bencinski motor kot nekoliko zadržani 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik v šibkejši izvedbi. Pogonski stroj si sicer za večino lastnosti zasluži dobro oceno, vendar to ni pravi »coeur sportif« (športno srce), ki bi za volanom zagotavljal prvinske športne užitke. Motor sicer razveseljuje z veliko zalogo navora, ki ga je mogoče dobro izkoristiti s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, temu primerna je tudi zmernost pri porabi goriva.
Podvozje prenese več kot nudi motor, treba je pohvaliti dobro uravnoteženost med lego na cesti in udobjem; Laguna Coupe namreč na cesti ni tako čvrsta, da bi voznika in potnike zaradi odzivanja na grbine bolelo v spodnjih okončinah. Mlačnosti v vseh pogledih je za avtomobilsko športne navdušence celo za odtenek preveč.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1995 ccm
Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM
Najvišja hitrost: 210 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 9,3/ 5,2/ 6,7 l/100 km
Maloprodajna cena: 27.060 EUR
Uvoznik: Renault Nissan Slovenija