Mlačen tuš za športnike

Test: Renault Laguna Coupe 2.0 dCi 150

S kupejevskim modelom Lagune so pri Renaultu pokazali, da je bilo oblikovalcem dovoljeno izživeti svojo domišljijo v precej večji meri, kot smo bili pri tej francoski znamki vajeni doslej. Zato je Laguna s tremi vrati med avtomobili, ki vzbujajo pozornost že ob prvem pogledu, ima tudi nekaj športnih lastnosti, vseeno pa ne gre za čistokrvnega športnika, še posebej če je v nosu šibkejši od obeh turbodizelskih motorjev.

Pri kreiranju zunanjih potez krojači avtomobilske pločevine zagotovo niso imeli v mislih starejše generacije, čeprav s svojo elegantno zunanjostjo za svoj volan vabi tudi voznike v zrelejših letih. Vsekakor pa zunanjosti manjka ščepec športne agresivnosti.

Tudi notranja arhitektura je dokaj umirjena. Armaturna plošča ni nič ekstravagantna in je zato uporabniško bolj prijazna, vendar še vedno manjka pika na i, ki bi ta elegantni kupe v večji meri ločila od običajnih različic. Kot bolj ali manj velja za vse kupeje, je za dostop do zadnjih sedežev treba pokazati precej gibčnosti, vzdolžnih centimetrov primanjkuje in tudi glave potnikov so blizu strehe. Nekako v tolažbo sta le električno pomična sprednja sedeža.

Verjetno bi si večina voznikov pod motornim pokrovom bolj želela energijsko nabiti bencinski motor kot nekoliko zadržani 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik v šibkejši izvedbi. Pogonski stroj si sicer za večino lastnosti zasluži dobro oceno, vendar to ni pravi »coeur sportif« (športno srce), ki bi za volanom zagotavljal prvinske športne užitke. Motor sicer razveseljuje z veliko zalogo navora, ki ga je mogoče dobro izkoristiti s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, temu primerna je tudi zmernost pri porabi goriva.

Podvozje prenese več kot nudi motor, treba je pohvaliti dobro uravnoteženost med lego na cesti in udobjem; Laguna Coupe namreč na cesti ni tako čvrsta, da bi voznika in potnike zaradi odzivanja na grbine bolelo v spodnjih okončinah. Mlačnosti v vseh pogledih je za avtomobilsko športne navdušence celo za odtenek preveč.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1995 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 210 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,3/ 5,2/ 6,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 27.060 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Slovenija / četrtek, 30. oktober 2008 / 07:00

Blejci znova v elitni družbi

Odbojkarji ACH Volleyja in njihovi navijači že odštevajo dneve do začetka letošnjega tekmovanja v ligi prvakov, jutri pa bodo v srednjeevropski ligi gostovali na Dunaju.

Objavljeno na isti dan


GG Plus / ponedeljek, 23. junij 2008 / 07:00

Sedmica: Dokončna rešitev

Tako kot v primeru stavkajočih zdravnikov si niti v primeru stavkajočih sodnikov ne drznem komentirati njihove temeljne zahteve.

GG Plus / ponedeljek, 23. junij 2008 / 07:00

Obrazi Tarasa Kermaunerja

Umrl je Taras Kermauner (1930-2008), prvak slovenske duhovnosti druge polovice 20. stoletja. Ljubljančan, ki je v letih 1973-79 živel in ustvarjal v Drulovki pri Kranju. Njegovo knjigo Navzkrižna sreč...

Zanimivosti / ponedeljek, 23. junij 2008 / 07:00

Deseti piknik v domu

Bistrica pri Tržiču - Druga junijska sobota je v Domu Petra Uzarja Tržič rezervirana za družabni dogodek. Letos so organizirali že deseti piknik za stanovalce doma, njihove svojc...

Zanimivosti / ponedeljek, 23. junij 2008 / 07:00

Torta za tovorno žičnico

Križe - Tretjo junijsko nedeljo so na Kriški gori pripravili šesto srečanje kriških planincev. Lani so se veselili nove električne napeljave v koči, letos pa so se veselili ob ob...

Zanimivosti / ponedeljek, 23. junij 2008 / 07:00

Vsa leta so bili odlični

Preddvor - V Osnovni šoli Matije Valjavca v Preddvoru je bilo vsa leta šolanja odličnih trinajst učencev. V 9.a, ki mu je bila razredničarka Jeli Cuderman, so bili to Matej Ar...