Mlačen tuš za športnike

Test: Renault Laguna Coupe 2.0 dCi 150

S kupejevskim modelom Lagune so pri Renaultu pokazali, da je bilo oblikovalcem dovoljeno izživeti svojo domišljijo v precej večji meri, kot smo bili pri tej francoski znamki vajeni doslej. Zato je Laguna s tremi vrati med avtomobili, ki vzbujajo pozornost že ob prvem pogledu, ima tudi nekaj športnih lastnosti, vseeno pa ne gre za čistokrvnega športnika, še posebej če je v nosu šibkejši od obeh turbodizelskih motorjev.

Pri kreiranju zunanjih potez krojači avtomobilske pločevine zagotovo niso imeli v mislih starejše generacije, čeprav s svojo elegantno zunanjostjo za svoj volan vabi tudi voznike v zrelejših letih. Vsekakor pa zunanjosti manjka ščepec športne agresivnosti.

Tudi notranja arhitektura je dokaj umirjena. Armaturna plošča ni nič ekstravagantna in je zato uporabniško bolj prijazna, vendar še vedno manjka pika na i, ki bi ta elegantni kupe v večji meri ločila od običajnih različic. Kot bolj ali manj velja za vse kupeje, je za dostop do zadnjih sedežev treba pokazati precej gibčnosti, vzdolžnih centimetrov primanjkuje in tudi glave potnikov so blizu strehe. Nekako v tolažbo sta le električno pomična sprednja sedeža.

Verjetno bi si večina voznikov pod motornim pokrovom bolj želela energijsko nabiti bencinski motor kot nekoliko zadržani 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik v šibkejši izvedbi. Pogonski stroj si sicer za večino lastnosti zasluži dobro oceno, vendar to ni pravi »coeur sportif« (športno srce), ki bi za volanom zagotavljal prvinske športne užitke. Motor sicer razveseljuje z veliko zalogo navora, ki ga je mogoče dobro izkoristiti s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, temu primerna je tudi zmernost pri porabi goriva.

Podvozje prenese več kot nudi motor, treba je pohvaliti dobro uravnoteženost med lego na cesti in udobjem; Laguna Coupe namreč na cesti ni tako čvrsta, da bi voznika in potnike zaradi odzivanja na grbine bolelo v spodnjih okončinah. Mlačnosti v vseh pogledih je za avtomobilsko športne navdušence celo za odtenek preveč.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1995 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 210 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,3/ 5,2/ 6,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 27.060 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / / 12:28

Šport je v Kranju doma

Tudi to dejstvo je župan Matjaž Rakovec poudaril v nagovoru zbranim dobitnikom priznanj za športne rezultate v iztekajočem se letu in jim zaželel novih uspehov ter predvsem leto brez poškodb.

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / petek, 8. junij 2007 / 07:00

Srednjeveški konec tedna

Kamnik - Danes se v Kamniku začenjajo tradicionalni srednjeveški dnevi, ki letos prinašajo kar nekaj sprememb. Vrhunec dogajanja bo jutri. Ena večjih obogatitev bo uli...

Gorenjska / petek, 8. junij 2007 / 07:00

Dupličani zahtevajo čist zrak

Krajani Duplice so ogorčeni nad odločitvijo ministrstva, da podjetju Tisa izda okoljevarstveno dovoljenje.

Kranj / petek, 8. junij 2007 / 07:00

Umrl je Ivan Jan - Srečko

Kranj – Ta teden se je izteklo življenje pisatelja in zgodovinopisca Ivana Jana, rojenega leta 1921 na Bledu, s partizanskim imenom Srečko. Pred vojno se je izučil za...

Domžale / petek, 8. junij 2007 / 07:00

Pahor čaka na odločitev svoje stranke

Domžale - Borut Pahor se je pod okriljem območne organizacije Socialnih demokratov Domžale konec tedna v Domžalah udeležil javne tribune z naslovom Predsedniške in par...

Medvode / petek, 8. junij 2007 / 07:00

Končni izlet male šole turizma

Medvode - Mala šola turizma je projekt, ki je v letošnjem šolskem letu potekal prvič, izvajala pa ga je Turistična zveza Medvod. Zamišljen je kot krožek na osnovnih šolah, kjer b...