Mlačen tuš za športnike

Test: Renault Laguna Coupe 2.0 dCi 150

S kupejevskim modelom Lagune so pri Renaultu pokazali, da je bilo oblikovalcem dovoljeno izživeti svojo domišljijo v precej večji meri, kot smo bili pri tej francoski znamki vajeni doslej. Zato je Laguna s tremi vrati med avtomobili, ki vzbujajo pozornost že ob prvem pogledu, ima tudi nekaj športnih lastnosti, vseeno pa ne gre za čistokrvnega športnika, še posebej če je v nosu šibkejši od obeh turbodizelskih motorjev.

Pri kreiranju zunanjih potez krojači avtomobilske pločevine zagotovo niso imeli v mislih starejše generacije, čeprav s svojo elegantno zunanjostjo za svoj volan vabi tudi voznike v zrelejših letih. Vsekakor pa zunanjosti manjka ščepec športne agresivnosti.

Tudi notranja arhitektura je dokaj umirjena. Armaturna plošča ni nič ekstravagantna in je zato uporabniško bolj prijazna, vendar še vedno manjka pika na i, ki bi ta elegantni kupe v večji meri ločila od običajnih različic. Kot bolj ali manj velja za vse kupeje, je za dostop do zadnjih sedežev treba pokazati precej gibčnosti, vzdolžnih centimetrov primanjkuje in tudi glave potnikov so blizu strehe. Nekako v tolažbo sta le električno pomična sprednja sedeža.

Verjetno bi si večina voznikov pod motornim pokrovom bolj želela energijsko nabiti bencinski motor kot nekoliko zadržani 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik v šibkejši izvedbi. Pogonski stroj si sicer za večino lastnosti zasluži dobro oceno, vendar to ni pravi »coeur sportif« (športno srce), ki bi za volanom zagotavljal prvinske športne užitke. Motor sicer razveseljuje z veliko zalogo navora, ki ga je mogoče dobro izkoristiti s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, temu primerna je tudi zmernost pri porabi goriva.

Podvozje prenese več kot nudi motor, treba je pohvaliti dobro uravnoteženost med lego na cesti in udobjem; Laguna Coupe namreč na cesti ni tako čvrsta, da bi voznika in potnike zaradi odzivanja na grbine bolelo v spodnjih okončinah. Mlačnosti v vseh pogledih je za avtomobilsko športne navdušence celo za odtenek preveč.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1995 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 210 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,3/ 5,2/ 6,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 27.060 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kultura / ponedeljek, 4. julij 2016 / 13:04

Peli v Bratislavi in na Dunaju

Mešani pevski zbor Musica viva Kranj Primskovo, ki letos praznuje sedemdeset let neprekinjenega delovanja, se je pred dnevi vrnil z Mednarodnega tekmovanja pevskih zborov Musica sacra 2016 v Bratislav...

Objavljeno na isti dan


Jesenice / sreda, 4. maj 2022 / 18:11

Namesto drsanja rolanje na trgu

Na montažnem podestu, na katerem je bilo čez zimo urejeno drsališče, bodo otroci lahko rolali.

Medvode / sreda, 4. maj 2022 / 18:10

Večina stanovanj lastniških

Občina Medvode je lastnica petnajstih stanovanj, ki jih kot neprofitna oddaja občanom v najem za nedoločen čas.

Kronika / sreda, 4. maj 2022 / 18:09

Gorski reševalci pomagali moškemu

Podhom – V soteski Vintgar so gorski reševalci v soboto pomagali moškemu, ki je zaradi bolezenskega stanja padel po strmini in se po podatkih policije lažje poškodoval.

Jezersko / sreda, 4. maj 2022 / 18:08

Dostop do koče za zdaj z zimsko opremo

Jezersko – Športno društvo Jezersko na svoji strani na Facebooku obvešča planince, da je za obisk Češke koče potrebna zimska oprema, saj zaradi padavin še vedno lahko prihaja do manjših plazov. Zat...

Radovljica / sreda, 4. maj 2022 / 18:07

Najprej bodo utrdili brežino

Občina in zavod za varstvo kulturne dediščine sta se dogovorila o poteku obnove Plečnikovih paviljonov v Begunjah. Najprej je na vrsti sanacija plazovite brežine pod Jožamurko.