Brezplačni učbeniki na spletu
V okviru projekta Impletum je med drugim nastalo več kot 350 novih učbenikov za področje višjega strokovnega izobraževanja, ki so brezplačno dostopni prek spleta.
Bled – Na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Bled so minuli teden predstavili projekt Impletum, katerega glavni cilj je pomoč višjim strokovnim šolam pri uvajanju novih izobraževalnih programov. Med drugim je v okviru omenjenega projekta nastalo več kot 350 sodobno zasnovanih učbenikov, ki so študentom višjega strokovnega izobraževanja brezplačno dostopni prek spleta. V prihodnje jih bodo nadgradili še e-učbeniki, ki so v nastajanju, je pojasnil vodja projekta Impletum Marjan Velej.
Pri projektu Impletum – Uvajanje novih izobraževalnih programov na področju višjega strokovnega izobraževanja v obdobju od 2008 do 2011 sodeluje sedem konzorcijskih partnerjev, med katerimi je tudi višja strokovna šola za gostinstvo in turizem z Bleda. Po besedah direktorice omenjene šole Jane Špec že tretje leto izvajajo prenovljen program gostinstvo in turizem, prizadevajo pa si pridobiti še kakšen nov višješolski program. Kot eden od partnerjev so tudi v njihovi šoli pripravili precej spletnih gradiv. »To je naš prispevek h kakovostni izvedbi višješolskih programov, s tem pa sledimo tudi sodobnim smernicam na področju turizma, ki je usmerjen v trajnostni turizem,« je poudarila Jana Špec. Po besedah koordinatorja za področje gostinstva in turizma Petra Mihelčiča so pripravili 19 učbenikov za to področje in 23 izbirnih katalogov. Po besedah Marjana Veleja študenti zelo posegajo po teh gradivih.
Sam projekt pa so prek natečaja Ustvarjanje novosti – navdih mladosti! približali tudi srednješolcem, ki tako z lastno ustvarjalnostjo spoznavajo nove možnosti izobraževanja, ponuja pa jim tudi razmislek o izbiri pravega poklica. Novi izobraževalni programi, uvajanje katerih podpira Impletum, so po besedah Marjana Veleja oblikovani v skladu z novimi izhodišči in ponujajo precej novosti. »Programi se pripravljajo na podlagi enega ali več poklicnih standardov ter so kompetenčno zasnovani in kreditno ovrednoteni,« je pojasnil Velej. Obenem novi programi šolam omogočajo, da ponudijo svoje izbirne predmete in module, ki združujejo teorijo in prakso posameznih strok.