Drugačna prostorska razmerja
Test: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 4x4 Elegance
Češka Škoda si je z novo generacijo svojega največjega modela krepko utrdila ugled med najbolj zvenečimi avtomobilskimi znamkami. Superb Combi s štirikolesnim pogonom pa je avtomobil, ki v sebi združuje celo vrsto presežnikov. Kombijevska različica največje Škode svoj ugled gradi že na prvem vtisu, torej z elegantno zunanjostjo, ki je precej bolj vpadljiva kot pri limuzini. Krojačem avtomobilske pločevine je namreč uspelo narediti zelo estetski zadnji del, ki lepo zaokroža celotno podobo kar 4,84 metra dolgega avtomobila.
Od zadaj naprej je Superb Combi tudi nadvse prostoren in uporaben avtomobil. Prtljažna vrata lahko odpira elektrificiran mehanizem, kar se za avtomobil tega razreda že skoraj spodobi. Pod njimi je izjemno razkošen prostor za prtljago, saj je 633 litrov osnovnega ter 1835 litrov prostora pri podrti zadnji klopi, kar sta številki za vzbujanje zavisti pri konkurenci. Prtljažnik je temeljito obdelan, poleg kljukic za obešanje vrečk in pritrditev tovora, so uporabni pripomoček tudi predelne stranice, mreža za pritrjevanje in dvojno dno.
Prostorsko razkošje se nadaljuje tudi v notranjosti, kjer se prav noben potnik ne bi smel počutiti utesnjeno. Voznika čaka urejen delovni prostor, kar je pri Škodinih modelih že postalo hišno pravilo.
Motorna izbira je pri tem modelu dovolj pestra, že znani 2,0-litrski štirivaljni turbodizel pa zagotovo ena boljših izbir. Navora ima dovolj že pri nizkih vrtljajih, kar omogoča lenarjenje z ročico šeststopenjskega menjalnika, ponuja dovolj energije za naglo pospeševanje, hkrati zna tudi dovolj preudarno porabljati gorivo. V kombinaciji s štirikolesnim pogonom ta avtomobil postane še bolj vsestranski, zato se je z njim mogoče brezskrbno zapoditi v nekaj centimetrov snega, peljati po slabih makadamskih cestah ali se zgolj zanesti na nadzorno elektroniko, kadar je vozna podlaga zgolj mokra ali spolzka. Pri iskanju slabosti morda najprej pade na misel parkiranje, ki je s tako dolgim avtomobilom seveda nekoliko zahtevnejše opravilo.
A glede na cenovno umestitev, se zlahka spregleda tudi kakšna manjša zadrega.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1968 ccm
Največja moč pri v/min: 125 kW/170KM
Najvišja hitrost: 217 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 8,4/ 5,4/ 6,5 l/100 km
Maloprodajna cena: 33.025 EUR
Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana