Tudi z zamudo se daleč pride
Fiat Doblo Cargo povečuje gnečo med lahkimi dostavnimi vozili.
Nova genercija Fiata Dobla, ki so jo po skoraj desetih letih predhodnika začeli proizvajati v začetku lanskega leta, z zamudo prihaja tudi na slovenski trg. Vozilo, ki je med drugim osvojilo zveneči naslov Evropski dostavnik leta 2011, zamuja zaradi proizvodnje, ki ne dohaja začetnega povpraševanja, in zaradi dolgotrajnega usklajevanja cen.
Doblo Cargo, ki je zasnovan povsem na novo in se ponaša z bolj dinamično zunanjostjo kot predhodnik, je v vse smeri nekoliko večji. V začetku prodaje je na voljo v petih različnih izvedbah. Paleta vključuje dve medosni razdalji, dve višini strehe, tovorni ali potniški prostor, podaljšana izvedba ima dodatno oznako maxi. Dostop do tovornega prostora je mogoč skozi zadnja asimetrična krilna in široka bočna drsna vrata. Glede na različico se tovorni prostor razteza na 3,4 ali na 4 kubične metre.
Pogonu so namenjeni štirje motorji, edini bencinski je 1,4-litrski (70 kW/ 95 KM), trije so turbodizelski, 1,3-litrski (66 kW/ 90KM) 1,6-litrski (77 kW/105 KM) ter 2,0-litrski (99 kW/135 KM). Motorji, ki ustrezajo okoljskim normativom Euro 5, so serijsko opremljeni s sistemom za samodejno zaustavitev in vnovični zagon motorja. Poleg varnostne opreme, vključno z elektroniko za stabilnost, Fiat v novem Doblu Cargo ponuja tudi komunikacijski sistem za prostoročno telefoniranje, ki je sicer na voljo tudi v drugih njihovih dostavnikih.
Cene se začenjajo pri 9.490 evrih, vključujoč poseben popust ob začetku prodaje. Spomladi se bo tovornemu Doblu cargo pridružil še bolje opremljeni potniški Doblo Panorama.