Drzni znajo zapeljevati
Nova Kia Sportage znova meša karte med manjšimi športnimi terenci.
Kia je za letošnjo najpomembnejšo novost razglasila novi športni terenec Sportage, ki se ponaša z izzivalno zunanjostjo, zmogljivim pogonom in prepričljivimi motorji. Novi Sportage je nastal pod oblikovalsko taktirko slovitega nemškega avtomobilskega krojača Petra Schreyerja, ki je avtomobilu določil izzivalno in mladostno zunanjost. Generacijsko tretji Sportage je v primerjavi s predhodnikom daljši, nižji in širši. Notranjost je prostorna in udobna, voznikov delovni prostor zaznamuje tehnična imenitnost s preglednimi merilniki in modernimi dodatki, kot so navigacijska naprava z barvnim zaslonom in DVD predvajalnikom, dvodelno strešno panoramsko okno, kamera za varnejšo vzvratno vožnjo. Poleg tega se avtomobil postavlja s sodobnimi, zmogljivimi in varčnimi motorji. Trenutno sta na voljo 2,0-litrski dizelski štirivaljnik (100 kW/136 KM) in njegov 2,0-litrski bencinski sorodnik (120 kW/165 KM). Oba izpolnjujeta emisijski standard euro5 in se dokazujeta z visokim navorom, ter nizko emisijo ogljikovega dioksida. Sportage je v izvedbi z 2,0-litrskim bencinskim motorjem opremljen s petstopenjskim ročnim menjalnikom, dizelski motor pa dopolnjuje šeststopenjski ročni oziroma ob doplačilu 6-stopenjski samodejni menjalnik. Kmalu bosta trenutno ponudbo motorjev dopolnila še 1,6-litrski bencinski štirivaljnik GDI s turbinskim polnilnikom in neposrednim vbrizgom goriva (99 kW ter 1,7-litrski turbodizel (84 kW/115 KM). Oba bosta imela sistem za samodejno zaustavitev in ponovni zagon motorja ob mirovanju. V vseh motornih izvedbah je pogon speljan k prednjim ali k vsem kolesom z elektronskim nadzorom. Za najbolj osnovno izvedbo novinca z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, prednjim pogonom in paketom opreme je treba odšteti 18.890 evrov.