Slovenski Pink
V Slovenijo v teh dneh prihaja med tv-sporede nova, slovenska verzija srbske televizije Pink.
Na tiskovni konferenci so takoj poudarili, da imamo o Pink.si morda napačno predstavo, saj si vsi predstavljamo, da gre za nekakšno 'turbofolk mašino', vendar Pink vstopa na slovenski trg bolj kot konkurenčna televizija drugim, v prihodnosti naj bi imela kar tri programe – celo enega informativnega, čeprav je v osnovi bolj naklonjena zabavnim vsebinam.
O konkretni programski shemi na novinarski konferenci direktor in solastnik Pink Media Group Željko Mitrović, podpredsednica Pink Media Group in glavna za odnose z javnostmi za vso regijo Tatjana Vojtehovski in Pia Pustovrh, že znani slovenski obraz, ki je tiskovno povezovala (pri Pink.si pa naj bi po novem nastopala tako v vlogi voditeljice kot tudi predstavnice za stike z javnostjo), niso želeli govoriti. Ta naj čim dlje ostane skrivnost. Direktor Mitrović je zelo samozavestno nastopil pri razlagah vprašanj, kolikšne vsote so pripravljeni vložiti v slovenski projekt – številke se vrtijo okoli vrtoglavih 20 milijonov evrov, pa še kakih 15 rezerve, če bi ne bilo recesije, bi bile seveda še večje. Ne samo, da si želijo dobro gledanost, sploh ne dvomijo, da se bodo povzpeli v sam vrh konkurenčnosti slovenskih televizij.
Ob začetku delovanja (startali so točno opolnoči s srede na četrtek) pa so na ljubljanskem Prešernovem trgu pripravili tudi koncert Pink.Si Sloveniji (z dobrodelno noto) s Perpetuum Jazzile, Magnificom, Nino Badrič in Željkom Joksimovićem.