Osvajalec s francoskim šarmom

Test: Citroën C3 VTi 95 Exclusive

Novi Citroën C3 se je že kar dobro znašel v vlogi modernega mestnega avtomobila, za svojega so ga vzele predvsem voznice, a tudi predstavnikom močnejšega dela vozniške populacije zna zlesti pod kožo. Nič čudnega, ko pa je kljub navidezni resnosti še vedno dovolj drugačen in francosko šarmanten v primerjavi s tekmeci. Je pa bolj ali manj razumljivo, da ima C3 največ dela prav s tekmeci iz romanskega sveta.

Drugačnost kaže tudi z velikim, v streho podaljšanim in rahlo ukrivljenim vetrobranskim steklom, ki meri kar 1,45 kvadratnega metra. Vozniku in potnikom ponuja pogled v nebo, pred soncem pa se je mogoče zaščititi s pomičnim delom z obema senčnikoma. V novem C3 ni več digitalizirane armaturne plošče, ampak pregledni in domiselno oblikovani merilniki, volanski obroč na spodnji strani ni povsem okrogel in sredinska konzola je v vseh pogledih oblikovana moderno. Spredaj se sedi dobro, zadaj utesnjeno, a za silo še znosno, prtljažnik je na ravni pričakovanega razrednega povprečja, vse skupaj pa je posledica sodobnega zunanjega oblikovanja.

Motorna ponudba je daleč od skromnosti, zato se je pravzaprav težko odločiti, kateri pogonski stroj bi najbolje ustrezal prevozniškim nalogam, ki jih pretežno opravlja C3. Bencinski 1,4-litrski štirivaljnik dobro opravlja svoje delo, kljub nič izjemni konjenici je prijetno prožen in energičen, kakšnih dirkaških lastnosti pa si ne gre obetati. Zato pa se oddolži s precejšnjo varčnostjo, česar v teh ekonomsko neprijaznih časih ne gre prezreti. Poleg tega se avtomobil zna na cesti obnašati dokaj uglajeno. Kolesa se zvesto držijo ceste, tudi volanski mehanizem je takšen, da s ceste do voznikovih rok pride dovolj povratnih informacij, nekaj zmede lahko nastane le ob močnejših bočnih vetrnih sunkih.

S prejšnjim C3 so imeli pri Citroënu srečno roko, za zdaj kaže, da se jim je avtomobil posrečil tudi v drugi izdaji. Samozavest pri francoski znamki kažejo tudi s cenovno umestitvijo, ki je presegla predhodnika. No, vsekakor se novincu pripisuje uspeh, je pa res, da nanj prežijo številni agresivni razredni tekmeci.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1397 ccm

Največja moč pri v/min: 72 kW/95 KM

Najvišja hitrost: 184 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,6/ 4,8/ 5,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.050 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenja vas-Poljane / torek, 4. november 2008 / 07:00

Največ za internetno omrežje

Občinski proračun občine Gorenja vas-Poljane bo prihodnje leto vreden 13,6 milijona evrov, so ob predstavitvi osnutka izvedeli svetniki na zadnji seji občinskega sveta.

Objavljeno na isti dan


Šport / ponedeljek, 9. junij 2008 / 07:00

Bliža se maraton štirih občin

Ljubitelji dolgih gorskih tekov zagotovo že nestrpno pričakujejo znameniti Gorski maraton štirih občin (35 km, +/- 5100 m višinske razlike), ki bo v soboto, 21. junija, s štartom ob 8. uri na Pet...

Šport / ponedeljek, 9. junij 2008 / 07:00

Najbolj uživa v Egiptu

Žan Ribnikar iz Tržiča po zimski sezoni smuči zamenja za jadralno desko. V prihodnje želi še bolj izpopolniti svoje znanje in nastopiti tudi na kakšni tekmi evropskega ranga, saj v Sloveniji ta šport...

Šport / ponedeljek, 9. junij 2008 / 07:00

Zanimivi hobiji dirkačev Formule 1

Dirkači formule 1 se v zasebnem življenju ukvarjajo z zelo različnimi konjički in niso le dirkači. Spretni so tudi pri drugih zanimivih stvareh.

Slovenija / ponedeljek, 9. junij 2008 / 07:00

Večje število sedežev v vlakih na gorenjski progi

Jesenice, Kranj, Ljubljana - Zaradi cestnih zapor na Gorenjskem bodo v torek, 10. junija, določeni vlaki v konicah vozili v okrepljeni sestavi. Vlaki na gorenjski progi bodo imeli od 50 do...

Šport / ponedeljek, 9. junij 2008 / 07:00

Cilj evropsko prvenstvo

Kolesarja Mark Džamastagič (Perftech Bled) in Domen Kalan (Sava) v druščini najboljših mladincev.