Drugi del zgodbe o uspehu
Osveženi Fordovi velikoprostorski uspešnici S-Max in Galaxy.
Zgodba o uspehu mora iti naprej, so sklenili vodilni pri evropskem Fordu, preden so se lotili oblikovnih in tehničnih izboljšav obeh velikoprostorskih avtomobilov S-Maxa in Galaxyja. Oba so zapeljali na manjšo lepotno operacijo, kar nekaj sprememb pa je tudi pri motorjih.
S-Max in Galaxy sta prva modela, ki bosta na voljo s povsem novim Fordovim 2,0-litrskim bencinskim motorjem, ki z zmogljivostjo 149 kilovatov (203 KM) dela družbo izboljšanemu turbodizelskemu 2,0-litrskemu štirivaljniku z zmogljivostjo 103 kilovate (140 KM) in novi različici motorja s 120 kilovati (163 KM). Novost je tudi menjalnik z dvojno sklopko. Za vse velja, da so varčnejši in manj okoljsko obremenjujoči od predhodnikov.
Osveženi S-Max ima izraziteje izklesan pokrov motorja in povsem novo sprednjo masko, preoblikovan pa je tudi zadnji del, ki ima zdaj bolj dinamičen profil vrat prtljažnika, nižji odbijač in nove zadnje luči s tehnologijo svetlečih diod. Tudi novi Galaxy ima preoblikovan sprednji del, ki poudari občutek prvorazrednega potovanja in številne druge manjše spremembe. V obeh avtomobilih so notranji arhitekti še izboljšali prilagodljivost s sistemom zlaganja sedežev v drugi in tretji vrsti v dno karoserije. K temu je treba dodati še izboljšave pri varnosti: S-Max in Galaxy sta prva Fordova evropska modela, opremljena z novim sistemom informacij o mrtvih kotih. Ta funkcija, ki temelji na radarju, voznika vzpodbuja k vestnemu preverjanju prometa s pogledom čez ramo, saj ga sistem opozori na vozila v območju mrtvega kota. Cene za osveženi S-Max se pri nas začenjajo pri 25.460 evrih, za Galaxy pa pri 28.320 evrih.