Krepka pomoč začimb
Novi Volkswagen Touran ohranja dobre lastnosti predhodnika.
Čeprav je bil nemški Volkswagen med zadnjimi avtomobilskimi znamkami s kompaktnim enoprostorskim avtomobilom, je njihov Touran požel precejšen uspeh. Njegov istoimenski naslednik ohranja že znane karoserijske poteze in mu niso pretirano spreminjali mer, lahko pa se pohvali še z »zlikano« zunanjo podobo. Spredaj jo v največji meri krojita nova žarometa, ki skupaj z masko hladilnika in spodnjo režo v odbijaču skrbita za prepoznavno Volkswagnovo podobo. Povsem drugačen je avtomobil tudi zadaj, kjer so mu namesto pokončnih namestili ležeče luči, sicer pa so v sprednjih in zadnjih svetlobnih telesih tudi svetleče diode, v bočnih ogledalih pa so v skladu s hišnimi navadami vdelani smerniki. V notranjosti je vse bolj ali manj znano: pet ali sedem sedežev v dveh ali treh vrstah, šesti in sedmi sedež se pogrezneta v dno. Ko je podrta še srednja vrsta, je v prtljažniku 1989 litrov prostora, do višine stekel gre vanj 1141 litrov, pri postavljenih petih sedežih pa okroglih 600, oziroma nekaj manj pri sedemsedežni različici. Popolnoma prenovljena je motorna paleta, ki jo začenja 1,2-litrski bencinski motor TSI. S pomočjo turbinskega polnilnika razvije 77 kilovatov (105 KM), močnejši 1,4-litrski Tourana poganja s 103 kilovati (140 KM), njegova moč se lahko na kolesa prenaša s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom DSG. Osnovni turbodizelski motor je 1,6-litrski s 77 kilovati (105 KM), sledita še dva 2,0-litrska, šibkejši s 103 kilovati (140 KM), močnejši s 125 kilovati (170 KM), oba sta na voljo z obema omenjenima menjalnikoma. Vsi pogonski stroji so seveda v skladu z okoljskimi normativi euro 5. Cene na slovenskem trgu se začenjajo s 17.791 evri.