Primanjkljaj večji od lanskega
Nadaljuje se upadanje prodaje lahkih gospodarskih vozil.
Če je eden od kazalcev gospodarske rasti prodaja lahkih gospodarskih vozil, potem slovenska ekonomija še zdaleč ni izšla iz recesije. V prvih letošnjih sedmih mesecih je bilo prodanih 2932 teh vozil, v enakem lanskem obdobju, ko so bile prodajne krivulje že usmerjene navzdol, pa 2982. Sedanja gibanja torej kažejo, da bi utegnilo biti letošnje leto še slabše od lanskega, večina znamk pa ima v primerjavi z lanskim letom negativno prodajno bilanco. Najbolj očitna izjema je Renault, ki je krepko izboljšal prodajne številke (letos 972, lani 601 vozilo) in se še utrdil na prvem mestu, medtem ko se za drugo in tretje mesto z enakim številom prodanih vozil (oba po 449) bojujeta Citroën in Peugeot. Precej zaostajata četrti in peti Volkswagen in Fiat, v deseterico pa so uvrščeni še Opel, Ford, Mercedes-Benz, Iveco in Toyota.