Še malo popra, prosim

Test: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1750 TBI Distinctive

Kombinacija prostorske uporabnosti in športnih zmogljivosti pri avtomobilih zanima marsikaterega voznika z aktivnim in uživaškim življenjskim slogom.

Rahlo osvežena Alfa 159 Sportwagon z novim 1,8-litrskim turbinsko podprtim bencinskim štirivaljnikom, ki se ponaša s športno zunanjostjo, bi že znala ustrezati takšnim idealom. Apeninsko lepotico spredaj zaznamuje agresiven, k tlom približan nos, nadaljuje pa se s skoraj kupejevsko stransko linijo in nizkim zadkom. Temu avtomobilu se pozna, da so imeli stilisti več besede kot notranji arhitekti, zato prtljažnik sprejme 445 litrov prtljage, s podiranjem zadnje klopi pa 1235, prostora za potnike je spredaj dovolj, zadaj pa je mogoče začutiti utesnjenost. Prostorov za odlaganje drobnarij ni na pretek, tudi utesnjenost na zadnji klopi je dokaj občutna.

Voznika za volanom čakajo merilniki z nekoliko slabšo berljivostjo, nekaj težav je tudi z vidnostjo kontrolnih lučk in sprejemom podatkov potovalnega računalnika, vse drugo pa je podrejeno športnosti, in ob tem ni mogoče prezreti športnih dodatkov, kot so na primer naluknjane stopalke plina in zavore.

Tudi z voznimi lastnostmi se zdi športno navdahnjena Italijanka prepričljiva; bencinski štirivaljnik se zavrti hitro in odločno, zaloga navora je več kot zadostna, motor se radodarno odzove vozniku in ponudi vso razpoložljivo moč. Tisti alfisti, ki so pričakovali gromko bobnenje, bodo razočarani, kajti motor je skoraj presenetljivo tih in preveč požrešen. Rahlo nenatančen šeststopenjski menjalnik težko sledi motorni energiji, vendar mu k sreči ne uspe v celoti pokvariti voznih užitkov. Te zagotavlja predvsem športno nastavljeno in temu primerno čvrsto podvozje, ki seveda ni naklonjeno potniškemu udobju. A kljub temu, da je v italijanski športnici skopo odmerjen potniški prostor, športni dodatki odločno pripomorejo k samozavestni drži.

Manjka torej samo še ščepec popra in športna podoba bi bila popolna.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1742 ccm

Največja moč pri v/min: 147 kW/200 KM

Najvišja hitrost: 233 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 12,0/ 6,2/ 8,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 32.640 EUR

Uvoznik: Avto Triglav, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / petek, 5. avgust 2011 / 07:00

Neža je bila včeraj stara en teden

Novinarja Gorenjskega glasa – Simona Šubica (36), piše o aktualnih temah in je glavni kronist, Ano Hartman (28), sedaj poročeno Šubic, ureja stran, ki je namenjena otrokom, p...

Objavljeno na isti dan


Škofja Loka / četrtek, 22. oktober 2020 / 21:58

Minister pohvalil škofjeloško dobro prakso

Škofjo Loko je obiskal minister za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti Janez Cigler Kralj. Ogledal si je namestitev obolelih stanovalcev tamkajšnjega Centra slepih, slabovidnih in starejš...

Gorenjska / četrtek, 22. oktober 2020 / 18:49

Od sobote delno zaprtje države

Ljubljana – Predsednik vlade Janez Janša je na popoldanski novinarski konferenci naznanil, da bo zaradi obvladovanja epidemije covida-19 prihodnji teden deloma ugasnilo javno življenje. Za...

Kranj / četrtek, 22. oktober 2020 / 16:17

Varnost tudi ob pogrebih

Nove ukrepe in omejitve je treba upoštevati tako v zbirnih centrih kot ob pogrebih.

Kamnik / četrtek, 22. oktober 2020 / 16:16

Otroci so se razveselili novih večnamenskih igral

Kamnik – Občina Kamnik je v enoti Rožle Vrtca Antona Medveda Kamnik uredila novo kombinirano igralo, ki je namenjeno otrokom od drugega leta dalje, za najmlajše pa so na novo oblikovali Rožletov vr...

Kranj / četrtek, 22. oktober 2020 / 16:15

Novo upanje za poslovno cono

Dogovori o gradnji Poslovno-proizvodne cone Hrastje potekajo že blizu petnajst let, kot kaže, pa načrtovani projekt dobiva nov zagon.