Na kratko
Mercedes-Benz - Pred kratkim so v kitajskem mestu Fuzhou v provinci Fujian zagnali proizvodnjo Mercedes-Benzovih dostavnikov. Tovarna je del skupnega podjetja Fujian Daimler Automtive, ki ga je leta 2007 nemški koncern ustanovil skupaj s kitajsko skupino Fujian Motors Group in korporacijo China Motor. Načrtovana letna proizvodnja je 40 tisoč vozil, po potrebi jo bodo lahko še povečali ali prilagodili delež posameznih modelov. Vsa trije Mercedes-Benzovi modeli Vito, Viano, Sprinter bodo imeli vgrajenih okoli 40 odstotkov delov, ki jih dobavljajo kitajski proizvajalci, načrtovana pa je tudi vzpostavitev prodajno servisne mreže v vseh delih Kitajske. Kitajski trg lahkih dostavnih vozil je zelo perspektiven, saj je lani narasel kar za 32 odstotkov, na 384 tisoč prodanih vozil v primerjavi z letom 2008, ko so jih prodali 292.
Opel: Pet mesecev po prihodu na trg je bilo za novo, petvratno Opel Astro, zabeleženih že več kot 150 tisoč naročil. Veliko povpraševanje po Astri se odraža tudi v Oplovi tovarni v Gliwicah, ki trenutno deluje z dodatnimi izmenami. Na petvratno različico odpade 50 odstotkov prodaje Astre v Evropi.
Renault: Renault Clio, ki ga od leta 1993 izdelujejo tudi v novomeškem Revozu, letos praznuje 20 let. Prvič je bil predstavljen na avtomobilskem sejmu v Parizu junija 1990. Že leto dni po svoji predstavitvi je postal evropski avto leta (1991). Bil je naslednik zelo prodajno uspešnega modela Renault 5 oziroma »petke«, hkrati pa je z novim imenom simboliziral nov začetek in preporod francoskega avtomobilskega velikana. Clio je bil tako prvi model, ki ga Renault ni označil s številko in v katerem so se zelo odrazila Renaultova prizadevanja po večji kakovosti končne izdelave ter dobrem počutju potnikov tudi v avtomobilu nižjega razreda. Aprila 1993, ko se je bila predstavljena druga faza Clia, je proizvodnja tega avtomobila stekla tudi v novomeški tovarni Revoz, kjer je na tekočih trakovih nadomestil upokojeni Renault 4 oziroma »katrco«. Naslednje tri leta so v Novem mestu izdelovali Clia, skupaj s popularno petko, ki so jo nehali izdelovati v letu 1996. Spomladi 1997 je bila predstavljena druga generacija in danes se proizvaja že tretja.



 Zgornja Gorenjska
Zgornja Gorenjska Kranjska Gora
Kranjska Gora Jesenice
Jesenice Žirovnica
Žirovnica Radovljica
Radovljica Bled
Bled Gorje
Gorje Bohinj
Bohinj Osrednja Gorenjska
Osrednja Gorenjska Tržič
Tržič Naklo
Naklo Kranj
Kranj Preddvor
Preddvor Jezersko
Jezersko Šenčur
Šenčur Cerklje na Gorenjskem
Cerklje na Gorenjskem Južna Gorenjska
Južna Gorenjska Železniki
Železniki Žiri
Žiri Gorenja vas-Poljane
Gorenja vas-Poljane Škofja Loka
Škofja Loka Medvode
Medvode Vodice
Vodice Vzhodna Gorenjska
Vzhodna Gorenjska Komenda
Komenda Kamnik
Kamnik Mengeš
Mengeš Trzin
Trzin Domžale
Domžale Moravče
Moravče Lukovica
Lukovica Karavanke
Karavanke
 
         
                     
                    