Preobrazba srčnega bojevnika
Novi Volkswagen Touareg z izrazitim tehnološkim napredkom
Nemški Volkswagen je dolgo časa odlašal z vstopom v razred športnih terencev. Potem so vanj skozi velika vrata vkorakali z modelom Touareg, ki je letošnjo pomlad dobil svojega istoimenskega naslednika. Čeprav večji in prostornejši, je novi Touareg krepko, kar za 222 kilogramov lažji od svojega predhodnika, poleg tega pa se pohvali z izboljšano aerodinamiko in vsaj na pogled večjo gibkostjo. Posledica centimetrske rasti v dolžino je prostornejša in udobnejša notranjost, sicer pa se avtomobil tudi z drugimi lastnostmi uvršča v prestižnejši del svojega razreda.
Prvič bo veliki terenec na voljo tudi v hibridni različici, pri kateri bo 3,0-litrskemu bencinskemu šestvaljniku (245 kW/333 KM) pomagal še 47-kilovatni električni motor. V začetku je Touareg na voljo le z močnejšim od obeh turbodizlov, gre za 4,2-litrski osemvaljnik (250 kW/340 KM), do jeseni pride še z manjšim 3,0-litrskim šestvaljnikom (176 kW/240 KM). Vsakokrat se motorna moč na kolesa prenaša s pomočjo osemstopenjskega samodejnega menjalnika.
Pri novincu je mogoče izbirati me dvema elektronsko nadzorovanima štirikolesnima pogonoma. Običajni s samodejno zaporo diferenciala je z različnimi programi vožnje, ki jih izbira voznik z vrtljivim stikalom, prilagojen vozni površini in omogoča največji naklon pri vzponu 31 stopinj. Pri bolj dodelani izvedbi pa je dodan sredinski diferencial z električno uravnavano lamelno zaporo, s katerim se Touareg lahko spopade s 45-stopinjskim vzponom. Med novostmi je tudi nova tehnologija prilagodljivih žarometov, stalnica pa ostaja zračno vzmetenje za večje udobje in varnost. Cene se začenjajo pri 54.155 evrih.