Vprašanje dodane vrednosti

Test: Fiat Ducato 2,3 Multijet 120 4x4

Pri lahkih dostavnih vozilih vse bolj postaja vprašanje dodane vrednosti. Ta se lahko izraža v dimenzijskih lastnostih, vzdrževalnih stroških ali v zmogljivostih, ki jih tekmeci ne premorejo. V razredu večjih dostavnikov je Fiat Ducato eden redkih z možnostjo štirikolesnega pogona. Tega so razvili pri francoskem specialistu Dangelu, ki z enakim sklopom oskrbuje tudi oba sorodna modela Citroën Jumper in Peugeot Boxer.

Štirikolesno gnani Ducato z izjemo dveh dodatnih centimetrov pri oddaljenosti karoserije od tal ni nič drugačen kot druge različice. Sprednji del ugaja s privihnjenimi žarometi, visoko dvignjeno masko in velikim vetrobranskim steklom. Ducatov tovorni prostor v največji različici, ki je še vozna z vozniškim izpitom kategorije B, je mogoče naložiti 13 kubičnih metrov tovora, katerega masa ne sme presegati 3500 kilogramov, pri šestsedežni različici pa je ta prostornina nekoliko zmanjšana. Zadnja krilna vrata se lahko odpirajo 90-, s potegom kljuke na tečajih pa tudi 180-stopinjsko. Stranska bočna vrata so med širšimi v razredu, a hkrati težka in nekoliko neugodna za zapiranje. V izvedbi z naknadno vgrajenimi tremi sedeži v srednjem delu je notranjost solidno obdelana, vendar potniki na zadnji klopi sedijo precej nizko.

Redoljubnost voznikovega delovnega prostora je zadovoljiva, večina stikal je na dosegljivih mestih, predvsem pa je poskrbljeno za številna odlagalna mesta in predale, vključno za vdolbine za pločevinke in plastenke s pijačo. Serijski del opreme je brezžična komunikacijska naprava za spajanje z mobilnim telefonom, ki deluje preko radijskega sprejemnika. Morda bi bil za štirikolesni pogon bolj primeren močnejši motor, a tudi 2,3-litrski turbodizelski štirivaljnik svoje delo obvladuje dokaj suvereno. Pogonska sila se na vsa štiri kolesa prenaša stalno, torej voznik s pogonom nima nobenega dela, k zadnjim kolesom se jo porazdeli do 40 odstotkov. Tako je torej mogoče s takšnim Ducatom premagovati tudi razrite ceste, gradbiščne kolovoze ali zasneženo cestišče; kljub velikosti je vozilo ubogljivo, hrupa in tresljajev pa je zaradi dodatnih delov pogonskega sistema nekaj več kot sicer.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2287 ccm

Največja moč pri v/min: 88 kW/120 KM

Največja dovoljena masa: 3500 kg

Posoda za gorivo: 90 l

Maloprodajna cena: 42.655 EUR

Uvoznik: Avto Triglav, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Nasveti / sreda, 24. julij 2024 / 18:16

Borovničeva pita

Borovničeva pita, obogatena z osvežilno skutno-jogurtovo kremo, je primerna za vse priložnosti. Še posebej prija poleti, ko so na voljo sveže borovnice in ko se priležejo lahke sladice.Za pr...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Vsak ima kakšen talent

Kimy pri svojem ustvarjanju rad izbira med toplimi in živimi barvami cvetja, teta Tončka se je ustavila v Snoviku, kjer je pekla palačinke, Peter Vode pa je s svojim talentom polepšal Anamariji trinaj...

Kultura / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Kranj včeraj za Kranj jutri

V galeriji Kranjske hiše so v sredo odprli razstavo izbranih fotografij, ki so jih v zadnjih petdesetih letih posneli arheologi, konservatorji in restavratorji kranjske enote Zavoda za varstvo kulturn...

Gospodarstvo / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Mešetar

Tržne cene govejega mesa Agencija za kmetijske trge in razvoj podeželja pripravlja v okviru tržno informacijskega sistema tudi tržno poročilo za goveje meso. Reprezent...

Gospodarstvo / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Spremembe pri okoljskih ukrepih

Kranj - Vlada je prejšnji teden spremenila uredbi, ki urejata izvajanje ukrepov iz Slovenskega kmetijsko okoljskega programa (SKOP) in Kmetijsko okoljskega programa (KOP). Uredbi je morala...

Gospodarstvo / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Kostanjeva šiškarica se širi

Kostanjeva šiškarica se je letos razširila že tudi v Poljansko dolino, na Zgornjem Gorenjskem pa je za zdaj še niso opazili.