Vprašanje dodane vrednosti

Test: Fiat Ducato 2,3 Multijet 120 4x4

Pri lahkih dostavnih vozilih vse bolj postaja vprašanje dodane vrednosti. Ta se lahko izraža v dimenzijskih lastnostih, vzdrževalnih stroških ali v zmogljivostih, ki jih tekmeci ne premorejo. V razredu večjih dostavnikov je Fiat Ducato eden redkih z možnostjo štirikolesnega pogona. Tega so razvili pri francoskem specialistu Dangelu, ki z enakim sklopom oskrbuje tudi oba sorodna modela Citroën Jumper in Peugeot Boxer.

Štirikolesno gnani Ducato z izjemo dveh dodatnih centimetrov pri oddaljenosti karoserije od tal ni nič drugačen kot druge različice. Sprednji del ugaja s privihnjenimi žarometi, visoko dvignjeno masko in velikim vetrobranskim steklom. Ducatov tovorni prostor v največji različici, ki je še vozna z vozniškim izpitom kategorije B, je mogoče naložiti 13 kubičnih metrov tovora, katerega masa ne sme presegati 3500 kilogramov, pri šestsedežni različici pa je ta prostornina nekoliko zmanjšana. Zadnja krilna vrata se lahko odpirajo 90-, s potegom kljuke na tečajih pa tudi 180-stopinjsko. Stranska bočna vrata so med širšimi v razredu, a hkrati težka in nekoliko neugodna za zapiranje. V izvedbi z naknadno vgrajenimi tremi sedeži v srednjem delu je notranjost solidno obdelana, vendar potniki na zadnji klopi sedijo precej nizko.

Redoljubnost voznikovega delovnega prostora je zadovoljiva, večina stikal je na dosegljivih mestih, predvsem pa je poskrbljeno za številna odlagalna mesta in predale, vključno za vdolbine za pločevinke in plastenke s pijačo. Serijski del opreme je brezžična komunikacijska naprava za spajanje z mobilnim telefonom, ki deluje preko radijskega sprejemnika. Morda bi bil za štirikolesni pogon bolj primeren močnejši motor, a tudi 2,3-litrski turbodizelski štirivaljnik svoje delo obvladuje dokaj suvereno. Pogonska sila se na vsa štiri kolesa prenaša stalno, torej voznik s pogonom nima nobenega dela, k zadnjim kolesom se jo porazdeli do 40 odstotkov. Tako je torej mogoče s takšnim Ducatom premagovati tudi razrite ceste, gradbiščne kolovoze ali zasneženo cestišče; kljub velikosti je vozilo ubogljivo, hrupa in tresljajev pa je zaradi dodatnih delov pogonskega sistema nekaj več kot sicer.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2287 ccm

Največja moč pri v/min: 88 kW/120 KM

Največja dovoljena masa: 3500 kg

Posoda za gorivo: 90 l

Maloprodajna cena: 42.655 EUR

Uvoznik: Avto Triglav, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Rekreacija / četrtek, 21. november 2013 / 14:41

Tekaški gral

Ljubitelji teka v naravi, mestu ali na »tekočem traku« imamo več želja, ne samo en cilj.

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / četrtek, 7. julij 2011 / 07:00

Vrtec naj zgradijo čim prej

Leščani si poleg tega predvsem želijo nove poslovne prostore in nova delovna mesta.

Zanimivosti / četrtek, 7. julij 2011 / 07:00

Anketa: Prvi so hribi, potem pa žena

V soboto je bil tradicionalni Dan gorenjskih planincev na Zelenici. Obisk je bil pričakovano dober, nekaj planink in planincev smo vprašali, zakaj so se udeležili srečanja in kaj jim pomenijo hribi .....

Gospodarstvo / četrtek, 7. julij 2011 / 07:00

Abanka prodala delež v Heliosu

Ljubljana - Abanka je na javni dražbi prodala 3,36 odstotka delnic družbe Helios. Kdo je bil kupec in koliko je plačal za njen delež v domžalski družbi, v banki niso želeli razkr...

Zanimivosti / četrtek, 7. julij 2011 / 07:00

Petrov sm´n oživil Preddvor

Preddvor - V nedeljo so v Preddvoru vzdolž glavne ulice postavili stojnice, ves dan pa so se vrstile živahne dejavnosti. Tamkajšnje turistično društvo je drugič zapored pripravil...

Zanimivosti / četrtek, 7. julij 2011 / 07:00

Gedore, rinke in šraufencigarji

"Za dobrega avtomehanika ni dovolj, da se samo vpiše v avtomehaniško šolo. To ti mora biti položeno v zibko," pravi avtomehanik Boštjan Podboršek.