V slikah angažiran in čustven
Kranjski likovni ustvarjalec Boleslav Čeru razstavlja v Kosovelovem domu v Sežani in v prostorih Makedonskega kulturnega društva sv. Cirila in Metoda v Kranju.
Likovni ustvarjalec Boleslav Čeru, doma iz Stražišča pri Kranju, v zadnjih letih svojo kreativno moč usmerja tako v lastno likovno delovanje kot v organiziranje likovnih razstav vsako leto pa tudi likovne kolonije Jasna, ki jo tradicionalno pripravlja vselej na drugem koncu Slovenije. V aprilu pa tja do polovice maja svoja dela razstavlja kar na dveh razstaviščih: v domačem mestu v prostorih Makedonskega kulturnega društva sv. Cirila in Metoda, v Sežani pa gostuje v Mali galeriji Mira Kranjca v Kosovelovem domu, tamkajšnjem osrednjem kulturnem hramu. Medtem ko na Krasu razstavlja dela svoje že tradicionalne tematike strunjanskih solin, pa se v makedonskem društvu predstavlja z deli, nastalimi v zadnjem obdobju. Gre za 24 slik v mešani tehniki, ki jih je tokrat mogoče ločiti v dva avtorska cikla, ki jih slikar sam imenuje »vdrte slike« in »novice«.
V prvem ciklu je avtor za osnovo vzel grafite. »Že nekaj časa zbiram zidne grafite, ki sem jih tokrat v celoti podredil svojim slikam, lahko bi rekel, da sem njihovo pojavnost spremenil v likovno govorico,« je povedal Boleslav Čeru in dodal, da je njegov drugi aktualen opus, ki ga v zadnjem času intenzivno nadgrajuje, slikanje tako imenovanih »novic«. Avtor hipen vtis ob pogledu na časopisno stran v svojem samosvojem slogu prenese na likovno polje. Slika je nekakšen dialog med sliko in besedo. Če naslov in sliko ob namišljenem članku tvorijo liki pravilnih geometrijskih oblik in so predvsem v nekem barvnem sobivanju, pa besedilo določajo ostre in samozavestne črne linije.
V Sežani se predstavlja z zanj prav tako že tradicionalno tematiko solin. »Več kot deset let se vsako leto vračam na morje v Strunjan, kjer me soline vsakič znova postavljajo pred zanimiv likovni izziv.« Čeru si na terenu naslika osnutke, slike pa potem dokonča v domačem ateljeju. V svojem beleženju solin se približuje impresionizmu, da gre zares za soline, nam predvsem razkrivajo črne linije, bodisi horizontalne ali vertikalne. Z njimi so označeni zidci in stezice in vsa druga infrastruktura, pomembna za delovanje solin … Gre za avtorja, ki je v svojem ustvarjanju zvedav in raziskovalen. Ustvarja po ciklih, odvisno od razpoloženja in vsega, kar ga obkroža. V svojem delu je tako družbeno angažiran in aktualen kot čustveno intimen.