Vršič pozimi prevozen?
V Bovcu razmišljajo o gradnji predora, v Kranjski Gori se sprašujejo, kdo pozimi tako nujno potrebuje cestno povezavo čez Vršič.
Kranjska Gora - Z direkcije RS za ceste so sporočili, da bo že do konca letošnjega poletja izdelana potrebna dokumentacija za izvedbo sanacijskih ukrepov na regionalni cesti čez Vršič. Prelaz naj bi bil tako že prihodnjo zimo prevozen. Na gorenjski strani prelaza je tako na območju pod Ruskim križem na treh lokacijah v dolžini 320 metrov predvideno zavarovanje ceste z namestitvijo več vrst snežnih mrež. Na območju pašnikov pri Starem Tamarju je na dolžini 350 metrov v zimskem času predvidena postavitev stružnih plotov, na lokaciji 17. serpentine pa je v dolžini sto metrov predvideno zavarovanje ceste s sistemom za nadzorovano proženje snežnih plazov s 1900 metrov visokega vrha plazišča ter na sami serpentini še gradnja usmerjevalnega nasipa.
Prav tako je zavarovanje s sistemom za nadzorovano proženje snežnih plazov in snežnimi mrežami predvideno na trentarski strani, cestno povezavo Trenta–Bovec pa naj bi na območju Pod plazom zavarovali s hudourniško pregrado ter pospeševalnim objektom v obliki kinete, ki preloži plazovino pod regionalno cesto proti strugi reke Soče.
Kako zaščititi območje od Erjavčeve koče do vrha prelaza, še ni odločeno. Po varianti, ki jo je naročila Direkcija RS za ceste, naj bi tudi na tem območju vzpostavili sistem nadzorovanega proženja snežnih plazov ter dve krajši galeriji. Druga varianta, ki jo je pripravila občina Bovec, pa pod Vršičem predvideva nekaj več kot kilometer dolg predor.
Župan Kranjske Gore Jure Žerjav pravi, da je vesel vsakršnih vlaganj v cestno infrastrukturo na območju občine, a je ob tem prepričan, da bi država vlaganja morala začeti na drugem koncu občine in najprej urediti dostojno prometnico od Jesenic do Kranjske Gore in naprej do Italije. Kot je še dejal, se mu ne zdi, da bi bila cestna povezava med Bovcem in Gorenjsko tudi pozimi življenjskega pomena za Trentarje.