Evropska genetika na pohodu
Kia med svoje novosti dodaja kompakten enoprostorski model Venga.
Južnokorejska Kia je v svojo ponudbo modelov dodala nov kompaktni enoprostorski avtomobil spodnjega srednjega razreda. Venga v serijski različici ostaja dokaj zvesta konceptnemu modelu. Novinko so v celoti zasnovali v svojem razvojnem centru v nemškem Ruesselsheimu, proizvodnja pa poteka v Hyundaijevi tovarni na Češkem. Ime Venga izhaja iz španskega glagola ‘priti', kar naj bi poudarjalo mobilnost oziroma povabilo za premik z enega mesta na drugo. Avtomobil v dolžino meri 4,07 metra, ponaša pa se z za svoj razred precej dolgo medosno razdaljo (2,62 metra) ter z višino 1,60 metra, kar povečuje prostornost v kabini. Zahvaljujoč nekaterim oblikovalskim in tehničnim rešitvam Venga ponuja prostornost za številko večjih avtomobilov, ob tem pa ohranja okretnost in dinamičnost svojega razreda.
Med opremo je lahko tudi sistem ISG (Idle Stop & Go), ki samodejno zaganja in ugaša motor pri nekajsekundnih postankih. Venga je namenjena le evropskim kupcem, poganjajo jo 1,4- in 1,6-litrski bencinski in dizelski motorji z močjo med 55 kilovati (75 KM) in 85 kilovati (115 KM), vsi seveda ustrezajo emisijskemu standardu Euro 5. To je prvi Kiin model, ki ima poleg deljive klopi v razmerju 60/40 tudi povsem ravno dno (sedeži se namreč zložijo v dno), novost pa je tudi pomična zadnja klop. Poleg številnih dodatkov si je med drugim mogoče omisliti tudi zastekljeno panoramsko streho. Na slovenskem trgu se cene začenjajo pri 12.990 evrih in segajo do 18.190 evrov.