Moderno je biti drugačen

Test: Citroën C3 Picasso VTi 95 Confort

Najnovejšega v kar številni druščini velikoprostorskih modelov so pri Citroënu zasnovali v duhu novih časov in spremenjenih potreb kupcev, ki želijo, da bi v avtomobilu, ki ne bi bil prevelikih mer, imeli veliko prostora zase in za prtljago. Prilagodljivost potniške kabine potrjuje z enim potegom zložljiva zadnja klop, ki se pogrezne v dno. Še bolj zanimivo je, da C3 Picasso, ki je komaj kaj daljši od tipičnih novejših predstavnikov spodnjega razreda, v sebi skriva prtljažnik, ki presega pričakovanja v tej velikostni skupini. Manj izdatna je prostornost za voznika in sopotnika na desnem sedežu. Vzdolžnica je sicer povsem ustrezna, težave pa nastanejo, ko se voznikovo desno koleno neprestano dotika široko odmerjene sredinske konzole. Citroënovi notranji arhitekti so se zasnove armaturne plošče spet lotili povsem samosvoje. Zato je pred voznikovimi očmi digitalni dobro zasenčen in rdečkasto osvetljen zaslon z vsemi podatki, ki jih potrebuje za vožnjo, k sreči pa so se odrekli volanu s fiksno sredico, s katerim »posiljujejo« voznike večjih modelov. Kajpak v potniški kabini ne manjka številnih odlagalnih prostorov in na hrbtiščih sedežev sta zložljivi mizici, ki najbolj razveseljujeta mlajše potnike.

Vprašanje, ali avtomobilu, kakršen je C3 Picasso, bolje pristaja bencinski ali dizelski pogonski stroj, je na mestu. Z 1,4-litrskim bencinskim štirivaljnikom ima dovolj dobro podporo za zmerno zahtevne voznike. Motor je prožen in dovolj živahen za speljevanje, primanjkljaj energije se čuti predvsem med vožnjo po odprtih cestah, ko bi bila dobrodošla še šesta prestava, saj bi bilo s tem vozniku in potnikom prihranjenega tudi nekaj odvečnega hrupa. Menjalnik s kratko, na vrh sredinske konzole nameščeno ročico je natančnejši, kot je v navadi pri Citroënu, a še vedno ne takšen, da bi voznik ročico zlahka obvladoval z dvema prstoma.

A pod črto je C3 Picasso prijeten, predvsem družinsko naravnan avtomobil, ki se sicer giblje v kar dobro konkurenčno zasedeni množici.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1397 ccm

Največja moč pri v/min: 70 kW/95 KM

Najvišja hitrost: 178 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,1/ 5,5/ 6,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.440 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / petek, 17. julij 2009 / 07:00

Letina bo sorazmerno dobra

Za zapoznelo letošnjo žetev ječmena je krivo slabo vreme.

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / sobota, 3. november 2007 / 07:00

Zvesti Gorenjskemu glasu

Lenčka in Franc Bernard z Brezij Gorenjski glas prebirata že več kot 45 let. Vedno sta bila naročena le na ta časopis in Lenčka se spominja, kako je še v stari hiši, s hrbtom naslonje...

Slovenija / sobota, 3. november 2007 / 07:00

Z zakonom rešeni manj pomembnih zadev

Janez Čebulj, zadnja tri leta predsednik ustavnega sodišča, ki je pričakoval, da se bo 30. oktobra kot ustavni sodnik poslovil, a mu je mandat z žrebom podaljšan do izvolitve novega ustavnega sodnika,...

Slovenija / sobota, 3. november 2007 / 07:00

Veto za financiranje šolstva

Ljubljana - Državni svet je sprejel veto na novelo zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja, ki je med drugim predvidevala, da bi bile tudi zasebne šole stoo...

Gospodarstvo / sobota, 3. november 2007 / 07:00

Nad inflacijo pri plačah?

Podatki kažejo, da se nadaljujejo ugodna gospodarska gibanja iz prve polovice leta. Pri inflaciji je potrebna zajezitev inflacijskih pričakovanj.

Gospodarstvo / sobota, 3. november 2007 / 07:00

Sprejete spremembe obrtnega zakona

Spremembe obrtnega zakona omogočajo lažji vstop v obrtno dejavnost, prinašajo pa tudi enotno članarino za Obrtno zbornico Slovenije.