Moderno je biti drugačen

Test: Citroën C3 Picasso VTi 95 Confort

Najnovejšega v kar številni druščini velikoprostorskih modelov so pri Citroënu zasnovali v duhu novih časov in spremenjenih potreb kupcev, ki želijo, da bi v avtomobilu, ki ne bi bil prevelikih mer, imeli veliko prostora zase in za prtljago. Prilagodljivost potniške kabine potrjuje z enim potegom zložljiva zadnja klop, ki se pogrezne v dno. Še bolj zanimivo je, da C3 Picasso, ki je komaj kaj daljši od tipičnih novejših predstavnikov spodnjega razreda, v sebi skriva prtljažnik, ki presega pričakovanja v tej velikostni skupini. Manj izdatna je prostornost za voznika in sopotnika na desnem sedežu. Vzdolžnica je sicer povsem ustrezna, težave pa nastanejo, ko se voznikovo desno koleno neprestano dotika široko odmerjene sredinske konzole. Citroënovi notranji arhitekti so se zasnove armaturne plošče spet lotili povsem samosvoje. Zato je pred voznikovimi očmi digitalni dobro zasenčen in rdečkasto osvetljen zaslon z vsemi podatki, ki jih potrebuje za vožnjo, k sreči pa so se odrekli volanu s fiksno sredico, s katerim »posiljujejo« voznike večjih modelov. Kajpak v potniški kabini ne manjka številnih odlagalnih prostorov in na hrbtiščih sedežev sta zložljivi mizici, ki najbolj razveseljujeta mlajše potnike.

Vprašanje, ali avtomobilu, kakršen je C3 Picasso, bolje pristaja bencinski ali dizelski pogonski stroj, je na mestu. Z 1,4-litrskim bencinskim štirivaljnikom ima dovolj dobro podporo za zmerno zahtevne voznike. Motor je prožen in dovolj živahen za speljevanje, primanjkljaj energije se čuti predvsem med vožnjo po odprtih cestah, ko bi bila dobrodošla še šesta prestava, saj bi bilo s tem vozniku in potnikom prihranjenega tudi nekaj odvečnega hrupa. Menjalnik s kratko, na vrh sredinske konzole nameščeno ročico je natančnejši, kot je v navadi pri Citroënu, a še vedno ne takšen, da bi voznik ročico zlahka obvladoval z dvema prstoma.

A pod črto je C3 Picasso prijeten, predvsem družinsko naravnan avtomobil, ki se sicer giblje v kar dobro konkurenčno zasedeni množici.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1397 ccm

Največja moč pri v/min: 70 kW/95 KM

Najvišja hitrost: 178 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,1/ 5,5/ 6,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.440 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Razvedrilo / četrtek, 15. november 2018 / 15:43

Stik zemlje in nebes

Sozvočenja, osmo regijsko srečanje najboljših pevskih zasedb Gorenjske, je na martinovo nedeljo navdušilo občinstvo, ki so napolnili Kristalno dvorano Sokolskega doma v Škofji Loki. Na sklepni koncert...

Objavljeno na isti dan


Tržič / nedelja, 15. januar 2012 / 07:00

Čakajo na sneg

Zelenica - Na Zelenici v letošnji zimski sezoni še ni bilo smučarskega dneva zaradi pomanjkanja snega, umetnega zasneževanja pa to smučišče nad Ljubeljem nima. Takoj ko bodo ugod...

GG Plus / nedelja, 15. januar 2012 / 07:00

Vaš razgled

GG Plus / nedelja, 15. januar 2012 / 07:00

Najlepši slovenski dvorci

Veste, kakšna je razlika med gradovi in dvorci? V enih in drugih je prvotno živela fevdalna gosposka. Gradovi so po nastanku starejši, bolj utrjeni in težje dostopni, poudarjena je bil...

Gospodarstvo / nedelja, 15. januar 2012 / 07:00

Mešetar

Cene klavnih polovic prašičjega mesa Agencija za kmetijske trge in razvoj podeželja v okviru tržno informacijskega sistema pripravlja tudi tržno poročilo za prašičje m...

Gospodarstvo / nedelja, 15. januar 2012 / 07:00

Izobraževanje za kmetijsko okoljske ukrepe

Radovljica, Jesenice - Kmetje, ki so se vključili v enega od ukrepov Kmetijsko okoljskega programa (KOP), se morajo vsako leto v obdobju med 1. septembrom in 31. avgustom vsaj št...