Moderno je biti drugačen

Test: Citroën C3 Picasso VTi 95 Confort

Najnovejšega v kar številni druščini velikoprostorskih modelov so pri Citroënu zasnovali v duhu novih časov in spremenjenih potreb kupcev, ki želijo, da bi v avtomobilu, ki ne bi bil prevelikih mer, imeli veliko prostora zase in za prtljago. Prilagodljivost potniške kabine potrjuje z enim potegom zložljiva zadnja klop, ki se pogrezne v dno. Še bolj zanimivo je, da C3 Picasso, ki je komaj kaj daljši od tipičnih novejših predstavnikov spodnjega razreda, v sebi skriva prtljažnik, ki presega pričakovanja v tej velikostni skupini. Manj izdatna je prostornost za voznika in sopotnika na desnem sedežu. Vzdolžnica je sicer povsem ustrezna, težave pa nastanejo, ko se voznikovo desno koleno neprestano dotika široko odmerjene sredinske konzole. Citroënovi notranji arhitekti so se zasnove armaturne plošče spet lotili povsem samosvoje. Zato je pred voznikovimi očmi digitalni dobro zasenčen in rdečkasto osvetljen zaslon z vsemi podatki, ki jih potrebuje za vožnjo, k sreči pa so se odrekli volanu s fiksno sredico, s katerim »posiljujejo« voznike večjih modelov. Kajpak v potniški kabini ne manjka številnih odlagalnih prostorov in na hrbtiščih sedežev sta zložljivi mizici, ki najbolj razveseljujeta mlajše potnike.

Vprašanje, ali avtomobilu, kakršen je C3 Picasso, bolje pristaja bencinski ali dizelski pogonski stroj, je na mestu. Z 1,4-litrskim bencinskim štirivaljnikom ima dovolj dobro podporo za zmerno zahtevne voznike. Motor je prožen in dovolj živahen za speljevanje, primanjkljaj energije se čuti predvsem med vožnjo po odprtih cestah, ko bi bila dobrodošla še šesta prestava, saj bi bilo s tem vozniku in potnikom prihranjenega tudi nekaj odvečnega hrupa. Menjalnik s kratko, na vrh sredinske konzole nameščeno ročico je natančnejši, kot je v navadi pri Citroënu, a še vedno ne takšen, da bi voznik ročico zlahka obvladoval z dvema prstoma.

A pod črto je C3 Picasso prijeten, predvsem družinsko naravnan avtomobil, ki se sicer giblje v kar dobro konkurenčno zasedeni množici.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1397 ccm

Največja moč pri v/min: 70 kW/95 KM

Najvišja hitrost: 178 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,1/ 5,5/ 6,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.440 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / petek, 12. september 2008 / 07:00

Stavke v Hitu za zdaj ne bo

Uprava družbe in vsi sindikati v družbi Hit so podpisali sporazum o izogibanju konfliktov do 30. aprila 2009.

Objavljeno na isti dan


Kronika / torek, 17. januar 2023 / 18:33

Pijan zapeljal s ceste

Kranj – Gorenjski policisti so minuli konec tedna obravnavali več prometnih nesreč, ki so jih povzročili vinjeni vozniki. Med drugim so v soboto zgodaj zjutraj v Kranju obravnavali 22-letnega vozni...

Nasveti / torek, 17. januar 2023 / 18:30

Tanja odgovarja

Pozdravljeni, Tanja, sem študentka in imam možnost potovanja v Azijo, vendar sem brez financ. Zanima me, ali mi bo uspelo oditi. Seveda ti bo uspelo. T...

Razvedrilo / torek, 17. januar 2023 / 18:25

Klapski večerv Škofji Loki

Športna dvorana na Trati konec januarja vabi na Klapski večer, kjer boste lahko prisluhnili dalmatinskim pesmim.

Gospodarstvo / torek, 17. januar 2023 / 18:22

V naravi ni počitka

Lani je bilo najtoplejše leto v zgodovini meritev v Sloveniji, pretoplo vreme se je nadaljevalo tudi prva dva tedna v januarju. Kako je to vplivalo na kmetijstvo, sadjarstvo in čebelarstvo?

Kultura / torek, 17. januar 2023 / 18:20

Poti k likovni umetnosti

V Galeriji Sokolskega doma je na ogled razstava slik in objektov akademskega slikarja Marjana Prevodnika. V duhovitem naslovu razstave »Ni edine in zveličavne poti, kako napačno slikati« se skriva mar...