Moderno je biti drugačen

Test: Citroën C3 Picasso VTi 95 Confort

Najnovejšega v kar številni druščini velikoprostorskih modelov so pri Citroënu zasnovali v duhu novih časov in spremenjenih potreb kupcev, ki želijo, da bi v avtomobilu, ki ne bi bil prevelikih mer, imeli veliko prostora zase in za prtljago. Prilagodljivost potniške kabine potrjuje z enim potegom zložljiva zadnja klop, ki se pogrezne v dno. Še bolj zanimivo je, da C3 Picasso, ki je komaj kaj daljši od tipičnih novejših predstavnikov spodnjega razreda, v sebi skriva prtljažnik, ki presega pričakovanja v tej velikostni skupini. Manj izdatna je prostornost za voznika in sopotnika na desnem sedežu. Vzdolžnica je sicer povsem ustrezna, težave pa nastanejo, ko se voznikovo desno koleno neprestano dotika široko odmerjene sredinske konzole. Citroënovi notranji arhitekti so se zasnove armaturne plošče spet lotili povsem samosvoje. Zato je pred voznikovimi očmi digitalni dobro zasenčen in rdečkasto osvetljen zaslon z vsemi podatki, ki jih potrebuje za vožnjo, k sreči pa so se odrekli volanu s fiksno sredico, s katerim »posiljujejo« voznike večjih modelov. Kajpak v potniški kabini ne manjka številnih odlagalnih prostorov in na hrbtiščih sedežev sta zložljivi mizici, ki najbolj razveseljujeta mlajše potnike.

Vprašanje, ali avtomobilu, kakršen je C3 Picasso, bolje pristaja bencinski ali dizelski pogonski stroj, je na mestu. Z 1,4-litrskim bencinskim štirivaljnikom ima dovolj dobro podporo za zmerno zahtevne voznike. Motor je prožen in dovolj živahen za speljevanje, primanjkljaj energije se čuti predvsem med vožnjo po odprtih cestah, ko bi bila dobrodošla še šesta prestava, saj bi bilo s tem vozniku in potnikom prihranjenega tudi nekaj odvečnega hrupa. Menjalnik s kratko, na vrh sredinske konzole nameščeno ročico je natančnejši, kot je v navadi pri Citroënu, a še vedno ne takšen, da bi voznik ročico zlahka obvladoval z dvema prstoma.

A pod črto je C3 Picasso prijeten, predvsem družinsko naravnan avtomobil, ki se sicer giblje v kar dobro konkurenčno zasedeni množici.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1397 ccm

Največja moč pri v/min: 70 kW/95 KM

Najvišja hitrost: 178 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,1/ 5,5/ 6,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.440 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / petek, 21. december 2007 / 07:00

Korak bližje Nordijskemu centru Planica

Na zboru se je večina lastnikov zemljišč strinjala s prodajo.

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / ponedeljek, 5. junij 2017 / 21:38

Združitev bila prava odločitev

Sebastijan Roudi, direktor podjetja ECE, ocenjuje, da je bila združitev Elektra Gorenjska Prodaje in Elektra Celje Energije (Ece) pred poldrugim letom prava odločitev, zadovoljni so tudi s poslovanjem...

Gospodarstvo / ponedeljek, 5. junij 2017 / 21:35

Optimistične napovedi o zaposlovanju

Kranj – V Zavodu za zaposlovanje so na podlagi ankete med delodajalci izvedli raziskavo o predvidenem zaposlovanju v drugi polovici letošnjega leta, pri tem pa je vprašalnik izpolnilo 2916 delodaja...

Gospodarstvo / ponedeljek, 5. junij 2017 / 21:34

Kosova krava šampionka razstave

Kravo Violett-et, last rejca Rajka Kosa z Murav, so na državni razstavi goved lisaste pasme izbrali med starejšimi kravami za šampionko razstave.

Domžale / ponedeljek, 5. junij 2017 / 21:29

Domžalčani dobili Generator

Na Območni obrtno-podjetniški zbornici Domžale so k akciji Štartaj Domžale privabili več kot sto mladih in za njih pripravili pet delavnic. Osmega junija bodo odprli Generator za nadaljnji razvoj posl...

Gospodarstvo / ponedeljek, 5. junij 2017 / 19:17

Delničarjem Triglava dva evra in pol dividende

Kranj – Delničarji Zavarovalnice Triglav so na torkovi skupščini podprli predlog uprave in nadzornega sveta, da za dividende namenijo 2,5 evra bruto dividende na delnico, to je skupno 56,8 milijona...