Moderno je biti drugačen

Test: Citroën C3 Picasso VTi 95 Confort

Najnovejšega v kar številni druščini velikoprostorskih modelov so pri Citroënu zasnovali v duhu novih časov in spremenjenih potreb kupcev, ki želijo, da bi v avtomobilu, ki ne bi bil prevelikih mer, imeli veliko prostora zase in za prtljago. Prilagodljivost potniške kabine potrjuje z enim potegom zložljiva zadnja klop, ki se pogrezne v dno. Še bolj zanimivo je, da C3 Picasso, ki je komaj kaj daljši od tipičnih novejših predstavnikov spodnjega razreda, v sebi skriva prtljažnik, ki presega pričakovanja v tej velikostni skupini. Manj izdatna je prostornost za voznika in sopotnika na desnem sedežu. Vzdolžnica je sicer povsem ustrezna, težave pa nastanejo, ko se voznikovo desno koleno neprestano dotika široko odmerjene sredinske konzole. Citroënovi notranji arhitekti so se zasnove armaturne plošče spet lotili povsem samosvoje. Zato je pred voznikovimi očmi digitalni dobro zasenčen in rdečkasto osvetljen zaslon z vsemi podatki, ki jih potrebuje za vožnjo, k sreči pa so se odrekli volanu s fiksno sredico, s katerim »posiljujejo« voznike večjih modelov. Kajpak v potniški kabini ne manjka številnih odlagalnih prostorov in na hrbtiščih sedežev sta zložljivi mizici, ki najbolj razveseljujeta mlajše potnike.

Vprašanje, ali avtomobilu, kakršen je C3 Picasso, bolje pristaja bencinski ali dizelski pogonski stroj, je na mestu. Z 1,4-litrskim bencinskim štirivaljnikom ima dovolj dobro podporo za zmerno zahtevne voznike. Motor je prožen in dovolj živahen za speljevanje, primanjkljaj energije se čuti predvsem med vožnjo po odprtih cestah, ko bi bila dobrodošla še šesta prestava, saj bi bilo s tem vozniku in potnikom prihranjenega tudi nekaj odvečnega hrupa. Menjalnik s kratko, na vrh sredinske konzole nameščeno ročico je natančnejši, kot je v navadi pri Citroënu, a še vedno ne takšen, da bi voznik ročico zlahka obvladoval z dvema prstoma.

A pod črto je C3 Picasso prijeten, predvsem družinsko naravnan avtomobil, ki se sicer giblje v kar dobro konkurenčno zasedeni množici.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1397 ccm

Največja moč pri v/min: 70 kW/95 KM

Najvišja hitrost: 178 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,1/ 5,5/ 6,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.440 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kranjska Gora / sobota, 2. julij 2016 / 16:50

Vetrovnik je bil prehrupen

Hrup z dodatnimi ukrepi zmanjšujejo, so zagotovili pristojni v Nordijskem centru Planica. Civilna iniciativa je zaradi čezmernih obremenitev vložila prijavo na pristojno inšpekcijo. Hrup se širi zarad...

Objavljeno na isti dan


Šenčur / četrtek, 12. marec 2009 / 07:00

Zapora še ni odpisana

Čeprav v zadnjih dneh semaforjev na regionalni cesti Škofja Loka-Gorenja vas ni več, nadaljnje zapore niso izključene.

Kranj / četrtek, 12. marec 2009 / 07:00

Hitrost vozil je problem ulice

Skupina stanovalcev Grmičeve ulice v Čirčah bi na svoje stroške postavila montažne talne ovire. Pravijo, da zaradi pogostega divjanja vozil, a za to ne dobijo soglasja.

Gorenja vas-Poljane / četrtek, 12. marec 2009 / 07:00

Oživitev dvorca se nadaljuje

Podjetje Hosting ima pripravljen načrt za oživitev Tavčarjevega dvorca Visoko, ki ga morajo občine solastnice še potrditi.

Tržič / četrtek, 12. marec 2009 / 07:00

Skrb za kulturo

Tržič - Na letošnji razpis za sofinanciranje programov ljubiteljskih kulturnih dejavnosti se je prijavilo devet društev in Zveza kulturnih organizacij Tržič. Med prvimi so Mladin...

Vodice / četrtek, 12. marec 2009 / 07:00

Svetniki nasprotujejo zadolževanju občine

Vodice - Vodiški svetniki so pred dnevi obravnavali proračun občine za leto 2009, ki je visok dobrih 5,2 milijona evrov. Med največje načrtovane investicije sodi nadaljevanje obn...