Moderno je biti drugačen

Test: Citroën C3 Picasso VTi 95 Confort

Najnovejšega v kar številni druščini velikoprostorskih modelov so pri Citroënu zasnovali v duhu novih časov in spremenjenih potreb kupcev, ki želijo, da bi v avtomobilu, ki ne bi bil prevelikih mer, imeli veliko prostora zase in za prtljago. Prilagodljivost potniške kabine potrjuje z enim potegom zložljiva zadnja klop, ki se pogrezne v dno. Še bolj zanimivo je, da C3 Picasso, ki je komaj kaj daljši od tipičnih novejših predstavnikov spodnjega razreda, v sebi skriva prtljažnik, ki presega pričakovanja v tej velikostni skupini. Manj izdatna je prostornost za voznika in sopotnika na desnem sedežu. Vzdolžnica je sicer povsem ustrezna, težave pa nastanejo, ko se voznikovo desno koleno neprestano dotika široko odmerjene sredinske konzole. Citroënovi notranji arhitekti so se zasnove armaturne plošče spet lotili povsem samosvoje. Zato je pred voznikovimi očmi digitalni dobro zasenčen in rdečkasto osvetljen zaslon z vsemi podatki, ki jih potrebuje za vožnjo, k sreči pa so se odrekli volanu s fiksno sredico, s katerim »posiljujejo« voznike večjih modelov. Kajpak v potniški kabini ne manjka številnih odlagalnih prostorov in na hrbtiščih sedežev sta zložljivi mizici, ki najbolj razveseljujeta mlajše potnike.

Vprašanje, ali avtomobilu, kakršen je C3 Picasso, bolje pristaja bencinski ali dizelski pogonski stroj, je na mestu. Z 1,4-litrskim bencinskim štirivaljnikom ima dovolj dobro podporo za zmerno zahtevne voznike. Motor je prožen in dovolj živahen za speljevanje, primanjkljaj energije se čuti predvsem med vožnjo po odprtih cestah, ko bi bila dobrodošla še šesta prestava, saj bi bilo s tem vozniku in potnikom prihranjenega tudi nekaj odvečnega hrupa. Menjalnik s kratko, na vrh sredinske konzole nameščeno ročico je natančnejši, kot je v navadi pri Citroënu, a še vedno ne takšen, da bi voznik ročico zlahka obvladoval z dvema prstoma.

A pod črto je C3 Picasso prijeten, predvsem družinsko naravnan avtomobil, ki se sicer giblje v kar dobro konkurenčno zasedeni množici.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1397 ccm

Največja moč pri v/min: 70 kW/95 KM

Najvišja hitrost: 178 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,1/ 5,5/ 6,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.440 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / sobota, 20. januar 2024 / 20:49

Policisti iščejo neznanega voznika

Kranj – Kranjski policisti obravnavajo prometno nesrečo s pobegom, ki se je zgodila v torek okoli 7.10 na Bleiweisovi cesti v Kranju. Po podatkih, s katerimi razpolaga policija, se je kolesar tedaj...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / četrtek, 15. november 2012 / 07:00

Nepremičnine varna naložba?

Gotovo ste tudi vi že kdaj sanjarili o glavnem dobitku na lotu. Če bi zadeli milijon evrov, bi ga namenili za nakup nepremičnin ali bi ga raje naložili v kaj drugega? Je nakup nepremičnin v teh časih...

Splošno / četrtek, 15. november 2012 / 07:00

Anketa: Izid presenetil

Na predsedniških volitvah v nedeljo so volivci največ glasov namenili Borutu Pahorju, ki se bo z Danilom Türkom pomeril v drugem krogu. Zanimalo nas je, kakšna so bila vaša pričakovanja v zvezi z voli...

Prosti čas / četrtek, 15. november 2012 / 07:00

Mošt je dozorel v vino

V Domu krajanov na Primskovem je Akademska folklorna skupina Ozara v soboto pripravila tradicionalno martinovanje, Gorenjski glas pa je tokrat martinoval v Dobrni.

GG Plus / četrtek, 15. november 2012 / 07:00

Dan slovenske hrane

V petek, 16. novembra, bo Dan slovenske hrane, ki se bo v vrtcih in šolah začel s Tradicionalnim slovenskim zajtrkom.

Šport / četrtek, 15. november 2012 / 07:00

Imeti ali ne imeti sobno kolo?

Zima je športnim rekreativcem lahko tudi nevšečna. Ni malo takih, ki v slabem vremenu raje ostanejo na toplem, a bi vseeno radi migali.