Nastopaško razkazovanje
Citroën prihaja na ceste z modelom DS3, ki odpira novo poglavje znamke.
Z oživitvijo oznake DS pri francoskem Citroënu ne obujajo spomina na legendarni model iz sredine petdesetih let prejšnjega stoletja, ampak začenjajo spravljati v življenje novo serijo modelov, ki se bo dokazovala s prestižnostjo in imenitnostjo.
Prvi in hkrati najmanjši je DS3, malček, ki se želi spogledovati z nekaterimi tekmeci zvenečih avtomobilskih znamk. Zaradi dinamične zunanjosti naj bi se prikupil predvsem mlajši generaciji voznikov, a za volanom bi brez težav lahko sedeli tudi zrelejši. Všečno je, da si je poleg živahnih barv karoserije mogoče izbrati tudi barvo strehe, zunanjih ogledal, armaturne plošče, sedežnih prevlek, notranjih oblog, ročice menjalnika in tudi preprog, res pa je, da bo na izbrano kombinacijo treba malce počakati.
Za DS3 so pripravljeni zmogljivi motorji: dva 1,6-litrska bencinska (103 kW/120 KM in 110 kW/150 KM) ter dva 1,6-litrska turbodizelska (66 kW/90 KM in 103 kW/120 KM), pri šibkejši bencinski izvedbi je mogoče izbrati tudi samodejni menjalnik. Dvema paketoma opreme se bo do konca leta pridružil še DS3 Racing, ki bo izdelan v številno zelo omejeni seriji tisoč primerkov, posebnost pa bo energičen bencinski motor (155 kW/211 KM).
Posebnež, ki si ga seveda ne bo privoščilo toliko kupcev kot manj prestižne modele iz Citroënove palete, kajpak ne bo poceni; za najcenejšega bo treba odšteti 15.900 evrov, nato pa se cene vzpnejo vse do 19.500 evrov.