Predvidljiva drugačnost
Novi Citroën C3 odločno napada bližnje tekmece.
Čeprav je novi Citroën C3 skoraj devet centimetrov daljši od predhodnika, je s 3,94 metra dolžine še vedno med najkrajšimi v razredu. Kljub temu se zaradi premišljene notranje arhitekture pohvali s prostorno potniško kabino, spredaj je za noge dodatnih osem, zadaj pa vsaj tri centimetre več, v primerjavi z dosedanjim C3, ki se postopoma pripravlja na zasluženi pokoj. Ob tem je v zadnjem delu okroglih tristo litrov prtljažne prostornine, k čemur je treba dodati še številne odlagalne prostore in predale. Oblikovalci so ohranili jajčasto karoserijsko obliko, s katero je izstopal predhodnik, vendar ima nekoliko resnejši videz, ki ga spredaj v največji meri zaznamujeta privihnjena žarometa in velika maska hladilnika, zadaj pa nekoliko bolj razpotegnjene zadnje luči. Novost, ki ta avtomobil skušajo narediti drugačnega od tekmecev, je veliko v streho podaljšano in rahlo ukrivljeno vetrobransko steklo, ki meri kar 1,45 kvadratnega metra, a je vključeno le v najvišji paket opreme. Motorna ponudba je daleč od skromnosti, saj je mogoče izbirati med štirimi bencinskimi in ravno toliko dizelskimi motorji. Osnovni je že 1,4-litrski (54 kW/75 KM) in nato nova 1,4-litrski VTi (70 kW/95 KM) ter 1,6-litrski (88 kW/120 KM). Dizelski del paleta začenja 1,4-litrski HDi (50 kW/70 KM), nato trije 1,6-litrski (66 kW/90 KM, 68 kW/92 KM in 82 kW/112 KM), oba močnejša sta opremljena s filtrom trdih delcev, srednji se ponaša z zelo nizki izpustom ogljikovega dioksida 99 gramov na kilometer. Cene za slovenske kupce se začenjajo pri 9.990 evrih.