Predvidljiva drugačnost
Novi Citroën C3 odločno napada bližnje tekmece.
Čeprav je novi Citroën C3 skoraj devet centimetrov daljši od predhodnika, je s 3,94 metra dolžine še vedno med najkrajšimi v razredu. Kljub temu se zaradi premišljene notranje arhitekture pohvali s prostorno potniško kabino, spredaj je za noge dodatnih osem, zadaj pa vsaj tri centimetre več, v primerjavi z dosedanjim C3, ki se postopoma pripravlja na zasluženi pokoj. Ob tem je v zadnjem delu okroglih tristo litrov prtljažne prostornine, k čemur je treba dodati še številne odlagalne prostore in predale. Oblikovalci so ohranili jajčasto karoserijsko obliko, s katero je izstopal predhodnik, vendar ima nekoliko resnejši videz, ki ga spredaj v največji meri zaznamujeta privihnjena žarometa in velika maska hladilnika, zadaj pa nekoliko bolj razpotegnjene zadnje luči. Novost, ki ta avtomobil skušajo narediti drugačnega od tekmecev, je veliko v streho podaljšano in rahlo ukrivljeno vetrobransko steklo, ki meri kar 1,45 kvadratnega metra, a je vključeno le v najvišji paket opreme. Motorna ponudba je daleč od skromnosti, saj je mogoče izbirati med štirimi bencinskimi in ravno toliko dizelskimi motorji. Osnovni je že 1,4-litrski (54 kW/75 KM) in nato nova 1,4-litrski VTi (70 kW/95 KM) ter 1,6-litrski (88 kW/120 KM). Dizelski del paleta začenja 1,4-litrski HDi (50 kW/70 KM), nato trije 1,6-litrski (66 kW/90 KM, 68 kW/92 KM in 82 kW/112 KM), oba močnejša sta opremljena s filtrom trdih delcev, srednji se ponaša z zelo nizki izpustom ogljikovega dioksida 99 gramov na kilometer. Cene za slovenske kupce se začenjajo pri 9.990 evrih.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

