Znova na sceni: Polo GTI
Novi Polo se pridružuje Volkswagnovim modelom z oznako GTI, ki pomeni suverene vozne lastnosti v kombinaciji z dinamiko in zanesljivo varnostjo.
Športno nastrojenega novinca poganja 1,4-litrski bencinski štirivaljnik TSI z direktnim vbrizgavanjem bencina ter kompresorjem in turbopolnilnikom, ki razvije 132 kilovatov (180 KM) in največji nabor 250 Nm že pri 2000 vrtljajih. Moč se na sprednji kolesi prenaša preko serijsko vgrajenega 7-stopenjskega avtomatskega menjalnika DSG. Elektronska prečna zapora skrbi, da se tudi v ozkih serpentinah moč brez izgub prenaša na cestišče. Z močnim pogonskim strojem 1184 kilogramov težak športnik pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v 6,9 sekunde, njegova najvišja hitrost pa znaša 229 kilometrov na uro. Povprečna poraba po tovarniških obljubah znaša samo 6 litrov na 100 kilometrov, emisije CO2 ne presegajo 139 gramov na kilometer.
Športno podobo novega Pola GTI zaznamujejo rdeče okrasne letve mreže hladilnika, satasto oblikovane mreže na odprtinah za zajemanje zraka v podaljšku sprednjega odbijača, razširjena pragova in zadnji usmernik zraka v barvi vozila. Za ščepec popra poskrbijo tudi 17-palčna aluminijasta platišča s širokimi gumami.
Tudi notranjost je zvesta tradiciji oznake GTI, ki jo odražajo športni sedeži s klasičnimi karirastimi tekstilnimi sedežnimi prevlekami, stropna obloga, obloga stebričkov, stropni ročaji in senčniki v črni barvi ter ozadje sredinske konzole s črno, svetlečo površino. Šivi manšete prestavne ročice, ročice ročne zavore in volana so v klasični rdeči barvi. Poleg že omenjenih lastnostim serijska oprema med drugim vključuje aluminijaste kapice pedal, električni pomik sprednjih (trivratna izvedba) in zadnjih stekel (petvratna izvedba), električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali, klimatsko napravo, centralno zaklepanje z radijskim daljinskim upravljanjem in sprednji meglenki.
Novi Polo GTI se bo maja najprej zapodil po nemških cestah, nato pa bo naprodaj tudi drugod.