Japonska družinska predanost

Test: Mazda6 Sport Combi CD 163 TE Plus

Japonska Mazda se je z modelom, ki ga označujejo s številko 6, pred sedmimi leti znova uvrstila ob bok najbolj priljubljenim avtomobilom srednjega razreda in uspeh se nadaljuje tudi z novo generacijo, ki jo že čakajo manjše osvežitvene poteze. Tudi v kombijevski karoserijski obliki ta avtomobil še vedno velja za enega najbolj estetsko dovršenih med tekmeci, lani pa so mu vsadili še novo turbodizelsko srce. Novi štirivaljnik z 2,2-litrsko gibno prostornino in izvedbo s 120 kilovati (163 KM) suvereno opravlja svoje delo, se dobro sodeluje s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in deluje zelo kultivirano. Navorna krivulja, ki se do najvišje točke povzpne že pod 2000 vrtljaji, zagotavlja naglo pospeševanje, med tekočo vožnjo pa omogoča lenarjenje s prestavno ročico. Najbolje se seveda izkaže na daljših relacijah, kjer se tudi poraba plinskega olja spusti na pričakovano raven. Poleg motorja gredo pohvale tudi uravnoteženemu podvozju, ki hkrati ponuja dokaj visoko raven potniškega udobja in dovolj prepričljivo lego na cesti.

Seveda je glavna vrednost kombijevskega zadka v prostornem prtljažniku. V šestico je mogoče pospraviti veliko kovčkov in potovalnih torb, prostornina je na vrhu povprečja, obdelava na visoki kakovostni ravni, z enostavnim podiranjem zadnje sedežne klopi pa se prtljažnik spremeni v prostor za prevoz večjih kosov tovora.

Notranja ergonomija je takšna, kot da so se jo Japonci učili pri Nemcih. Že res, da je kakšno stikalo malo bolj skrito, toda volanski obroč in vsa merska razmerja so takšna, da vozniku ni težko najti prave nastavitve. Nekoliko bode v oči le rdečkasta osvetlitev armaturne plošče, ki za oči ni najbolj prijazna.

Mazda6 Sportcombi torej ostaja zelo resna tekmica v razredu družinskih kombijev srednjega razreda. Pri tej japonski znamki so torej kovali železo, še preden se je začelo hladiti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2183 ccm

Največja moč pri v/min: 120 kW/163 KM

Najvišja hitrost: 210 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,0/ 4,8/ 5,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.090 EUR

Uvoznik: MMS, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / četrtek, 6. avgust 2020 / 13:38

Tek na Šmarno goro naj gorska tekaška prireditev

Tacen – Mednarodna zveza za gorski tek WMRA je na svoji spletni strani izbirala naj gorsko tekaško prireditev vseh časov. Zmagovalec svetovnega spletnega izbora je Tek na Šmarno goro. »V konkurenci...

Objavljeno na isti dan


Kronika / ponedeljek, 8. marec 2010 / 07:00

Ovadbi proti nekdanjima vodilnima iz Elana

Kranj - Kranjski kriminalisti so kazensko ovadili Ivana Štrlekarja, nekdanjega predsednika uprave v Skimarju (zdaj Elanu), in prokurista Jožeta Kralja

Kamnik / ponedeljek, 8. marec 2010 / 07:00

Projekt Delimo si avto

Kamnik - Center za razvoj Litija je v okviru evropskega projekta CO2-NeuTrAlp izdelal spletni portal www.deliva.si, ki je namenjen lokalnim prebivalcem območja Srca Slovenije, ka...

Nasveti / ponedeljek, 8. marec 2010 / 07:00

Jedi za zimske dni

Kostna juha z jetrnim rižem Sestavine: 80 dag mastnih govejih kosti, 1 mozgova kost, 1,50 l vode, 10 dag jušne zelenjave (korenje, gomolj zelene, peteršiljeva koren...

Gospodarstvo / ponedeljek, 8. marec 2010 / 07:00

Če Gerki ne odražajo dejanskega stanja ...

Kranj - Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je v skladu z zahtevami Evropske unije med 13. in 17. januarjem letos posodobilo Gerke – grafične enote rabe zemljišč km...

Gospodarstvo / ponedeljek, 8. marec 2010 / 07:00

Mešetar

Cene vrednejšega lesa na licitaciji v Slovenj Gradcu Društvo lastnikov gozdov Mislinjske doline in Zveza lastnikov gozdov Slovenije sta na letališču v Slovenj Gradcu p...