Japonska družinska predanost

Test: Mazda6 Sport Combi CD 163 TE Plus

Japonska Mazda se je z modelom, ki ga označujejo s številko 6, pred sedmimi leti znova uvrstila ob bok najbolj priljubljenim avtomobilom srednjega razreda in uspeh se nadaljuje tudi z novo generacijo, ki jo že čakajo manjše osvežitvene poteze. Tudi v kombijevski karoserijski obliki ta avtomobil še vedno velja za enega najbolj estetsko dovršenih med tekmeci, lani pa so mu vsadili še novo turbodizelsko srce. Novi štirivaljnik z 2,2-litrsko gibno prostornino in izvedbo s 120 kilovati (163 KM) suvereno opravlja svoje delo, se dobro sodeluje s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in deluje zelo kultivirano. Navorna krivulja, ki se do najvišje točke povzpne že pod 2000 vrtljaji, zagotavlja naglo pospeševanje, med tekočo vožnjo pa omogoča lenarjenje s prestavno ročico. Najbolje se seveda izkaže na daljših relacijah, kjer se tudi poraba plinskega olja spusti na pričakovano raven. Poleg motorja gredo pohvale tudi uravnoteženemu podvozju, ki hkrati ponuja dokaj visoko raven potniškega udobja in dovolj prepričljivo lego na cesti.

Seveda je glavna vrednost kombijevskega zadka v prostornem prtljažniku. V šestico je mogoče pospraviti veliko kovčkov in potovalnih torb, prostornina je na vrhu povprečja, obdelava na visoki kakovostni ravni, z enostavnim podiranjem zadnje sedežne klopi pa se prtljažnik spremeni v prostor za prevoz večjih kosov tovora.

Notranja ergonomija je takšna, kot da so se jo Japonci učili pri Nemcih. Že res, da je kakšno stikalo malo bolj skrito, toda volanski obroč in vsa merska razmerja so takšna, da vozniku ni težko najti prave nastavitve. Nekoliko bode v oči le rdečkasta osvetlitev armaturne plošče, ki za oči ni najbolj prijazna.

Mazda6 Sportcombi torej ostaja zelo resna tekmica v razredu družinskih kombijev srednjega razreda. Pri tej japonski znamki so torej kovali železo, še preden se je začelo hladiti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2183 ccm

Največja moč pri v/min: 120 kW/163 KM

Najvišja hitrost: 210 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,0/ 4,8/ 5,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.090 EUR

Uvoznik: MMS, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / petek, 2. julij 2010 / 07:00

Rešitve naj se najdejo takoj

Člani sveta Kmetijsko gozdarske zbornice so ogorčeni nad visoko davčno obremenitvijo kmetov.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Vsak ima kakšen talent

Kimy pri svojem ustvarjanju rad izbira med toplimi in živimi barvami cvetja, teta Tončka se je ustavila v Snoviku, kjer je pekla palačinke, Peter Vode pa je s svojim talentom polepšal Anamariji trinaj...

Kultura / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Kranj včeraj za Kranj jutri

V galeriji Kranjske hiše so v sredo odprli razstavo izbranih fotografij, ki so jih v zadnjih petdesetih letih posneli arheologi, konservatorji in restavratorji kranjske enote Zavoda za varstvo kulturn...

Gospodarstvo / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Mešetar

Tržne cene govejega mesa Agencija za kmetijske trge in razvoj podeželja pripravlja v okviru tržno informacijskega sistema tudi tržno poročilo za goveje meso. Reprezent...

Gospodarstvo / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Spremembe pri okoljskih ukrepih

Kranj - Vlada je prejšnji teden spremenila uredbi, ki urejata izvajanje ukrepov iz Slovenskega kmetijsko okoljskega programa (SKOP) in Kmetijsko okoljskega programa (KOP). Uredbi je morala...

Gospodarstvo / ponedeljek, 2. avgust 2010 / 07:00

Kostanjeva šiškarica se širi

Kostanjeva šiškarica se je letos razširila že tudi v Poljansko dolino, na Zgornjem Gorenjskem pa je za zdaj še niso opazili.