Japonska družinska predanost

Test: Mazda6 Sport Combi CD 163 TE Plus

Japonska Mazda se je z modelom, ki ga označujejo s številko 6, pred sedmimi leti znova uvrstila ob bok najbolj priljubljenim avtomobilom srednjega razreda in uspeh se nadaljuje tudi z novo generacijo, ki jo že čakajo manjše osvežitvene poteze. Tudi v kombijevski karoserijski obliki ta avtomobil še vedno velja za enega najbolj estetsko dovršenih med tekmeci, lani pa so mu vsadili še novo turbodizelsko srce. Novi štirivaljnik z 2,2-litrsko gibno prostornino in izvedbo s 120 kilovati (163 KM) suvereno opravlja svoje delo, se dobro sodeluje s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in deluje zelo kultivirano. Navorna krivulja, ki se do najvišje točke povzpne že pod 2000 vrtljaji, zagotavlja naglo pospeševanje, med tekočo vožnjo pa omogoča lenarjenje s prestavno ročico. Najbolje se seveda izkaže na daljših relacijah, kjer se tudi poraba plinskega olja spusti na pričakovano raven. Poleg motorja gredo pohvale tudi uravnoteženemu podvozju, ki hkrati ponuja dokaj visoko raven potniškega udobja in dovolj prepričljivo lego na cesti.

Seveda je glavna vrednost kombijevskega zadka v prostornem prtljažniku. V šestico je mogoče pospraviti veliko kovčkov in potovalnih torb, prostornina je na vrhu povprečja, obdelava na visoki kakovostni ravni, z enostavnim podiranjem zadnje sedežne klopi pa se prtljažnik spremeni v prostor za prevoz večjih kosov tovora.

Notranja ergonomija je takšna, kot da so se jo Japonci učili pri Nemcih. Že res, da je kakšno stikalo malo bolj skrito, toda volanski obroč in vsa merska razmerja so takšna, da vozniku ni težko najti prave nastavitve. Nekoliko bode v oči le rdečkasta osvetlitev armaturne plošče, ki za oči ni najbolj prijazna.

Mazda6 Sportcombi torej ostaja zelo resna tekmica v razredu družinskih kombijev srednjega razreda. Pri tej japonski znamki so torej kovali železo, še preden se je začelo hladiti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2183 ccm

Največja moč pri v/min: 120 kW/163 KM

Najvišja hitrost: 210 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,0/ 4,8/ 5,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.090 EUR

Uvoznik: MMS, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / nedelja, 19. januar 2020 / 18:36

Vlomilec v hiši

Lancovo – Na Lancovem je nekdo v sredo ponoči vlomil v stanovanjsko hišo. Odtujil je manjši znesek denarja in bančno kartico, s katero je kasneje poskušal dvigniti denar. Dvig mu ni uspel, sporoča...

Objavljeno na isti dan


Kronika / torek, 6. maj 2014 / 13:22

Padel pod traktor

Bohinj – Na Planini Zajamnik se je minuli konec tedna smrtno ponesrečil 59-letni traktorist iz Bohinja. Policiste so o nesreči, ki se je zelo verjetno zgodila že v petek pozno zvečer, obvestili v s...

Škofja Loka / torek, 6. maj 2014 / 13:21

Oseminštirideset ur brez telefona

Gradbeniki, ki gradijo predor na poljanski obvoznici, so pred nedavnim pretrgali telefonski kabel, zaradi česar je bilo dvajset gospodinjstev v dolini Hrastnice dva dni brez telefona.

Cerklje na Gorenjskem / torek, 6. maj 2014 / 13:20

Prvomajska paradna vožnja pod Krvavcem

Cerklje – Avto moto društvo Cerklje na Gorenjskem je organiziralo tradicionalno, že enainšestdeseto prvomajsko paradno vožnjo. V povorki je po besedah predsednika AMD Cerklje Zdravka Novaka sodelo...

Razvedrilo / torek, 6. maj 2014 / 12:55

Uroševo pečeno jabolko

Minil je drugi večer nove sezone projekta 3 Chefs. Ponovno so združili moči že vsem znani kuharski mojstri, vsi trije Gorenjci: Uroš Štefelin, Igor Jagodic in Bine Volčič. Tokrat je bil gostitelj Uroš...

GG Plus / torek, 6. maj 2014 / 12:47

Gorenjski spomeniki padlim v prvi svetovni vojni

Ste vedeli, da je na Gorenjskem cela množica spomenikov in drugih pomnikov Gorenjcem, padlim v prvi svetovni vojni? Večina ve za tistega v domači fari, za druge pač ne. Koliko jih sploh je, kje so, ka...