Leta prinašajo izkušnje
Pri Hyundaiju z osvežitvijo ohranjajo priljubljenost terenca Santa Fe.
Pred desetimi leti je tudi južnokorejski Hyundai vstopil v takrat zelo obetavni razred srednje velikih športnih terencev. Prva generacija modela Santa Fe je presegla pričakovanja, zato so po šestih letih zasnovali povsem novo, z lansko jesenjo pa so avtomobilu z manjšo lepotno in tehnično osvežitvijo podaljšali življenje. Sprememb niti ni tako malo, kot jih je videti na prvi pogled, med lepotnimi so preoblikovana maska hladilnika, oba odbijača, zadnje luči in še nekaj drugih podrobnosti, še več jih je mogoče zaslediti v notranjosti, kjer ima voznik odslej pred seboj modro osvetljene merilnike, vse potnike pa razvaja dvopodročna klimatska naprava z ionizatorjem zraka.
Med najpomembnejšimi novostmi je popolnoma novi 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki razvije 145 kilovatov (197 KM) in 436 Nm navora, ki je v celoti na voljo že med 1800 in 2500 vrtljaji. Ta pogonski stroj je tudi varčnejši in v okolje izpušča manj škodljivih emisij, njegova moč se na kolesa prenaša s pomočjo šeststopenjskega ročnega ali samodejnega menjalnika. Motorni družabnik je 2,4-litrski bencinski štirivaljnik, ki razvije 128 kilovatov (174 KM). Santa Fe je seveda najpogosteje iskan v izvedbah z elektronsko uravnavanim štirikolesnim pogonom, ki od voznika ne zahteva nobenih posegov, razen če si zaželi stalne porazdelitve navora med prednjimi in zadnjimi kolesi. Ob vsem skupaj je Santa Fe dobil tudi serijski elektronski nadzor stabilnosti s sistemom proti prevračanju.
Cene se začenjajo pri 25.990 evrih, najdražji Santa Fe pa je naprodaj za 34.990 evrov.