Pretiravanje je lahko škodljivo

Test: Mercedes-Benz ML 320 CDI 4MATIC

Mercedes-Benzov srednjeveliki športni terenec ML je že star znanec, toda manj znano je, da so ga pred poldrugim letom zapeljali na manjšo lepotno operacijo. Kirurški nož resnično skoraj ni zarezal v pločevino in zato je spremembe treba iskati s pomočjo luči pri belem dnevu.

Kakšno drobno novost bi se našlo predvsem na sprednjem in zadnjem delu, nekaj več pa v notranjosti, ki jo je mogoče »paketno« nadgraditi z usnjem, športnimi sedeži in drugimi dodatki. Potniška kabina je prostorna, kot se za avtomobil te velikosti spodobi, tudi potniki na zadnjih sedežih se ne pritožujejo, res pa je, da si predstavnice nežnejšega spola pri vstopu lahko umažejo krilo ali se počutijo negotovo, ko imajo na nogah čevlje z visokimi petami.

Iz že znane zgodbe je tudi turbodizelski šestvaljnik, pogonski stroj, ki z orjaškim navorom že od speljevanja naprej suvereno opravlja svoje delo. Kljub avtomobilovi teži, ki krepko presega dve toni, je motor brez težav kos svoji nalogi in elegantnega športnega terenca dovolj hitro poganja po odprtih cestah in ga prepričljivo potiska v klanec. Kapo dol pred sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki prestavlja tako mehko, kot da se med menjalniškimi zobniki ne bi dogajalo nič, oziroma tako zvesto sledi motorju, da ni čutiti nikakršnih počepov. Odličen dodatek s spiska doplačilne opreme je zračno vzmetenje, ki se vozniku in potniku prilagaja v športnem ali komfortnem načinu, mogoče pa ga je prepustiti tudi samodejnemu sprotnemu nastavljanju.

Seveda, treba je imeti v mislih, da ML, kljub ali pa prav zaradi elektronsko nadzorovanega štirikolesnega pogona, ni čistokrvni terenec, čeprav si je mogoče omisliti tudi sprednjo in zadnjo zaporo diferenciala in reduktor. Ne zato, ker bi bile zmogljivosti zelo omejene, ampak ker se za blato, vejevje in skalovje takšnega avtomobila marsikomu zdi škoda. V svetu prestiža namreč še toliko bolj drži, da v avtomobil ne vstopamo z umazanimi škornji, da ga le, kadar je nujno, zapeljemo z urejenih cest in da mora biti vedno ali vsaj večinoma bleščeče čist.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2987 ccm

Največja moč pri v/min: 165 kW/224 KM

Najvišja hitrost: 215 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 12,7/ 7,5/ 9,4 l/100 km

Maloprodajna cena: 62.200 EUR

Uvoznik: AC Intercar, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Tržič / petek, 19. januar 2007 / 06:00

Deponiji v Kovorju se izteka rok

Domačini še vedno nasprotujejo širitvi deponije Kovor v večji center. Oktobra se izteče dovoljenje za obratovanje.

Objavljeno na isti dan


Splošno / torek, 12. junij 2007 / 07:00

V štirih letih 1600 novih stanovanj

V Mestni občini Kranj lahko v naslednjih štirih letih pričakujemo veliki pok pri gradnji novih stanovanj. Večina bo namenjena trgu, nekaj jih bodo investitorji ponudili preko republiškega stanovanjske...

Radovljica / torek, 12. junij 2007 / 07:00

Nova direktorica zdravstvenega doma

Nova direktorica Zdravstvenega doma Radovljica je Maja Petrovič Šteblaj s Trstenika.

Žirovnica / torek, 12. junij 2007 / 07:00

Za plačilo vode dodaten mesec

Žirovnica - Občinski svetniki v Žirovnici so sprejeli odlok o preskrbi s pitno vodo, ki ga je bilo treba uskladiti z veljavno zakonodajo. Sprejeli so tudi dva amandmaja, ki so ji...

Cerklje na Gorenjskem / torek, 12. junij 2007 / 07:00

Pol stoletja oddajnika

Oddajanje TV-programa s Krvavca je prvič steklo 14. februarja 1957. Digitalizacija ne zmanjšuje pomena oddajnika.

Radovljica / torek, 12. junij 2007 / 07:00

Pozitivno mnenje za Ksenijo Lipovšček

Radovljica - Na Ekonomski gimnaziji in srednji šoli Radovljica so po odstopu Jožeta Pogačarja začeli postopek za imenovanje novega ravnatelja šole. Na razpis se je kot edina prij...