Potovanje v drugačnem slogu
Fluence je limuzinska dopolnitev Renaultove modelne palete.
Včasih tudi z obsežno modelno paleto ni mogoče zadostiti vsem željam, zato so pri Renaultu med modela Megane in Laguna uvrstili limuzinski Fluence. Novinec, ki je namenjen predvsem trgom vzhodno od starih članic evropske združbe, nastaja v Renaultovi turški tovarni v mestu Bursa, prodajali pa ga bodo povsod, kjer bo zanj dovolj zanimanja.
Fluence se po merah lahko kosa z avtomobili srednjega razreda, saj ga je v dolžino kar 4,62 metra, ima pa tudi dolgo medosno razdaljo, ki omogoča prostorsko razkošje v potniški kabini.
Oblikovno se navezuje na obstoječe Renaultove modele, seveda pa so mu morali povsem na novo oblikovati limuzinski zadek, v katerem se skriva 530-litrski prtljažnik. Za volanom voznika pričaka znano okolje, armaturna plošča pa se spogleduje s tisto, ki je znana že iz Lagune. Tako kot pri vseh novejših Renaultovih avtomobilih se vrata odklepajo z elektronsko kartico, ki nadomešča kontaktni ključ tudi po zagonu motorja. Oprema je razdeljena v tri nivoje, vsakokrat pa ima Fluence šest varnostnih vreč, klimatsko napravo, protiblokirni zavorni sistem in tako naprej.
Motorna izbira je bencinskem delu omejena na en sam motor z 1,6-litrsko prostornino (81 kW/110 KM), medtem ko sta na voljo dve izvedbi 1,5-litrskega turbodizelskega motorja (63 kW/85 KM in 78 kW/105 KM). O običajnem ročnem menjalniku je za bencinski motor na voljo tudi samodejni, do konca leta pa se bo motorjem pridružil še močnejši turbodizelski štirivaljnik (81 kW/110 KM). Uradne cene se začenjajo s 14.900 evri in se povzpnejo do 18.800 evrov.