Doda(t)na vrednost

Test: Škoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance

Nikoli ni tako dobro, da ne bi moglo biti še boljše. S tem so pri češki Škodi pred skoraj letom dni pospremili na ceste prenovljeno Octavio. Nekaj sprememb, ki so sicer zgolj evolucijske, je kar dobro vidnih, na primer preoblikovana sprednja maska z novima žarometoma, agresivnejši sprednji odbijač in manj opazno spremenjen motorni pokrov. Še manj novega je videti v notranjosti, ki je sicer resnici na ljubo že prej ustvarjala vtis urejenega in zrelega avtomobila. Drugačen, oziroma pri večjem Superbu je sposojen volanski obroč, od tam oziroma iz Volkswagnovih modelov so prekopirali tudi osrednji informacijski zaslon, drugačne sedežne prevleke pa si komaj še zaslužijo mesto na seznamu sprememb.

Pač pa je marsikaj konkretno novega pod motornim pokrovom Octavie, kjer se lahko med drugim vrti 1,8-litrski bencinski motor, ki »diha« s pomočjo turbinskega polnilnika. Voznika navduši z energičnostjo in predvsem z ugodno razporejenim navorom, česar pa ne razkazuje s kakšnim posebnim hrupom. Odlično se razume s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, oba skupaj pa s prilagodljivim štirikolesnim pogonom. Zaradi tega pogonskega sklopa je avtomobil tudi za dodatna dva centimetra bolj oddaljen od tal, kar pristoji predvsem kombijevski karoserijski različici. Ta se seveda ponaša tudi z nadpovprečno prostornim prtljažnikom.

S pomočjo štirikolesnega pogona in močnega motorja si je z Octavio Combi seveda mogoče privoščiti nekaj več voznih užitkov ali tudi poigravanja v ovinkih; avtomobil se bo vedno držal začrtane smeri in le težko ga je spraviti iz tira; zmogljivi pogonski sklop je seveda več kot dobrodošel tudi, ko je oprijem na cestah zaradi vlage, ledu ali snega nekoliko slabši.

Skoraj edina slaba lastnost je sorazmerno zasoljena cena, kajti za denar, ki ga je treba odšteti za tako oboroženo Octavio Combi, se dobi že tudi kakšen športni terenec.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1798 ccm

Največja moč pri v/min: 118 kW/160 KM

Najvišja hitrost: 222 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,2/ 10,1/ 5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 25.513 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Humor / sobota, 30. junij 2007 / 07:00

Razvoj, uspeh, blaginja

Da, živimo v državi blagostanja in vzajemne sreče. Uspešnost v našem razvoju se čuti na vsakem koraku. Tako dobro nam še ni šlo.

Objavljeno na isti dan


Nasveti / nedelja, 18. december 2016 / 21:45

Tedenski horoskop

Oven (21. 3.–21. 4.)

GG Plus / nedelja, 18. december 2016 / 21:43

Moj Dunaj

»Dunaj ni le ena najstarejših naselbin Srednje Evrope, središče kulture, sedež nekaterih pomembnih mednarodnih političnih organizacij, glavno mesto Avstrije in nekdanja rezidenca mogočne habsburške...

Zanimivosti / nedelja, 18. december 2016 / 21:43

Svoboda, enakost, bratstvo

Nesposobnost in razkošno življenje kralja, nepravična družbena delitev in neenotnost družbenih slojev so v 18. stoletju privedli do radikalnih družbenih sprememb. Geslo iz obdobja francoske revoluc...

GG Plus / nedelja, 18. december 2016 / 21:41

Ivan Krizoston Švegel je ohranil Bled Slovencem

Stric Ivana Krizostona Švegla, diplomat, gospodarstvenik in politik Jožef Schwegel, ki je priimek zapisoval tudi kot Švegel, je bil eden najvplivnejših ljudi v Avstro-Ogrski monarhiji. S svojim vpl...

Kronika / nedelja, 18. december 2016 / 21:39

V požaru opeklo dve osebi

Zabreznica – V torek dopoldne je zagorelo v kuhinji stanovanjskega objekta v Zabreznici. Požar so pogasili jeseniški poklicni gasilci in prostovoljni gasilci iz domačega gasilskega društva, ki so t...