Doda(t)na vrednost

Test: Škoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance

Nikoli ni tako dobro, da ne bi moglo biti še boljše. S tem so pri češki Škodi pred skoraj letom dni pospremili na ceste prenovljeno Octavio. Nekaj sprememb, ki so sicer zgolj evolucijske, je kar dobro vidnih, na primer preoblikovana sprednja maska z novima žarometoma, agresivnejši sprednji odbijač in manj opazno spremenjen motorni pokrov. Še manj novega je videti v notranjosti, ki je sicer resnici na ljubo že prej ustvarjala vtis urejenega in zrelega avtomobila. Drugačen, oziroma pri večjem Superbu je sposojen volanski obroč, od tam oziroma iz Volkswagnovih modelov so prekopirali tudi osrednji informacijski zaslon, drugačne sedežne prevleke pa si komaj še zaslužijo mesto na seznamu sprememb.

Pač pa je marsikaj konkretno novega pod motornim pokrovom Octavie, kjer se lahko med drugim vrti 1,8-litrski bencinski motor, ki »diha« s pomočjo turbinskega polnilnika. Voznika navduši z energičnostjo in predvsem z ugodno razporejenim navorom, česar pa ne razkazuje s kakšnim posebnim hrupom. Odlično se razume s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, oba skupaj pa s prilagodljivim štirikolesnim pogonom. Zaradi tega pogonskega sklopa je avtomobil tudi za dodatna dva centimetra bolj oddaljen od tal, kar pristoji predvsem kombijevski karoserijski različici. Ta se seveda ponaša tudi z nadpovprečno prostornim prtljažnikom.

S pomočjo štirikolesnega pogona in močnega motorja si je z Octavio Combi seveda mogoče privoščiti nekaj več voznih užitkov ali tudi poigravanja v ovinkih; avtomobil se bo vedno držal začrtane smeri in le težko ga je spraviti iz tira; zmogljivi pogonski sklop je seveda več kot dobrodošel tudi, ko je oprijem na cestah zaradi vlage, ledu ali snega nekoliko slabši.

Skoraj edina slaba lastnost je sorazmerno zasoljena cena, kajti za denar, ki ga je treba odšteti za tako oboroženo Octavio Combi, se dobi že tudi kakšen športni terenec.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1798 ccm

Največja moč pri v/min: 118 kW/160 KM

Najvišja hitrost: 222 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,2/ 10,1/ 5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 25.513 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Pisma bralcev / petek, 22. december 2023 / 21:36

Volk v dolini Kokre

V nedeljo, 26. novembra, je bil na travniku Slaparjeve domačije opažen volk, v noči na ponedeljek pa je v zgornjem delu doline, v ograjenem pašniku, že klal ovce. Tudi sam imam grenko izku...

Objavljeno na isti dan


Nasveti / ponedeljek, 4. januar 2010 / 07:00

Novoletni horoskop

Leto 2010 je v znamenju Tigra, oziroma Hu. Je simbol moči, strasti in tveganja. In tako leto je tudi pred nami, eksplozivno ter silovito na vseh področjih. Naši širokopotezni načrti bodo veliki in drz...

Cerklje na Gorenjskem / ponedeljek, 4. januar 2010 / 07:00

V kulturnem hramu letos manj prireditev

Cerklje - V kulturnem hramu Ignacija Borštnika v Cerkljah je bilo predlani 61 kulturnih dogodkov, lani do oktobra pa 27, so decembra obvestili občinske svetnike v...

Zanimivosti / ponedeljek, 4. januar 2010 / 07:00

Rekorden dobitek v kranjskogorski Koroni

Kranjska Gora - Tik pred koncem leta se je sreča še posebej na široko nasmehnila šestdesetletnemu Avstrijcu, ki je v ponedeljek popoldne v Hitovi igralnici Korona v Kranjski Gori...

Zanimivosti / ponedeljek, 4. januar 2010 / 07:00

Koledniki voščili srečo v Cerkljah

Na štefanovo so v središču Cerkelj pripravili prvo koledovanje.

GG Plus / ponedeljek, 4. januar 2010 / 07:00

Kaj bo, kaj bo!?

»Kaj bo, kaj bo!?« vpijejo tisti, ki vidijo vse slabo in se bojijo, da bo še slabše. »Saj bo, saj bo,« jim odgovarjajo vsega hudega vajeni in bolj prisebni. Jaz pa se ob tem sprašujem, ali je spl...