Doda(t)na vrednost

Test: Škoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance

Nikoli ni tako dobro, da ne bi moglo biti še boljše. S tem so pri češki Škodi pred skoraj letom dni pospremili na ceste prenovljeno Octavio. Nekaj sprememb, ki so sicer zgolj evolucijske, je kar dobro vidnih, na primer preoblikovana sprednja maska z novima žarometoma, agresivnejši sprednji odbijač in manj opazno spremenjen motorni pokrov. Še manj novega je videti v notranjosti, ki je sicer resnici na ljubo že prej ustvarjala vtis urejenega in zrelega avtomobila. Drugačen, oziroma pri večjem Superbu je sposojen volanski obroč, od tam oziroma iz Volkswagnovih modelov so prekopirali tudi osrednji informacijski zaslon, drugačne sedežne prevleke pa si komaj še zaslužijo mesto na seznamu sprememb.

Pač pa je marsikaj konkretno novega pod motornim pokrovom Octavie, kjer se lahko med drugim vrti 1,8-litrski bencinski motor, ki »diha« s pomočjo turbinskega polnilnika. Voznika navduši z energičnostjo in predvsem z ugodno razporejenim navorom, česar pa ne razkazuje s kakšnim posebnim hrupom. Odlično se razume s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, oba skupaj pa s prilagodljivim štirikolesnim pogonom. Zaradi tega pogonskega sklopa je avtomobil tudi za dodatna dva centimetra bolj oddaljen od tal, kar pristoji predvsem kombijevski karoserijski različici. Ta se seveda ponaša tudi z nadpovprečno prostornim prtljažnikom.

S pomočjo štirikolesnega pogona in močnega motorja si je z Octavio Combi seveda mogoče privoščiti nekaj več voznih užitkov ali tudi poigravanja v ovinkih; avtomobil se bo vedno držal začrtane smeri in le težko ga je spraviti iz tira; zmogljivi pogonski sklop je seveda več kot dobrodošel tudi, ko je oprijem na cestah zaradi vlage, ledu ali snega nekoliko slabši.

Skoraj edina slaba lastnost je sorazmerno zasoljena cena, kajti za denar, ki ga je treba odšteti za tako oboroženo Octavio Combi, se dobi že tudi kakšen športni terenec.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1798 ccm

Največja moč pri v/min: 118 kW/160 KM

Najvišja hitrost: 222 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,2/ 10,1/ 5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 25.513 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / torek, 8. januar 2008 / 07:00

Številko 1 ima mali Jusuf

Jesenice - Prvi dan po praznikih, 3. januarja, ob 11.07 so prvega letošnjega novorojenčka dočakali tudi v porodnem oddelku jeseniške bolnišnice. Mamici Senadi in očku S...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / sobota, 19. maj 2012 / 07:00

Domžalčani prvaki v planinski orientaciji

Domžale - Minuli konec tedna je na Mozirskem potekalo državno tekmovanje v planinski orientaciji SPOT (Slovensko planinsko orientacijsko tekmovanje), na katerem je sodelovalo 73...

Slovenija / sobota, 19. maj 2012 / 07:00

Dan druženja in gibanja vseh generacij

Podboršt - Okolica Planinskega doma Milana Šinkovca na Podborštu je minulo soboto pred občinskim praznikom v občini Komenda zaživela s prireditvijo, namenjeno vsem generacij...

Tržič / sobota, 19. maj 2012 / 07:00

Znova romanje na Koroško

Tržič - Regijski odbor ženske zveze pri NSi Gorenjska vabi na tradicionalno romanje v Glinje na Koroško, ki bo v nedeljo, 20. maja. Avtobus bo odpeljal ob 8.30 izpred gasilskega...

Šport / sobota, 19. maj 2012 / 07:00

Starman in Mavsar kegljaška prvaka

Medvode - V Cerknici, Medvodah in Celju je potekalo posamezno prvenstvo v kombinaciji v kegljanju. Prvak je postal škofjeloški kegljač, ki nastopa za ekipo Ljubelja, Jure Star...

GG Plus / sobota, 19. maj 2012 / 07:00

Slikarka v vrtu citrusov

Citrusov vrt v Bačah/Faak am See ob Baškem jezeru/Faaker See je nekaj posebnega, saj je v njem zbranih nad 210 vrst citrusovk (limone, pomaranče, grenivke, mandarine in sorodni sadeži)...