Doda(t)na vrednost

Test: Škoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance

Nikoli ni tako dobro, da ne bi moglo biti še boljše. S tem so pri češki Škodi pred skoraj letom dni pospremili na ceste prenovljeno Octavio. Nekaj sprememb, ki so sicer zgolj evolucijske, je kar dobro vidnih, na primer preoblikovana sprednja maska z novima žarometoma, agresivnejši sprednji odbijač in manj opazno spremenjen motorni pokrov. Še manj novega je videti v notranjosti, ki je sicer resnici na ljubo že prej ustvarjala vtis urejenega in zrelega avtomobila. Drugačen, oziroma pri večjem Superbu je sposojen volanski obroč, od tam oziroma iz Volkswagnovih modelov so prekopirali tudi osrednji informacijski zaslon, drugačne sedežne prevleke pa si komaj še zaslužijo mesto na seznamu sprememb.

Pač pa je marsikaj konkretno novega pod motornim pokrovom Octavie, kjer se lahko med drugim vrti 1,8-litrski bencinski motor, ki »diha« s pomočjo turbinskega polnilnika. Voznika navduši z energičnostjo in predvsem z ugodno razporejenim navorom, česar pa ne razkazuje s kakšnim posebnim hrupom. Odlično se razume s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, oba skupaj pa s prilagodljivim štirikolesnim pogonom. Zaradi tega pogonskega sklopa je avtomobil tudi za dodatna dva centimetra bolj oddaljen od tal, kar pristoji predvsem kombijevski karoserijski različici. Ta se seveda ponaša tudi z nadpovprečno prostornim prtljažnikom.

S pomočjo štirikolesnega pogona in močnega motorja si je z Octavio Combi seveda mogoče privoščiti nekaj več voznih užitkov ali tudi poigravanja v ovinkih; avtomobil se bo vedno držal začrtane smeri in le težko ga je spraviti iz tira; zmogljivi pogonski sklop je seveda več kot dobrodošel tudi, ko je oprijem na cestah zaradi vlage, ledu ali snega nekoliko slabši.

Skoraj edina slaba lastnost je sorazmerno zasoljena cena, kajti za denar, ki ga je treba odšteti za tako oboroženo Octavio Combi, se dobi že tudi kakšen športni terenec.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1798 ccm

Največja moč pri v/min: 118 kW/160 KM

Najvišja hitrost: 222 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,2/ 10,1/ 5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 25.513 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kranj / torek, 11. september 2007 / 07:00

Slovenijo obiskal Romano Prodi

Brdo pri Kranju - Na dvodnevnem uradnem obisku v Sloveniji je bil v nedeljo in včeraj italijanski premier Romano Prodi. Že v nedeljo je predsednik sveta ministrov republike Itali...

Objavljeno na isti dan


Gorenjska / ponedeljek, 2. november 2020 / 07:00

Priporočila Pošte Slovenije za varno spletno nakupovanje v obdobju epidemije

Pri spletnem nakupovanju plačujte direktno na spletu in omogočite varno, brezkontaktno dostavo

Škofja Loka / torek, 3. november 2020 / 00:54

Osnove podjetništva za kreativce

Škofja Loka – Rokodelski center DUO v Škofji Loki je pred časom objavil anketo za pomoč pri oblikovanju vsebin za podporo KKI (kulturnih in kreativnih industrij) v smislu podjetniških veščin. Zdaj...

GG Plus / torek, 3. november 2020 / 00:19

Nisem bolna, živim z rakom

»Rešitve vedno iščem znotraj sebe, ne s čarobno paličico,« je pred dnevi, v rožnatem oktobru, mesecu, ki simbolizira ozaveščanje o raku dojk in boj proti njemu, povedala Mojstrančanka Petra Miklič, ki...

Gorenjska / torek, 3. november 2020 / 00:15

Prve zaloge cepiva ponekod že pošle

Večina ambulant Nacionalnega inštituta za javno zdravje ima zapolnjene termine cepljenja vsaj do konca novembra, posamezne tudi že v decembru. Prve dostave cepiva pa so že pošle v zdravstvenih domovih...

GG Plus / torek, 3. november 2020 / 00:01

Koronavirus in mi, 2. del

Po kosilu sem usposobil oksimeter in ga preizkusil. Špeli je pokazal 99, meni pa 98. Nataknil sem si gumijaste rokavice in masko ter napravico odnesel v pritličje k mami.