Doda(t)na vrednost

Test: Škoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance

Nikoli ni tako dobro, da ne bi moglo biti še boljše. S tem so pri češki Škodi pred skoraj letom dni pospremili na ceste prenovljeno Octavio. Nekaj sprememb, ki so sicer zgolj evolucijske, je kar dobro vidnih, na primer preoblikovana sprednja maska z novima žarometoma, agresivnejši sprednji odbijač in manj opazno spremenjen motorni pokrov. Še manj novega je videti v notranjosti, ki je sicer resnici na ljubo že prej ustvarjala vtis urejenega in zrelega avtomobila. Drugačen, oziroma pri večjem Superbu je sposojen volanski obroč, od tam oziroma iz Volkswagnovih modelov so prekopirali tudi osrednji informacijski zaslon, drugačne sedežne prevleke pa si komaj še zaslužijo mesto na seznamu sprememb.

Pač pa je marsikaj konkretno novega pod motornim pokrovom Octavie, kjer se lahko med drugim vrti 1,8-litrski bencinski motor, ki »diha« s pomočjo turbinskega polnilnika. Voznika navduši z energičnostjo in predvsem z ugodno razporejenim navorom, česar pa ne razkazuje s kakšnim posebnim hrupom. Odlično se razume s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, oba skupaj pa s prilagodljivim štirikolesnim pogonom. Zaradi tega pogonskega sklopa je avtomobil tudi za dodatna dva centimetra bolj oddaljen od tal, kar pristoji predvsem kombijevski karoserijski različici. Ta se seveda ponaša tudi z nadpovprečno prostornim prtljažnikom.

S pomočjo štirikolesnega pogona in močnega motorja si je z Octavio Combi seveda mogoče privoščiti nekaj več voznih užitkov ali tudi poigravanja v ovinkih; avtomobil se bo vedno držal začrtane smeri in le težko ga je spraviti iz tira; zmogljivi pogonski sklop je seveda več kot dobrodošel tudi, ko je oprijem na cestah zaradi vlage, ledu ali snega nekoliko slabši.

Skoraj edina slaba lastnost je sorazmerno zasoljena cena, kajti za denar, ki ga je treba odšteti za tako oboroženo Octavio Combi, se dobi že tudi kakšen športni terenec.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1798 ccm

Največja moč pri v/min: 118 kW/160 KM

Najvišja hitrost: 222 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,2/ 10,1/ 5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 25.513 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Železniki / četrtek, 3. julij 2014 / 11:55

V Železnikih so praznovali

S slavnostno akademijo so občinski praznik počastili tudi v občini Železniki, kjer so podelili osem občinskih priznanj in naslov častnega občana, nagradili pa tudi odlične učence in dijake.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / sobota, 13. februar 2010 / 07:00

Brez tort pač ne gre

V zadnjem času so obletnice delovanja praznovali v Portorožu in Ljubljani. Pri tem pač ne gre brez slavnostnega rezanja tort. Eno večjih trgovskih podjetij pa je predstavilo svojo novo linijo izdelkov...

Avtomobilizem / sobota, 13. februar 2010 / 07:00

Mladost nove generacije

Test: Ford Fiesta 1.6 TDCi Titanium Individual

Mularija / sobota, 13. februar 2010 / 07:00

Znanost je lahko zabavna

Hiša eksperimentov je minuli teden prvič gostovala na Gorenjskem. Kako privlačna in zabavna je lahko znanost, so prikazali na osnovnih šolah v Bohinjski Bistrici, Kranjski Gori in Žirovnici.

Prosti čas / sobota, 13. februar 2010 / 07:00

Kaj bi Avstrijci brez kave?

Če Angleži obožujejo čaj, potem so Avstrijci nori na kavo.

Prosti čas / sobota, 13. februar 2010 / 07:00

Dunajska čokoladna klasika po babičinem receptu

Za znano torto iz čokoladnega biskvita, marelične marmelade in čokoladnega preliva je verjetno vsaj toliko receptov kot razglabljanj in ugotavljanj, kakšen je pravzaprav originalni recept zanjo. Tudi...