Optimistična izstrelitev
Opel na prelomu leta začenja s prodajo nove generacije Astre.
Nova Astra bo Oplovo modelno paleto pomladila z dinamično zunanjo podobo, novimi motorji in podvozjem ter z nekaj tehničnimi domislicami, ki so jih prenesli iz večje Insignie. Sprva bo novinka naprodaj le v obliki petvratne kombilimuzine, v drugi polovici prihodnjega leta pride še kombijevska karoserijska različica, vse drugo pa je zaenkrat še pod tančico skrivnosti.
Izbor motorjev je pester, na voljo so namreč štirje bencinski in štirje dizelski pogonski stroji. V bencinskem delu je osnovni 1,4-litrski štitivaljnik (74 kW/100 KM), sledi močnejša različica (103 kW/140 KM) ter dva 1,6-litrska motorja (85 kW/115 KM in 132 kW/180 KM), od katerih je močnejši podrt s prisilnim polnjenjem. Osnovni turbodizelski ima 1,3-litrsko gibno prostornino (70 kW/95 KM), nato sledita dva 1,7-litrska (82 kW/110 KM in 92 kW/125 KM), na vrhu je 2,0-litrski (118 kW/160 KM). Ob pet- in šeststopenjskih ročnih, je pri močnejših motorjih na voljo tudi samodejni šeststopenjski menjalnik.
Astra ima serijsko opremo razdeljeno v štiri nivoje, že pri osnovnem so vanjo med drugim vključeni klimatska naprava, elektronski program stabilnost ter prednji in stranski zračni varnostni blazini ter varnostne zavese. Nadgradnja je mogoča s paketnim ali posamičnim dodajanjem, cene pa so oblikovane tako, da so nekje med obema glavnima tekmecema, Renaultom Meganom in Volkswagnom Golfom. Tako je najcenejša Astra z 1,4-litrskim bencinskim motorjem in opremo essentia naprodaj za 14.990 evrov, slabe tri tisočake več je treba odšteti za najcenejšo 1,3-litrsko dizelsko različico, nato pa se cene povzpnejo vse do 22.150 evrov. Oplovi strategi si kajpak želijo, da bi nova Astra, eden najpomembnejših modelov v tej nemški avtomobilski hiši, znova premešala karte v spodnjem srednjem razredu.