Lansko zimo bo težko ponoviti
Obisk turistov je bil kljub recesiji doslej večji od lanskega, pozimi je pričakovati več gostov iz Srbije.
Kranjska Gora – Turistični delavci v Kranjski Gori so pripravljeni na zimsko sezono, ki je tik pred vrati. V družbi Hit Alpinea tako beležijo že 70-odstotno predsezonsko zasedenost hotelskih kapacitet, z napovedjo so zadovoljni tudi zasebni ponudniki. Optimistični so tudi žičničarji, ki v teh dneh že intenzivno zasnežujejo kranjskogorska smučišča. »Z obiskom Kranjske Gore v poletnih mesecih smo zelo zadovoljni, saj je destinacijo julija in avgusta obiskalo več gostov kot lani. Število nemških turistov je sicer upadlo, enako kot lani je bilo Angležev, Italijanov pa bistveno več. Predvsem pa se je povečalo število domačih gostov,« iztekajoče se leto ocenjuje Mirjam Žerjav, direktorica Zavoda za turizem. »April, maj, oktober in november pa so meseci, ki jih je bilo že v preteklosti bistveno težje prodajati, in tudi to jesen opažajo manj povpraševanja po turističnih kapacitetah v občini, predvsem se pozna upad organizacije konferenc in seminarjev.«
Kljub temu Žerjavova ni pesimistična: »Hotelirjem je uspelo dobro prodati kapacitete tudi zaradi vrste dogodkov, ki jih skupaj pripravljamo v Kranjski Gori.« Letos pričakujejo več gostov tudi iz Srbije, kajti EU je pred kratkim odpravila vizume, ki so jih potrebovali tudi za vstop v Slovenijo.
Zadovoljni so tudi v podjetju Hit Alpinea, vodilnem turističnem podjetju v Zgornjesavski dolini, ki jim bo letošnje leto verjetno prineslo enake prihodke kot lani. »Glede na splošne slabe gospodarske razmere, finančno krizo in recesijo to zagotovo pomeni velik korak naprej,« rezultate komentira direktor Aleš Topolšek, ki je še posebej zadovoljen z zelo dobrim obiskom v poleti odprtem hotelu Špik v Martuljku.
Žerjavova upa, da bo tudi letošnja zimska sezona tako uspešna kot lanska, ko so od decembra do marca beležili 173 tisoč nočitev. »Res pa je, da je pomemben del lanskega uspeha treba pripisati s snegom bogati zimi, ki ponuja popolnoma drugačno podobo kraja in to, zimsko podobo, je mnogo lažje prodajati.«