Manj lahko pomeni tudi več

Test: Dacia Logan Van 1,5 dCi Ambiance

Dacia Logan Van je ta hip najcenejše lahko dostavno vozilo na evropskih trgih, kar je seveda povsem v skladu s filozofijo te romunske avtomobilske znamke, ki že nekaj let uspešno deluje pod taktirko francoskega Renaulta. Načrtovanje, razvoj in proizvodnja tega vozila so zaznamovani s krčenjem stroškov, poenotenjem delov in uporabi že amortizirane tehnologije. Tovorna različica je nastala iz potniškega Logana MCV, kar med drugim pomeni, da je velika večina karoserijskih in mehanskih delov v celoti enakih. Zato vozilo delno odstopa od načel in potreb sodobnega transporta v urbanih središčih. Na bokih ima namreč dodaten par krilnih vrat, kajti razvoj širših in drsnih bi bil za končno prodajno ceno prevelik udarec. Krilna vrata na bokih nekoliko ovirajo natovarjanje in iztovarjanje, tako da je glavni dostop do tovora skozi dvokrilna nesimetrična zadnja vrata, ki so nezastekljena. Tovorni prostor je v tem vozilu kljub dokaj dolžinsko skromni zunanjosti prostorsko soliden, saj je vanj mogoče spraviti do 2,5 kubičnega metra tovora. Še bolj pomembno je, da tovor lahko tehta do 800 kilogramov. Tovorni prostor je obložen s plastiko in potniške kabine ločene s pločevinasto steno. Potniška kabina je prostorsko dokaj omejena, čeprav so konstruktorji našli dobro rešitev s predelno steno, ki ni postavljena povsem navpično, ampak je proti vrhu nagnjena nazaj; s tem je omogočen boljši naklon voznikovega in sopotnikovega sedeža. Armaturna plošča je tako kot v vseh Daciinih avtomobilih preprosta, racionalna in brez odvečnega okrasja. Pod poglavje z dobrimi ocenami spada preverjeni Renaultov 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je dobro odziven, nezahteven, vendar tudi premalo energičen, ko je vozilo popolnoma natovorjeno, in preveč hrupen že pri potovalni avtocestni hitrosti. Motor je povezan s petstopenjskim ročnim menjalnikom, pri katerem bi si voznik želel več natančnosti, poraba goriva je v okviru pričakovanih vrednosti, zavore so v solidnem povprečju, prazno vozilo se dokaj zmedeno odziva na cestne grbine. Za vsakdanji transport v urbanih središčih je Logan Van povsem ustrezno vozilo, kajti moda, elektronika in še kaj drugega so v tem avtomobilskem razredu za večino uporabnikov drugotnega pomena.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1461 ccm

Največja moč pri v/min: 50 kW/70 KM

Najvišja hitrost: 150 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,2/ 4,8/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 9.960 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Pisma bralcev / sobota, 12. avgust 2017 / 15:12

Kraljevo igrišče

Verjamem, da je blejsko igrišče za golf lepo urejeno in Kraljeva klubska hiša butik hotel, kot piše novinarka v članku, v katerem opisuje obnovljeno igrišče za golf. Ne sicer da ti zastane dih, kot...

Objavljeno na isti dan


Nasveti / torek, 23. avgust 2011 / 07:00

Kratka zgodovina rodbine Puhar (1)

Prvi, ki je raziskoval rodovnik kamnosekov mlinskih kamnov Puharjev, je bil profesor Mirko Kambič iz Ljubljane. Je navdušen fotograf in prav zato ga je predvsem zanimal svetovno znani izumitelj f...

Gospodarstvo / torek, 23. avgust 2011 / 07:00

Na Ljubljanski borzi tudi delnice Uniorja

Ljubljana - V četrtek so v standardno kotacijo Ljubljanske borze uvrstili delnice družbe Uniorja Kovaške industrije, včeraj so z njimi na borzi že prvič trgovali. Skupino Unior s...

Mularija / torek, 23. avgust 2011 / 07:00

Otroška peresa

Zamišljeno gledam v dneve pretekle Srečni dnevi so minili, se v moro nočno spremenili. A spomini, besede in pogledi se še niso izgubi...

Kultura / torek, 23. avgust 2011 / 07:00

Umrl Izidor Jalovec

V nedeljo, 14. avgusta, je preminil Izidor Jalovec (1953 - 2011), ki je v svojem več kot tridesetletnem likovnem delovanju posegal po različnih, tako slikarskih, grafičnih kot risarskih te...

Gospodarstvo / torek, 23. avgust 2011 / 07:00

Preoblikovali šest skladov

Finančna skupina Alta je združila šest vzajemnih skladov s podobno naložbeno politiko.