Izjava Cankarjevega doma o Muzikalu Broadway
Strinjamo se s številnimi obiskovalci petih uprizoritev Muzikala Broadway, da za visoke cene vstopnic niti približno ne dobijo tistega, kar pričakujejo od bombastično napovedanega odrskega dogodka.V tridesetletni zgodovini delovanja Cankarjevega doma se ni zgodilo to, kar si je s promocijo tega projekta privoščil organizator predstav Zavod Nostalgija, d. o. o. Namesto da bi vodil promocijo pošteno in ljudi obveščal, da bo nastopila (amaterska) plesna šola oz. skupina koreografinje Mojce Horvat, je s celotno promocijsko akcijo spretno zavedel potencialne obiskovalce, češ da naj bi šlo za gostovanje plesne skupine z Broadwayja. Na plakatih in v drugih reklamnih sporočilih je namreč navajal »Muzikal Broadway«, načrtno pa je izpuščal dejstvo, da gre za (amatersko) plesno skupino Mojce Horvat in njeno koreografijo.
Ker muzikala z naslovom »Muzikal Broadway« sploh ni, je razumljivo, da so zainteresirani obiskovalci predstave upravičeno mislili, da gre za plesno skupino »Muzikal Broadway« iz ZDA. Nenavadno visoka cena vstopnic je dodatno pripomogla k takemu prepričanju obiskovalcev.
Vodstvo Cankarjevega doma je hitro ugotovilo, da organizator projekta zavaja obiskovalce. Sam sem (takoj ko sem ugotovil, da je promocija projekta sporna) poklical koreografinjo Mojco Horvat in ji povedal, da si Cankarjev dom ne more privoščiti tako nekorektnega zavajanja obiskovalcev. Vprašal sem jo tudi, kako je mogoče, da pristaja na zanjo tako ponižujočo promocijsko akcijo, ki jo je organiziral Zavod Nostalgija, saj je ta javnosti zamolčala bistveno – da gre za njeno amatersko skupino in za njeno koreografijo. Sledil je osupljiv odgovor, češ da je na plakatu vendarle obraz ene od njenih (op. M. R. štiridesetih) plesalk in da promocije ne bodo spreminjali. Boštjan Troha, direktor Nostalgije, d. o. o., in vodja promocije projekta Muzikal Broadway, je nasvete sodelavk iz kongresno-komercialnega sektorja, ki so mu za izvedbo projekta oddale Gallusovo dvorano, zavrnil z utemeljitvijo, da je on najel in plačal Gallusovo dvorano in da je njegova stvar, kakšna bo promocija projekta. Za nameček je od CD pisno zahteval, da tudi s spletne strani CD izbrišemo edino sled o avtorstvu predstave, na kar pa CD ni pristal.
V danem položaju smo se v Cankarjevem domu odločili, da bomo v dnevnih objavah sami in za svoj denar napovedovali pravo avtorstvo predstave. Čas je pred tem na žalost naredil svoje: obiskovalci, željni vrhunskega muzikala z Broadwayja, so že pred tem pokupili večino izjemno dragih vstopnic, večino prek Eventima, ne pri blagajni CD.
Kako nedovzeten je bil Boštjan Troha do opozoril Cankarjevega doma, da se potencialnih obiskovalcev ne sme zavajati tako ceneno, lepo slika tudi naslednji podatek: ko se je odločil, da bo imel po treh razprodanih večernih predstavah še dve popoldanski, je Ljubljano in okolico kljub našim opozorilom na novo prelepil z enakimi plakati, torej spet brez imena avtorice celotnega projekta, Mojce Horvat in njene amaterske skupine.
Vsi odgovorni v CD smo osupli nad ravnanjem Mojce Horvat in Boštjana Trohe. Razumemo jezo in ogorčenje zavedenih obiskovalcev, ki jih odrski nastop za tako drage vstopnice ni prepričal. CD bo v prihodnje pri vseh primerih, ko ne bo šlo za redni (od Ministrstva za kulturo sofinancirani) program Cankarjevega doma, ampak za programe drugih organizatorjev (ki sodijo v dejavnosti CD na trgu in jih ne sofinancira Ministrstvo za kulturo), poskrbel, da s promocijo projektov nihče ne bo zavajal obiskovalcev CD.
Cankarjev dom je zaradi dvoma o kakovosti projekta odklonil gostovanje novega muzikala Kekec Mojce Horvat v promocijski režiji Boštjana Trohe v Gallusovi dvorani. S to potezo smo dosegli vsaj to, da se je na plakatih za muzikal Kekec, ki bo sedaj v Hali Tivoli, v zgornjem desnem kotu vsaj sramežljivo, v zelo drobnem tisku, pojavilo ime koreografinje Mojce Horvat.
Cenjene obiskovalce vljudno prosimo, da morebitne zahteve po vrnitvi denarja od vstopnic za Muzikal Broadway naslavljajo na organizatorja prireditve, Zavod Nostalgija, d. o. o., Mesarska ulica 22, Ljubljana.
Mitja Rotovnik,
generalni direktor CD



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke
