Prestižna plat športnosti
Porschejeva limuzina Panamera je zapeljala tudi na slovenske ceste.
Po dolgem pričakovanju (in tudi nekaj glasnih kritikah) so iz nemške kovačnice športnih avtomobilov Porsche pripeljali tudi svojo prvo limuzino. Panamera morda ne prihaja v gospodarsko najugodnejših časih, a ji kljub temu napovedujejo tržni uspeh in prispevek k Porschejevemu finančnemu zdravju. Skoraj pet metrov dolg avtomobil ima seveda vse lastnosti športne limuzine in kar je najbolj pomembno, krojači zunanjosti so ohranili vse prvine Porschejevega oblikovanja, ki je svojevrstno že več desetletij. Panamera ima pravzaprav kombilimuzinski zadek, kjer se pod širokimi prtljažnimi vrati skriva dovolj uporabnih 432 litrov prostora za kovčke ali torbe. Porschejevski občutek je seveda zagotovljen tudi vozniku, saj ga čaka armaturna plošča, ki je na las podobna tistim v drugih hišnih modelih, seveda pa ne manjkata tudi sprednja školjkasta sedeža. Ob tem je udobje namenjeno še dvema potnikoma zadaj, če sta seveda tam pripravljena prenašati športno vožnjo. Pri osnovni različici zanjo skrbi 4,8-litrski bencinski osemvaljnik z 294 kilovati (400 KM), ki poganja zadnji kolesni par, enak pogonski stroj pa je vgrajen tudi v štirikolesno gnano Panamero 4S. Za prave sladokusce poskrbi 4,8-litrski osemvaljnik, ki mu pomagata dva turbinska polnilnika, rezultat njunega dela pa je 368 kilovatov moči (500 KM), s katerimi Panamera doseže najvišjo hitrost 303 kilometre na uro. Motorna ponudba bo šla prihodnje leto še navzdol do 3,2-litrskega šestvaljnika, govori se tudi o hibridni izvedbi čez dve leti, molči pa o morebitni vsaditvi turbodizelskega motorja. Panamera je že dobila nekaj slovenskih lastnikov, za osnovno izvedbo je treba zbrati 109.432, za najdražjo pa 155.182 evrov; tako bo, dokler ne bo država spremenila lestvice za obračun davka na motorna vozila, kajti takrat bodo Panamerine cene zagotovo na udaru.