Zvrhan koš novosti
Osvežena Mazda CX-7 tudi z novim turbodizelskim motorjem.
Čeprav je Mazdin športni terenec CX-7 na cestah debitiral šele leta 2007, so mu za letošnjo jesen vdihnili nekaj svežine v obliki kozmetičnih popravkov zunanjosti, notranjosti in tehnike. Pri slednji še posebej izstopa nov 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki bo bržkone najbolj iskan pogonski stroj med evropskimi kupci. Spisek sicer bolj ali manj drobnih sprememb je precej dolg. Nova večja petkotna maska hladilnika izraža še več dinamičnosti in športnosti, kromiran prag pod vrati poudarja športno podobo, h kateri pripomoreta še poudarjen zadnji odbijač z difuzorjem in večji zračni stabilizator nad vrati prtljažnika. V notranjosti so novi materiali oblazinjenja in armaturne plošče, ki so še bolj kakovostni in odporni na umazanijo. Za voznika je pripravljen nov volanski obroč, ki se navezuje na spremenjeno obliko merilnikov z modro krožno osvetlitvijo, belimi kazalci in tridimenzionalno obliko številk.
Evropskim kupcem Mazda pod motornim pokrovom odslej tudi 2,2-litrski turbodizelski motor z vbrizgavanjem plinskega olja s tehniko skupnega voda, ki razvije največjo moč 127 kW (173 KM) pri 3.500 vrtljajih v minuti ter prepričljivih 400 Nm navora pri nizkih 2.000 vrtljajih v minuti. Mazda CX-7 z njim z mesta do hitrosti 100 kilometrov na uro potrebuje vsega 11,3 sekunde ter omogoča najvišjo hitrost 200 kilometrov na uro. Alternativna možnost še vedno ostaja 2,3-litrski turbinsko podrti bencinski stroj, ki spravi iz sebe nič manj kot 191 kilovatov (260 KM), oba motorja pa sta povezana s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Pri Mazdinem uvozniku MMS so ceno za najcenejšo izvedbo s turbodizelskim motorjem določili pri 31.390 evrih, najmanj 36.690 evrov pa je treba imeti za najcenejšo bencinsko različico.