Potrdili traso severne obvoznice
Študije so pokazale, da je severno obvozno cesto najustrezneje speljati mimo Kamnitnika.
Škofja Loka – Občinski svetniki so na zadnji seji kljub pobudam nekaterih svetnikov, da se pred odločanjem na zboru krajanov o tem posvetujejo z neposredno prizadetimi občani, potrdili potek trase severne obvoznice. Predvidena cesta, so ob tem poudarili v občinski upravi, predstavlja rešitev prometnih zagat v smeri Selške doline in hkrati smiselno navezavo na poljansko obvoznico.
Nova obvozna cesta, je poudarila vodja oddelka za okolje in prostor Mateja Hafner Dolenc, bo mestno središče razbremenila tranzitnega, deloma pa tudi lokalnega prometa. »Skozi mestno središče se vsak dan pelje prek dvajset tisoč vozil, kar je že skoraj pogoj za štiripasovnico,« je opozorila. Potek severne obvoznice je po njenih besedah umeščen v veljaven prostorski plan občine, ki ga je že v prejšnjem mandatu sprejel občinski svet. Ob tem so upoštevali vse z zakonom predpisane postopke, vključno z javno razgrnitvijo in seznanjanjem javnosti. »Opravili smo že tudi pogovore z lastniki zemljišč najbliže ob trasi in nihče med njimi ne nasprotuje gradnji.« Dodala je še, da bodo zaradi gradnje morali porušiti zgolj eno hišo, vse kmetije pa bodo lahko ohranile svojo dejavnost. Občani bodo znova dobili možnost podati svoje pripombe, je ob tem poudaril župan Igor Draksler, pri postopkih, ki bodo še sledili umeščanju trase severne obvoznice v prostor. Za potek trase so sicer v podjetju PNG Projekt nizke gradnje pripravili pet variant, za najustreznejšo pa se je izkazala trasa, ki poteka najbližje Kamnitniku. S to obvoznico, je še dodal Draksler, bodo razbremenili predvsem Kidričevo cesto, ki je s 24 tisoč vozili na dan po njegovih besedah največji prometni gordijski vozel v Škofji Loki.