Mladim ponudili brezplačne bančne storitve
Gorenjska banka je pred kratkim izvedla raziskavo, s katero je ugotavljala odnos mladih do bančnih storitev in možnosti za vzpostavitev dolgoročnega odnosa z njimi.
Kranj - Raziskava je pokazala, da mladi pričakujejo od banke dobro ceno in kakovost, več fleksibilnosti, predvsem pa manj omejitev. »Banka razpolaga z mojim denarjem. Zakaj bi ji za to morali še plačevati?« je bilo v tej raziskavi dokaj značilno stališče, ki so ga mladi izrazili v odnosu do banke. V Gorenjski banki so na osnovi raziskave v začetku oktobra ponudili mladim paket storitev, ki mladim do 27. leta starosti omogoča brezplačno dostopanje in uporabo bančnih storitev, potrebnih za razpolaganje z lastnim denarjem, za praktično vodenje osebnih financ in za hitrejše finančno osamosvajanje. Paket, do katerega je možen dostop tudi prek spletne strani www.gbkr.si/mladi, vključuje poleg osebnega računa in bančne kartice še brezplačen dostop in uporabo e-banke, plačilno kartico, ki jo potrebujejo zlasti za spletne nakupe, primerno visok dnevni limit ter bonus v obliki kino kartice Joker z naloženimi tridesetimi evri za ogled filmskih predstav v Koloseju. Vse bančne storitve, ki jih mladi potrebujejo, so brezplačne, pri plačevanju so omejeni izključno s stanjem na računu.