Tretjič za boljše okolje
Toyota postavlja na ceste novo generacijo hibridnega Priusa.
Japonska Toyota se uvršča med avtomobilske znamke, ki orjejo ledino hibridni tehnologiji in imajo s takšnimi avtomobili že več kot desetletje kilometrine. Tretja generacija hibridnega Priusa je napredovala v vseh pogledih, od zasnove hibridnega sistema do zunanjosti in drobnih podrobnosti, s poudarjeno okoljsko prijaznostjo. Odslej ima Toyotin hibrid, ki so ga prodali že v 1,4 milijona primerkih, pod motornim pokrovom na novo zasnovane karoserije vgrajen 1,8-litrski bencinski štirivaljnik (72 kW/98 KM), ki mu sinergijsko pomaga še električni motor (28 kW/38 KM). Voznik lahko izbira med tremi programi vožnje, energijsko je najmanj potratna zgolj vožnja na elektriko (do 70 kilometrov na uro), naslednji v kombinaciji delovanja obeh motorjev omejuje preveč silovite pritiske na plin in najmanj prijazni dovoljuje polno motorno obremenitev. Tovarniško obljubljen rezultat je 98 gramov CO2 na 100 kilometrov, oziroma 14 odstotkov manj, kot je spustil v zrak CO2 prejšnji Prius. Za nameček so novi generaciji dodali še nekaj sladkorčkov, na primer sistem prezračevanja z energijo sončnih celic na strehi, zaslon s podatki, projiciranimi na vetrobransko steklo, in tako naprej. Na slovenski trg Prius prihaja s tremi različnimi nivoji in cenami od 24.990 do 30.800 evrov, menda se bo zanj odločilo 40 kupcev.