Viktor Pungartnik je prepričan, da mu je Telekom Slovenije neupravičeno izstavil račun za neopravljene storitve. Ti napake deloma priznavajo, hkrati pa so za neplačani del računa zahtevali obresti. (Foto: Tina Dokl)

Brez telefona, nato še opomin

Za skoraj mesec in pol nedelujoči telefonski priključek je naš bralec prejel račun, nato še opomin. V Telekomu Slovenije pojasnjujejo, da je bil bralec le nekaj dni brez povezave, priznali so mu dobropis.

Adergas, Ljubljana – Bralec Viktor Pungartnik iz Adergasa nam je poslal pismo, v katerem piše, da je bil od 17. junija do 1. avgusta letos zaradi okvare omrežja brez telefona: »Kljub temu sem račun za junij poravnal v celoti, na julijskega pa sem se pritožil. Komisija je odobrila sedem evrov popusta, čeprav telefona nisem mogel uporabljati ves mesec, za povrh pa sem kasneje dobil še opomin za osem evrov. Telekom mi je izstavil račun za storitev, ki je ni bilo.« Dodaja, da je žalostno že to, da v podjetju nimajo strokovnjaka, ki bi bil sposoben napako odpraviti v krajšem času, še manj je pošteno, da si ustvarja prihodke na tak način.

Pungartnik nam je kasneje še povedal, da je bila večina naročnikov v Adergasu v mesecu in pol vsaj nekaj dni brez telefonske povezave: »Vem, da so se na račun pritožili tudi sosedi, vendar se ni dalo pogovoriti. V Telekomu so povedali, da je bilo po pravilniku vse v najlepšem redu.« S telefonskim priključkom našega bralca je nekaj moralo biti narobe, saj je bil običajni račun za približno 25 evrov julija razpolovljen. Od 1. avgusta omrežje deluje nemoteno, vse do danes pa vaščanom Telekom Slovenije ni sporočil, zakaj je prišlo do okvare in izpada, niti se ni opravičil.

Zato pa so nam v Telekomu potrdili, da so z območja vasi Adergas v občini Cerklje na Gorenjskem konec junija in v začetku julija letos dobili tri prijave napak. »Zadnja je bila odpravljena 8. julija, zato vaše informacije (navedbe bralca, op. a.) ne morejo biti točne,« pojasnjuje Boris Ziherl iz Telekomove službe za odnose z javnostjo. O dobropisu in kasnejšem opominu Ziherl pravi: »Naročnik je račun za julij delno plačal, od skupne vsote je namreč odštel celotno naročnino. Ker je račun reklamiral (reklamacijo smo upoštevali), smo mu poslali dobropis v vrednosti 7,76 evra, medtem ko je za preostali znesek v vrednosti 8,30 evra dobil opomin, ki ga je tudi plačal.«

Telekom Slovenije smo še vprašali, kako običajno ravnajo v primerih dolgotrajnih izpadov omrežja. »Če je delovanje storitev onemogočeno neprekinjeno več kot 48 ur, pri čemer je krivda na naši strani, naročnikom na osnovi prijave napake naročnino zmanjšamo sorazmerno za čas trajanja napake oziroma dokler napake ne odpravimo,« pojasnjuje Ziherl, o obveščanju naročnikov (za izpade telefonske povezave na območju Adergasa ni vedel niti domači župan Franc Čebulj) pa še: »V primeru večjih in dolgotrajnejših napak, ki prizadenejo večje število naročnikov, javnost obveščamo na naši spletni strani in na SiOLovem portalu ter na I. in/ali II. programu Radia Slovenije.«

V takšnih in podobnih primerih se lahko naročniki pisno pritožijo na oddelek za reklamacije (Telekom Slovenije, d. d., Oddelek za reklamacije, Kolodvorska 9, 6000 Koper) v roku 15 dni od prejema spornega računa. Če je reklamacija upravičena, jo priznajo in izstavijo dobropis. Naročnika o odločitvi pisno seznanijo po pošti v zakonskem roku 15 dni od prejema reklamacije. Nova pritožba Viktorju Pungartniku v tem primeru ne bo več pomagala, zato pa njegova zgodba daje naročnikom Telekoma Slovenije dober nauk – vsak izpad omrežja naj takoj sporočijo operaterju! Le tako bodo upravičeni do reklamacije in nižjih stroškov, problem je le, da je tovrstne napake najlažje sporočati po – telefonu. Ta pa takrat ne dela!

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Radovljica / petek, 23. maj 2008 / 07:00

Izlet leških upokojencev v Trst

Lesce - Društvo upokojencev Lesce je organiziralo že drugi letošnji izlet. V četrtek, 8. maja, so se odpravili v Trst. Vodja izleta je bil tudi tokrat Anton Pfajfar, ki zn...

Objavljeno na isti dan


Bled / sobota, 12. april 2014 / 11:04

Koktejli za vse okuse

Bled – V Kongresni dvorani šolskega hotela Astoria je potekalo že 9. barmansko tekmovanje G&T Cup, ki ga organizirajo študentje 2. letnika Višje strokovne šole za gostinstvo in turizem Bled s p...

Šenčur / sobota, 12. april 2014 / 11:03

Prelatu Antonu Slabetu naziv častnega občana

Šenčur – Ob letošnjem občinskem prazniku v Šenčurju (23. aprila) bodo podelili devet občinskih priznanj, je v sredo odločil občinski svet. Arhidiakonu prelatu Antonu Slabetu, ki je 28 let župnikova...

Nasveti / sobota, 12. april 2014 / 11:00

Če 'maš čemaž

Pomladni kralj sliši na njegovo veličanstvo čemaž. Sonči se tudi v slavi drugih imen: divji česen, medvedji česen, kačji lek, štrkavec. Njegovi dvorni sorodniki so drobnjak, čebula, česen, por. Dol...

Naklo / sobota, 12. april 2014 / 10:59

Prostovoljec z novim izzivom

Jože Mohorič iz Naklega je postal predsednik Krajevne organizacije Rdečega križa (KO RK) Naklo.

Humor / sobota, 12. april 2014 / 10:36

Na urgenci leta 2034

Preden novi minister za zdravje počisti s preteklostjo v slovenskem zdravstvu, smo pogledali, kakšno bo slovensko zdravstvo v prihodnosti.