Viktor Pungartnik je prepričan, da mu je Telekom Slovenije neupravičeno izstavil račun za neopravljene storitve. Ti napake deloma priznavajo, hkrati pa so za neplačani del računa zahtevali obresti. (Foto: Tina Dokl)

Brez telefona, nato še opomin

Za skoraj mesec in pol nedelujoči telefonski priključek je naš bralec prejel račun, nato še opomin. V Telekomu Slovenije pojasnjujejo, da je bil bralec le nekaj dni brez povezave, priznali so mu dobropis.

Adergas, Ljubljana – Bralec Viktor Pungartnik iz Adergasa nam je poslal pismo, v katerem piše, da je bil od 17. junija do 1. avgusta letos zaradi okvare omrežja brez telefona: »Kljub temu sem račun za junij poravnal v celoti, na julijskega pa sem se pritožil. Komisija je odobrila sedem evrov popusta, čeprav telefona nisem mogel uporabljati ves mesec, za povrh pa sem kasneje dobil še opomin za osem evrov. Telekom mi je izstavil račun za storitev, ki je ni bilo.« Dodaja, da je žalostno že to, da v podjetju nimajo strokovnjaka, ki bi bil sposoben napako odpraviti v krajšem času, še manj je pošteno, da si ustvarja prihodke na tak način.

Pungartnik nam je kasneje še povedal, da je bila večina naročnikov v Adergasu v mesecu in pol vsaj nekaj dni brez telefonske povezave: »Vem, da so se na račun pritožili tudi sosedi, vendar se ni dalo pogovoriti. V Telekomu so povedali, da je bilo po pravilniku vse v najlepšem redu.« S telefonskim priključkom našega bralca je nekaj moralo biti narobe, saj je bil običajni račun za približno 25 evrov julija razpolovljen. Od 1. avgusta omrežje deluje nemoteno, vse do danes pa vaščanom Telekom Slovenije ni sporočil, zakaj je prišlo do okvare in izpada, niti se ni opravičil.

Zato pa so nam v Telekomu potrdili, da so z območja vasi Adergas v občini Cerklje na Gorenjskem konec junija in v začetku julija letos dobili tri prijave napak. »Zadnja je bila odpravljena 8. julija, zato vaše informacije (navedbe bralca, op. a.) ne morejo biti točne,« pojasnjuje Boris Ziherl iz Telekomove službe za odnose z javnostjo. O dobropisu in kasnejšem opominu Ziherl pravi: »Naročnik je račun za julij delno plačal, od skupne vsote je namreč odštel celotno naročnino. Ker je račun reklamiral (reklamacijo smo upoštevali), smo mu poslali dobropis v vrednosti 7,76 evra, medtem ko je za preostali znesek v vrednosti 8,30 evra dobil opomin, ki ga je tudi plačal.«

Telekom Slovenije smo še vprašali, kako običajno ravnajo v primerih dolgotrajnih izpadov omrežja. »Če je delovanje storitev onemogočeno neprekinjeno več kot 48 ur, pri čemer je krivda na naši strani, naročnikom na osnovi prijave napake naročnino zmanjšamo sorazmerno za čas trajanja napake oziroma dokler napake ne odpravimo,« pojasnjuje Ziherl, o obveščanju naročnikov (za izpade telefonske povezave na območju Adergasa ni vedel niti domači župan Franc Čebulj) pa še: »V primeru večjih in dolgotrajnejših napak, ki prizadenejo večje število naročnikov, javnost obveščamo na naši spletni strani in na SiOLovem portalu ter na I. in/ali II. programu Radia Slovenije.«

V takšnih in podobnih primerih se lahko naročniki pisno pritožijo na oddelek za reklamacije (Telekom Slovenije, d. d., Oddelek za reklamacije, Kolodvorska 9, 6000 Koper) v roku 15 dni od prejema spornega računa. Če je reklamacija upravičena, jo priznajo in izstavijo dobropis. Naročnika o odločitvi pisno seznanijo po pošti v zakonskem roku 15 dni od prejema reklamacije. Nova pritožba Viktorju Pungartniku v tem primeru ne bo več pomagala, zato pa njegova zgodba daje naročnikom Telekoma Slovenije dober nauk – vsak izpad omrežja naj takoj sporočijo operaterju! Le tako bodo upravičeni do reklamacije in nižjih stroškov, problem je le, da je tovrstne napake najlažje sporočati po – telefonu. Ta pa takrat ne dela!

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Mularija / sreda, 30. junij 2010 / 07:00

Indijanci in nova igrala

Vzgojiteljice in otroci v vrtcu v Dupljah so pred koncem šolskega leta zaključili letošnji projekt z naslovom Indijanci, resnični otroci narave.

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / četrtek, 16. julij 2009 / 07:00

Lepo vreme, razgled in kopanje

Gorenjski glas in Mercator sta v sredo popeljala srečne izžrebance najprej na Vogel, kjer so se sprehodili do Mercatorjeve koče, vse o različnih hribih, ki jih vidimo z Vogla, pa jim je razložil...

Zanimivosti / četrtek, 16. julij 2009 / 07:00

Po Jančmanu poimenovali pot

V soboto je bilo na Zelenici srečanje v spomin na Janeza Jermana, preminulega očeta smukača Andreja Jermana.

Zanimivosti / četrtek, 16. julij 2009 / 07:00

Spoznala sta se v službi

Stanislav in Anamarija Stele sta v soboto na Loškem gradu obnovila šest desetletij staro ljubezen.

Zanimivosti / četrtek, 16. julij 2009 / 07:00

Iz Švice prišlo 150 skavtov

Reteče – Na travniku pod Retečami so tabor postavili skavti iz bližine Berna v Švici. 5. julija so prišli s tremi avtobusi, skupaj jih je 150, od tega sto otrok, starih od deset...

Nasveti / četrtek, 16. julij 2009 / 07:00

Spletna prijava na let z letalom

Veliko potujem z letalom. Na poti mi največ časa vzame urejanje formalnosti na letališču.