Dobili bodo tudi inšpektorja
Občini Bled in Bohinj sta v torek podpisali sporazum o ustanovitvi skupnega medobčinskega inšpektorata in redarstva.
Bled – Občinska sveta občin Bled in Bohinj sta pred časom sprejela odloka o ustanovitvi skupnega medobčinskega inšpektorata in redarstva. Župana obeh občin sta minuli petek na podlagi tega podpisala sporazum, v katerem bodo podrobneje opredelili pokrivanje stroškov skupnega inšpekcijskega organa in njegovo organiziranost. Skupni inšpektorat bo pomenil tudi prihranek za občinska proračuna, saj bo polovico stroškov za njegovo delovanje pokrila država.
S skupnim medobčinskim inšpektoratom naj bi zagotovili učinkovitejše, racionalnejše in gospodarnejše izvrševanje upravnih in prekrškovnih nalog na področju delovanja občinskega inšpekcijskega nadzora in občinskega redarstva na območju ustanoviteljic. V okviru skupnega inšpektorata bodo združili redarski službi obeh občin in tako racionalizirali njuno delo, je pojasnila direktorica bohinjske občinske uprave Bernarda Resman. V Bohinju imajo ta čas zaposlena dva redarja, ki se jima med glavno turistično sezono pridruži še eden. Tri redarje imajo zaposlene tudi na Bledu, od tega enega začasno. Največja prednost pa je po mnenju Bernarde Resman pridobitev inšpektorja, ki bo poskrbel za večji nadzor tudi pri pobiranju turistične takse, plačilu katere se zdaj mnogi izogibajo.
S podobnimi težavami se kot turistična občina srečujejo tudi na Bledu, je pojasnil direktor občinske uprave Boris Malej. Skupni inšpektorat naj bi po pričakovanjih začel delovati že v začetku septembra, kmalu pa naj bi izšel tudi razpis za vodjo inšpektorata. »Računamo, da bi tako oktobra oziroma najkasneje novembra lahko zaposlili inšpektorja, ki bo tudi vodja skupnega organa,« je napovedal Malej. Sedež skupnega medobčinskega inšpektorata bo na Bledu, za njegovo delovanje pa bosta morali občini zagotoviti okrog 170 tisoč evrov na leto, pri čemer jim bo država povrnila približno polovico stroškov.