Branost Gorenjskega glasa stabilna
Minuli teden je Slovenska oglaševalska zbornica predstavila aktualne podatke Nacionalne raziskave branosti (NRB) za leto 2009.
Ljubljana - NRB poteka osmo leto in že analiza podatkov za leto 2008 je pokazala občutnejši padec branosti tiskanih edicij, kar je v precejšnji meri verjetno povezano tudi z vzpostavitvijo dobrih spletnih strani tiskanih medijev. V letu 2009 se trend padanja branosti sicer ni ustavil, a branost kljub »recesijskim« časom ni padla toliko, kot so nekateri napovedovali. Izpostaviti je treba izrazito zgostitev prvih petih edicij, ki dosegajo najvišjo branost z dosegom 20 odstotkov ali več. To so: Pilot in Vikend (tokrat povsem izenačena), Žurnal, Slovenske novice in Nedeljski dnevnik. Branost Gorenjskega glasa se meri v kategoriji večdnevnikov, kjer z dosegom skoraj treh odstotkov še vedno zasedamo solidno drugo mesto za Salomonovim oglasnikom. Za primerjavo naj navedemo še doseg Dela, ki je osem odstotkov, Dnevnika 7,3 odstotka in Primorskih novic, ki je 3,8 odstotka. Zanimiv je tudi podatek, da se je pri merjenju gledanosti TV programov Kanal A prebil na drugo mesto za POP TV in pred obe nacionalni TV postaji, SLO 1 in SLO 2.