Zapeljivec modnega ozvezdja
Po limuzini zdaj še kupejevski Mercedes-Benz razreda E
Le nekaj mesecev po predstavitvi nove generacije limuzine razreda E pri Mercedes-Benzu na ceste postavljajo tudi kupejevsko izvedbo. Ta nadomešča nekdanji model CLK, združuje pa elegantno zunanjo podobo, začinjeno s športno tehniko. E Coupe je nekoliko nižji in krajši od limuzine, kar mu daje bolj gibko zunanjo podobo, predvsem pa se zdi, da je karoserija bližje tlom, kar je ne nazadnje prispevalo k nizkemu količniku zračnega upora, ki znaša le 0,24. Sprednji in zadnji del sta sicer v dobršni meri posneta po limuzini, medtem ko je streha kupejevsko ovalna, bočne linije pa poudarjajo karoserijsko mišičnost.
Tudi notranjost se zgleduje po tistem, kar ima limuzina; E Coupe je prostoren avtomobil, ki ponuja dovolj udobja za štiri potnike, je pa res, da morata tista, ki bosta sedela zadaj, bolje obvladati gimnastiko, kot če bi vstopala v limuzino. V zadku je za kupejevsko pojmovanje prostoren 450-litrski prtljažnik.
Samoumevno je, da v notranjosti prevladujejo kakovostni materiali in da ima voznik pred seboj volan, na katerem so številni gumbi za nastavitve posameznih sistemov, radijskega, navigacijskega, telefonskega in tako naprej. Najbolj adrenalinski pogonski stroj je 5,5-litrski bencinski osemvaljnik, ki iztisne iz sebe 285 kilovatov (385 KM), nekoliko manj 3,5-litrski šestvaljnik z 215 kilovati (292 KM), za tiste, ki imajo pod palcem nekoliko manj, bo dober tudi novi 1,8-litrski CGI s 150 kilovati (204 KM). Tem motorjem se pridružujeta še dva turbodizelska, 2,1-litrski s 150 kilovati (204 KM) in 3,0-litrski, ki razvije 170 kilovatov (231 KM).
Za novega Mercedes-Benzovega zapeljivca je seveda treba imeti veliko denarja, najmanj 47.760 evrov, kolikor stane najcenejši.