Dobri zgledi vlečejo
Pri Audiju so oznako Allroad Quattro nadeli tudi modelu A4.
Audi ima s štirikolesnim pogonom za seboj že tri desetletja izkušenj, oznaka Allroad pa se je prvič pojavila pri prejšnji generaciji modela A6. Po vzoru večjega je zdaj takšno oznako in temu ustrezne prilagoditve in opremo dobil še manjši A4. Vsakokrat gre za terensko naravnano izpeljanko kombijevske karoserijske izvedbe, ki se ponaša z večjo oddaljenostjo karoserije od tal, dodatnimi plastičnimi oblogami pragov in blatnikov ter zaščitnimi ploščami pod sprednjim in zadnjim delom.
Motorna paleta za A4 Allroad še ni popolna, trenutno je na voljo 2,0-litrski bencinski štirivaljnik s turbinskim polnilnikom in s 155 kilovati (211 KM), pridružujeta pa se mu 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik s 125 kilovati (170 KM) in 3,0-litrski šestvaljnik, ki razvije 176 kilovatov (240 KM). Razumljivo je, da je pogonska sila vedno speljana k vsem štirim kolesom v razmerju 40 odstotkov na sprednjo in 60 na zadnjo os, glede na razmere pa se lahko še nekoliko spremeni, tako da je oprijem kar najbolj optimalen. Poleg tega voznik lahko izbira med izrazito udobnim, uravnoteženim ali športnim načinom vožnje, medtem ko elektronska podpora omogoča tudi prilagajanje delovanja sistema stabilnosti. A4 Allroad ima terenskemu karakterju prilagojeno podvozje in velikost koles, tudi elektronika, ki nadzira obnašanje podvozja, se zna prilagajati trenutnim razmeram.
Najcenejši A4 Allroad Quattro bo za slovenske kupce na voljo s prihajajočim 2,0-litrskim štirivaljnim turbodizlom s 105 kilovati (143 KM), zanj bo treba odšteti 39.505 evrov.