Sporočilo obrazne mimike

Test: Chevrolet Aveo 1.4 LT

Pri Chevroletu oziroma pri njegovem matičnem koncernu so že nekajkrat poskrbeli za zmedo s poimenovanjem modelov. Morda se še kdo spomni, da je bila znamka Chevrolet nekoč Daewoo, da se je model Aveo nekoč imenoval Kalos in tako naprej. A ker o zgodovini ne kaže pretirano razglabljati, je boljši pogled v prihodnost, v katero se Aveo pelje z novim obrazom in še nekaj izboljšavami, ki niso le rezultat lepotne kirurgije. Z novo dvodelno masko hladilnika in Chevroletovo pentljo vmes Aveo nakazuje smernice bodočega hišnega oblikovanja, predvsem pa je videti bolj mladostno privlačen od svojega predhodnika.

Tudi v notranjosti je kar precej svežine, saj je armaturna plošča modernejša in merilniki prijaznejši do voznikovih oči. Za popestritev črne monotonosti poskrbijo vložki z vzorcem aluminija, ki so seveda plastični ponaredki, za boljše razpoloženje med vožnjo povprečen radijski sprejemnik in za udobje solidno odmerjena sprednja sedeža z rahlo pomanjkljivim bočnim oprijemom. Zadaj je prostor po volji manj zahtevnim potnikom, prtljažnik pa sprejme 212 litrov prtljage, kar je v tem razredu solidno povprečje.

Štirivaljni 1,4-litrski bencinski motor na papirju obeta več, kot zmore v realnosti. Okroglih sto konjskih moči se sliši lepo, a le do takrat, ko se motor znajde v višjih vrtljajih in postane njegov hrup nadležen. Ker svoj najboljši izkoristek dosega v višjem območju vrtenja, ga je treba precej priganjati, to pa se seveda pozna tudi pri porabi goriva. In tudi ročica petstopenjskega menjalnika bi se lahko bolj z veseljem vdajala voznikovim gibom, da bi bilo med prestavljanjem več zabave. Podvozje ob prenovi ni doživelo večjih sprememb, kar dokazujejo precej pomanjkljivi odzivi volanskega mehanizma na cestne grbine, precej nagibanja karoserije v ovinkih in ne ravno vzorno držanje smeri; ob tem pa gre pohvala učinkovitim zavoram.

Končna ocena se tako lahko giblje le v območju povprečja; za kaj več Aveu manjka naprednejša tehnologija in še nekaj zrelosti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1399 ccm

Največja moč pri v/min: 74 kW/101 KM

Najvišja hitrost: 175 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,9/4,7/5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 11.465 EUR

Uvoznik: General Motors, SEE, podr. Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / torek, 20. maj 2008 / 07:00

V finalu Tinex Šenčur in Velesovo

Kranj - Prejšnji teden se je nadaljevalo tekmovanje v gorenjskem nogometnem pokalu. V prvi polfinalni tekmi je ekipa Tinexa Šenčurja na Jesenicah kar z 1 : 5 premagala domačo eki...

Objavljeno na isti dan


Šport / torek, 9. april 2013 / 07:00

Trener nogometašev Triglava je Kosič

Jutri bo nogometaše Triglava prvič vodil nov trener, 41-letni Ljubljančan Dušan Kosič.

Kronika / torek, 9. april 2013 / 07:00

Ukradli več verižic

Domžale - Danes okoli 10.25 so policiste obvestili o drzni tatvini, ki se je zgodila v prodajalni nakita v Domžalah. V njej sta se nahajali ženski, velika verjetnost je, da gre z...

Kultura / torek, 9. april 2013 / 07:00

Plestenjakovo Namatejano kiparstvo

Škofja Loka - V sredo, 10. aprila, ob 19. uri bodo v Galeriji Ivana Groharja odprli kiparsko razstavo akademskega kiparja Mateja Plestenjaka. Matej Plestenjak je kipar, ki v svoj...

Šport / torek, 9. april 2013 / 07:00

Tilie Olimpije ne bo v Kranj

Kranj - Hokejisti Prosport.si Triglava so tudi na drugi polfinalni tekmi državnega prvenstva v Zalogu izgubili proti Playboy Slaviji (5:0), ki se tako v finalu že meri s Tilio Ol...

Prosti čas / torek, 9. april 2013 / 07:00

Wejki Wejki fest

V Kult Klubu na Bledu bo do nedelje potekal prvi Wejki Wejki fest. Tako so organizatorji poimenovali niz koncertov, lutkovnih in plesnih predstav, animiranih filmov ter predstavitev tamkajšnjih l...