Sporočilo obrazne mimike

Test: Chevrolet Aveo 1.4 LT

Pri Chevroletu oziroma pri njegovem matičnem koncernu so že nekajkrat poskrbeli za zmedo s poimenovanjem modelov. Morda se še kdo spomni, da je bila znamka Chevrolet nekoč Daewoo, da se je model Aveo nekoč imenoval Kalos in tako naprej. A ker o zgodovini ne kaže pretirano razglabljati, je boljši pogled v prihodnost, v katero se Aveo pelje z novim obrazom in še nekaj izboljšavami, ki niso le rezultat lepotne kirurgije. Z novo dvodelno masko hladilnika in Chevroletovo pentljo vmes Aveo nakazuje smernice bodočega hišnega oblikovanja, predvsem pa je videti bolj mladostno privlačen od svojega predhodnika.

Tudi v notranjosti je kar precej svežine, saj je armaturna plošča modernejša in merilniki prijaznejši do voznikovih oči. Za popestritev črne monotonosti poskrbijo vložki z vzorcem aluminija, ki so seveda plastični ponaredki, za boljše razpoloženje med vožnjo povprečen radijski sprejemnik in za udobje solidno odmerjena sprednja sedeža z rahlo pomanjkljivim bočnim oprijemom. Zadaj je prostor po volji manj zahtevnim potnikom, prtljažnik pa sprejme 212 litrov prtljage, kar je v tem razredu solidno povprečje.

Štirivaljni 1,4-litrski bencinski motor na papirju obeta več, kot zmore v realnosti. Okroglih sto konjskih moči se sliši lepo, a le do takrat, ko se motor znajde v višjih vrtljajih in postane njegov hrup nadležen. Ker svoj najboljši izkoristek dosega v višjem območju vrtenja, ga je treba precej priganjati, to pa se seveda pozna tudi pri porabi goriva. In tudi ročica petstopenjskega menjalnika bi se lahko bolj z veseljem vdajala voznikovim gibom, da bi bilo med prestavljanjem več zabave. Podvozje ob prenovi ni doživelo večjih sprememb, kar dokazujejo precej pomanjkljivi odzivi volanskega mehanizma na cestne grbine, precej nagibanja karoserije v ovinkih in ne ravno vzorno držanje smeri; ob tem pa gre pohvala učinkovitim zavoram.

Končna ocena se tako lahko giblje le v območju povprečja; za kaj več Aveu manjka naprednejša tehnologija in še nekaj zrelosti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1399 ccm

Največja moč pri v/min: 74 kW/101 KM

Najvišja hitrost: 175 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,9/4,7/5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 11.465 EUR

Uvoznik: General Motors, SEE, podr. Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / torek, 30. junij 2009 / 07:00

Hiša brez oken in vrat

Zgodba iz enostarševske družine (4)

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / ponedeljek, 17. oktober 2011 / 07:00

Pol stoletja z Lojzetom Slakom

"Bili smo nekaj posebnega. Lojzetova harmonika ni pokrila naših glasov, mi pa ne harmonike. Vsak je ostal slišen, pristen," pravi o skoraj polstoletnem sodelovanju s Slakom pevec Fantov s Praprotna An...

Prosti čas / ponedeljek, 17. oktober 2011 / 07:00

Tudi Gorenjke iščejo ljubezen

Realistični šov Ljubezen na seniku, ki ga lahko gledamo ob četrtkih zvečer na TV3, je pokazal, da smo Slovenci željni romantike.

Prosti čas / ponedeljek, 17. oktober 2011 / 07:00

Spremljaj me - s pesmijo

Prejšnjo nedeljo je v Prešernovem gledališču v Kranju potekal dobrodelni koncert, s katerim je Slovensko društvo Hospic zaznamovalo svetovni dan te organizacije.

Prosti čas / ponedeljek, 17. oktober 2011 / 07:00

Ko gospa na rajžo gre

Tokrat so za spremembo za volan sedle žene, možje so ostali v svojih delavnicah, nekatere gorenjske gostilne pa so pred kratkim prejele pravico uporabljati blagovno znamko Gostilna Slovenije.

Splošno / ponedeljek, 17. oktober 2011 / 07:00

Anketa: Ni kaj dosti novega

Kaže, da je pojav novih (starih) obrazov za kandidaturo na letošnjih parlamentarnih volitvah spet zbudil zanimanje ljudi za politiko. Kaj pričakujejo, smo vprašali nekaj naključnih sogovornikov.