Sporočilo obrazne mimike

Test: Chevrolet Aveo 1.4 LT

Pri Chevroletu oziroma pri njegovem matičnem koncernu so že nekajkrat poskrbeli za zmedo s poimenovanjem modelov. Morda se še kdo spomni, da je bila znamka Chevrolet nekoč Daewoo, da se je model Aveo nekoč imenoval Kalos in tako naprej. A ker o zgodovini ne kaže pretirano razglabljati, je boljši pogled v prihodnost, v katero se Aveo pelje z novim obrazom in še nekaj izboljšavami, ki niso le rezultat lepotne kirurgije. Z novo dvodelno masko hladilnika in Chevroletovo pentljo vmes Aveo nakazuje smernice bodočega hišnega oblikovanja, predvsem pa je videti bolj mladostno privlačen od svojega predhodnika.

Tudi v notranjosti je kar precej svežine, saj je armaturna plošča modernejša in merilniki prijaznejši do voznikovih oči. Za popestritev črne monotonosti poskrbijo vložki z vzorcem aluminija, ki so seveda plastični ponaredki, za boljše razpoloženje med vožnjo povprečen radijski sprejemnik in za udobje solidno odmerjena sprednja sedeža z rahlo pomanjkljivim bočnim oprijemom. Zadaj je prostor po volji manj zahtevnim potnikom, prtljažnik pa sprejme 212 litrov prtljage, kar je v tem razredu solidno povprečje.

Štirivaljni 1,4-litrski bencinski motor na papirju obeta več, kot zmore v realnosti. Okroglih sto konjskih moči se sliši lepo, a le do takrat, ko se motor znajde v višjih vrtljajih in postane njegov hrup nadležen. Ker svoj najboljši izkoristek dosega v višjem območju vrtenja, ga je treba precej priganjati, to pa se seveda pozna tudi pri porabi goriva. In tudi ročica petstopenjskega menjalnika bi se lahko bolj z veseljem vdajala voznikovim gibom, da bi bilo med prestavljanjem več zabave. Podvozje ob prenovi ni doživelo večjih sprememb, kar dokazujejo precej pomanjkljivi odzivi volanskega mehanizma na cestne grbine, precej nagibanja karoserije v ovinkih in ne ravno vzorno držanje smeri; ob tem pa gre pohvala učinkovitim zavoram.

Končna ocena se tako lahko giblje le v območju povprečja; za kaj več Aveu manjka naprednejša tehnologija in še nekaj zrelosti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1399 ccm

Največja moč pri v/min: 74 kW/101 KM

Najvišja hitrost: 175 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,9/4,7/5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 11.465 EUR

Uvoznik: General Motors, SEE, podr. Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kultura / torek, 25. december 2007 / 07:00

Železna pot brez meja

Ob zaključku mednarodnega muzejskega projekta Železna pot so v Bohinjski Bistrici premierno predstavili dokumentarni film Železna pot.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / ponedeljek, 11. junij 2012 / 07:00

Povej, kaj sanjaš

»Pred slabimi tremi meseci sva šla z bivšo punco narazen in od takrat se mi sanje stalno ponavljajo, kako ona pakira v spalnici in mi govori, da je vse v redu in da gre samo v službo, s seboj...

Škofja Loka / ponedeljek, 11. junij 2012 / 07:00

Sončna elektrarna na šolah v Podlubniku

Nova sončna elektrarna bo letno proizvedla več kot 112 tisoč kilovatnih ur električne energije.

Slovenija / ponedeljek, 11. junij 2012 / 07:00

Klic z gora na TV Slovenija

Ljubljana - V torek, 12. junija, ob 21. uri bodo na 1. programu TV Slovenija predvajali novi slovenski igrano-dokumentarni gorniški film Klic z gora. Pobuda za film je pri...

GG Plus / ponedeljek, 11. junij 2012 / 07:00

V imenu države: Prikrivanje

Doslej sem v tem knjižnem feljtonu predstavil več kot poldrugo stotnijo knjig in knjižnih fenomenov. Pa me res še pri nobeni knjigi ni bilo strah pisati o njej. Te sem se pa, odkrito p...

GG Plus / ponedeljek, 11. junij 2012 / 07:00

V družbi največjih

Slaithwaite Philharmonic Orchestra iz mesta Huddersfield v Angliji je na tretjem abonmajskem koncertu izvedel deli slovenskih skladateljev Uroša Kreka in Alojza Ajdiča.